PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خطای انژکتور گاز در پراید بوش دوگانه سوز



arash5511
15th January 2020, 20:13
با سلام خدمت اساتید گرامی
بنده یک دستگاه پراید دوگانه سوز با ایسیو BOSCH دارم و چند وقتی میشه که خطای انژکتور CNG شماره 4 میده و چراغ مربوط به CNG شروع به چشمک زدن میکنه و روی گاز نمیره در ضمن چراغ چک هم روشن میشه و موتور خود به خود در حالت درجا خاموش میشه که با ریست ایسیو توسط دیاگ مشکل حل نمیشه در ضمن انژکتور گاز شماره 4 نیز تعویض و مشکل رفع نشد. همچنین سیم کشی مربوط به انژکتور هم تعویض شد. "فقط با ریست ایسیو توسط دستگاه پروگرامر، خطاهای انژکتور CNG رفع و تا دو ماه ماشین مشکل نداشت" ولی مجددا همان مشکل تکرار شده است. به نظرتون برای رفع مشکل چه کار باید کرد؟ چرا مجددا خطای انژکتور ظاهر شده و موتور در دور آرام خود به خود خاموش میشه؟

davood arbabi
25th January 2020, 22:53
درود،این ایراد مربوط به سیمکشی هست معمولا،کانکتور ده پایه مشکی و سوکت ایسیو رو شارژ کنید اگه حل نشد سیمکشی روکار بکش به نظر من،پراید های بوش بایفیول دو تا کانکتور هم پشت بخاری هست که مورد داشتیم بخاطر کوتاه بودن سیمکشی پین ها قطع شدگی پیدا کرده.