.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 98 از 771 نخستنخست ... 4878888990919293949596979899100101102103104105106107108118148198598 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 971 تا 980 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #971


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مدیرعامل پروتون استعفا داد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: داتوک سری سید زینال از سمت مدیریت شرکت خودروسازی پروتون مالزی استعفا داد.
    به گزارش خبرخودرو ، شرکت پرتون در بیانیه ای اعلام کرد که سید زینال به دلایل شخصی از سمت مدیریت پروتون کناره گیری کرده و استعفای وی از چهارم جولای اجرا می گردد.
    همچنین آزار عثمان- مدیر ارشد مالی شرکت- نیز از ششم جولای از پروتون جدا خواهد شد.
    در این بیانیه هیچ نامی از مدیر آینده و جایگزین زینال برده نشده و فقط تاکید و اصرار رسانه های مختلف مبنی بر موافقت با استعفای زینال را عامل تایید حکم کناره گیری وی عنوان کرد.
    سید زینال از شش سال پیش سمت مدیریت پرتون را بر عهده داشته و شایعات حاکی از آن است که خرید پرتون توسط DRB-Hicom عامل کناره گیری وی می باشد.
    گفتنی است ماه گذشته صالح- رئیس هئیت مدیره پروتون – نیز در اعتراض به شرایط توافق نامه صورت گرفته با DRB-Hicom از سمت خود کناره گیری کرد.

  2. #972


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    جزئیات خسارت زمین لرزه بر تاسیسات لامبورگینی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: زمین لرزه 5.8 ریشتری ساعت 9 صبح روز سه شنبه ایتالیا بسیاری از انبارها،ساختمان ها و بناهای تاریخی شهرهای بلوگنا،مودنا و مدرا را تخریب کرد و در این بین خساراتی را نیز به بخش خودروسازی این کشور وارد نمود.
    به گزارش خبرخودرو ، کارخانه سانتا آگاتای لامبورگینی که در 30 کیلومتری مرکز این زمین لرزه قرار دارد یکی از تاسیساتی است که بیشترین خسارت را متحمل شده است.
    سخنگوی لامبورگینی در مصاحبه ای درباره میزان خسارت وارده گفت: در حال حاضر شرکت مشغول انجام بررسی های فنی بر روی میزان خسارت وارده و ارزیابی ایمنی کار در این تاسیسات است.
    تاکنون همگی کارگران و کارمندان به خانه هایشان فرستاده شده اند. پیش بینی می کنیم که از سی ام می دوباره کار تولیدی خود را از سر بگیریم. با این حال ممکن است به دلیل عدم تولید شرکت های قطعه سازی با تاخیر در تولید مواجه شویم.
    گفتنی است شرکت های مداری نیز بیش از 5 هزار کارمند خود را به خانه هایشان فرستاده و تولید کارخانه هایش را تا 30 ام می به حالت تعلیق درآورده است.

  3. #973


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید قوی ترین نسخه خودروی پونتو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: آبارث بالاخره از آخرین دستاورد خود پونتو سوپراسپرت ، که قوی ترین تسخه خودروی پونتو می باشد ، پرده برداشت.
    به گزارش خبرخودرو ، طبق اعلام متخصصین تیونیگ خودروهای فیات در آبارث، پونتو سوپر اسپرت با سامانه های اگزوز و ترمز با عملکرد بالای جدید عرضه می شود.
    همچنین ستون جدید فرمان خودرو قابلیت دفع تنش های وارده را دارد.
    از دیگر ویژگی های نسخه پایه این خودرو می توان به صندلی های اسپرت با روکش چرم جلو ،فرمان با پوشش چرم،پدال های آلمینیومی، زیر پایه های مخصوص،سامانه تهویه هوای خودکار و رینگ های 17 اینچی ساخته شده از آلیاژی سبک اشاره کرد.
    آبارث پونتوی سوپر اسپرت دارای یک موتور 1.4 لیتری مولتی ایر توربو با قابلیت تولید 180 اسب بخار در دور موتور 5750 است.
    این هاچ بک منحصر به فرد می تواند شتابی 7.5 ثانیه ای داشته باشد و به بیشینه سرعت 216 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
    گفته می شود که تنها 199 دستگاه از این خودروی 22 هزار یورویی تولید خواهد شد و همگی آن ها در بازار داخلی ایتالیا به فروش خواهند رسید.

  4. #974


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم سرمایه گذاری مشترک در طراحی پلت فرم های جدید




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، کارشناس و عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی،سرمایه گذاری برای طراحی پلت فرم های جدید را وظیفه شرکت خودروساز دانست و گفت : در دنیا نیز طراحی پلت فرم ملی از مفهوم دقیقی برخوردار نیست چرا که اصولا طراحی پلت فرم ،اقدامی مختصص شرکت های خودروسازی است .
    دکتر آزادی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : با توجه به اینکه هر شرکت خودروسازی باید در راستای رشد و توسعه ، اقدام به طراحی و تولید پلت فرم های جدید نماید ، به نظر می رسد طراحی پلت فرم ملی از معنای درستی برخوردار نباشد.
    وی افزود :البته این رویه در دنیا نیز وجود دارد به طوری که شرکت هایی مثل فورد ، تویوتا ، نیسان اگر پلت فرم هایی را دارند ادعا نمی کنند که اینها پلت فرم ملی است بلکه همواره مطرح می شود اینها پلت فرم های گروه نیسان و یا گروه فورد است هر چند هم اکنون اغلب این شرکتها با جوینت شدن با یکدیگر سعی دارند تا هزینه های طراحی و تولید را کاهش دهند و هر چند شرکت از پلت فرم های مشترک استفاده کنند .
    وی گفت : قاعدتا در ایران نیز نباید مباحثی چون طراحی پلت فرم ملی و از این نوع مسائل مطرح شود ، بنابراین برای فعالیت در در اقتصاد آزاد ، شرکتهای خودروسازی باید پلت فرم های مشترکی را طراحی و در این راستا سرمایه گذاری های مشترکی را نیز انجام دهند و نام هر پلت فرم نیز به نام گروه خودروسازی که اقدام نموده گذاشته شود.
    وی در ادامه خاطر نشان کرد : متاسفانه امروز طراحی پلت فرم های جدید و ملی در ایران ،حالتی شعار گونه یافته است در حالی که کشورهایی مثل انگلستان ، فرانسه ، ژاپن و کره که دارای تکنولوژی تولید خودرو هستند هیچ یک ادعای طراحی پلت فرم ملی نمی کنند بلکه در این کشورها شرکتهای خودروساز به سمت طراحی پلت فرم های مشترکی با نام شرکتها می کنند.
    مدیر گروه خودرو دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی همچنین بر ضرورت حفظ رقابت پذیری میان خودروسازان داخلی در جریان طراحی پلت فرم های مشترک تاکید و اظهار داشت : هر چند تاکنون مباحثی در خصوص طراحی پلت فرم های مشترک بین دو گروه بزرگ خودروساز مطرح شده است اما متاسفانه این مساله همواره در حد حرف باقی مانده است.
    آزادی گفت : بنابراین به نظر می رسد هر یک از شرکتهای خودروساز داخلی باید پلت فرم های خاص خود را توسعه داده و بر روی این پلت فرم ها ،سرمایه گذاری هایی را انجام دهند و در این جهت سعی بر حفظ این پلت فرم ها تحت برند خودشان نمایند.
    وی در ادامه حضور شرکتهای دولتی را در جریان طراحی پلت فرم ملی را اقدام درستی ندانست و گفت : به جهت اینکه شرکت های دولتی قادر به سرمایه گذاری مداوم در این زمینه نیستند، شرکتهای خودروساز باید با تکیه بر توان و سرمایه گذاری خود در جهت طراحی پلت فرم و تحقیق و توسعه در این زمینه بهره برده و از هر گونه دخالت دولت در این راستا که باعث می شود برای مدت کوتاهی ، پلت فرم وجود داشته و پس از چند سال به جهت تغییر سیاستهای دولت از دور خارج شوند، جلوگیری نمایند.
    وی با اشاره به وجود سیاستهای بلند مدت در شرکتهای خودروساز گفت : در تدوین سیاستهای خودروسازان همواره مجموعه ای اقتصادی اقدام می کند در حالی که سیاستهای دولت در برهه ای از زمان ممکن است تغییر یابد بنابراین با توجه به رویه ای که در دنیا وجود دارد ،شرکتهای خودروساز باید در زمینه طراحی پلت فرم سرمایه گذاری کنند نه دولتها.
    وی گفت : تا کنون هیچ تجربه موفقی در طراحی پلت فرم با دولت وجود نداشته بلکه شرکتهای خودروساز با توجه به سطح تکنولوژی . قابلیت و کلاس خودروهایی که تولید می کنند باید به دنبال طراحی پلت فرم های جدید باشند و قطعا این اقدام چیزی خارج از توان خودروسازان داخلی نیست.

  5. #975


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توقف تولید برخی خودروهای کرایسلر




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: سرجیو مارچیونه ، مدیر شرکت های فیات و کرایسلر ، به تازگی از توقف تولید جیپ کامپس و جایگزینی یک خودروی شاسی بلند به جای مینی ون کرایسلر تاون اند کانتری خبر داد.
    به گزارش خبرخودرو ، این تغییر بخشی از برنامه مارچپونه برای حذف تداخل ویژگی های محصولات و ایجاد یک مشخصه بارز برای هر یک از آن ها می باشد.
    قرار است خودروی جیپ کامپس- که شباهت بسیاری به جیپ پاتریوت دارد- از خط تولید کرایسلر حذف گردد.
    همچنین تاون اند کانتری نیز که دارای ویژگی های بسیار مشابهی با مینی ون دوج گرند کاروان است ، با شاسی بلند با همان نام جایگزین شود.
    مارچیونه در این باره گفت: کامپس و پاتریوت تا سال 2014 در تاسیسات بلویدر تولید می گردد. ولی بعد از آن یکی از گزینه های مد نظر جایگزین آن خواهد شد.
    کامپس تسخه ای SRT از خودروی دارت می باشد و در سال 2012 با هدف پاسخ گویی به درخواست علاقه مندان به مسابقات و نیاز به خودرویی چهار سیلندر و قوی معرفی شد.

  6. #976


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پریوس سومین خودروی پرفروش جهان نام گرفت




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: در پی فروش بی سابقه تویوتا پریوس در فصل اول سال، این خودرو سومین خودروی پرفروش جهان نام گرفت.
    به گزارش خبرخودرو ، فروش تویوتا پریوس در مدت سه ماهه نخست سال دو برابر شد و از مرز 247 هزار دستگاه عبور کرد.
    از مهمترین عوامل این افزایش می توان به رشد فروش همه نسخه های پریوس سی،پریوس وی و پریوس الکتریکی و همین طور اعطای یارانه های دولتی به آن اشاره کرد.
    تنها دو خودروی فوکس و کرولا توانستند فروشی بیشتر از پریوس داشته باشد.
    در این مدت فروش فورد فوکس و تویوتا کرولا توانستند به 277 و 300 هزار دستگاه رسید.
    آمریکا با اختصاص 42% فروش و رشدی 56 درصدی در مدت سه ماهه ژانویه تا مارس 2012 مهمترین سهم را در رشد فروش این خودرو داشت.
    بعد از آن فروش آکوا جدید - که در جهان با نام پریوس سی عرضه می شود- در ژاپن بیش از سه برابر افزایش یافت و از رقم 175 هزار دستگاه عبور کرد.
    تاکنون تویوتا توانسته از زمان رونمایی پریوس بیش از 4 میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند و نام خود را به عنوان پیشروترین خودرو ساز بخش اتومبیل های هیبریدی ثبت نماید.

  7. #977


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    احداث کارخانه جدید جگوار لندرورو در هند




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: جگوار لندروور تصمیم دارد سومین تاسیسات خود در هند را در یکی از شهرهای پروند یا ساناند احداث نماید.

    به گزارش خبرخودرو ، قرار است این تاسیسات جدید به تولید خودروی دیفندر بپردازد و ظرفیتی 30 تا 40 هزار دستگاهی در سال داشته باشد.همچنین تولید موتور خودرو با ظرفیت 50 هزار دستگاه در سال نیز در دستور کار این واحد قرار خواهد گرفت.

    به گفته جگوار لندروور مطالعات ساخت این تاسیسات در نیمه دوم سال جاری بهایان رسیده و کار ساخت آن تا اواسط سال 2015 ادامه خواهد داشت.
    آقای وی جی رامکریشنان - مدیر ارشد جگوار در هند- گفت:تقاضای خرید خودرو در اکثر بازارهای بزرگ رو به رشد در حال افزایش است و انتظار می رود که این رشد بر بخش خودروهای لوکس نیز تاثیر گذار باشد.
    این تولیدات می تواند به توسعه فروش تاتا در هند کمک کند ولی مهم ترین چالش پیش رو تولید خودروهایی با کیفیت مشابهه به انگلستان و بازارهای بین المللی است.

    انتظار می رود خودروی جدید دیفندر به یک موتور 2.0 لیتر 14D (چهار سیلندر توربوشارژ) مجهز باشد و تولید بدنه و موتور آن در این تاسیسات جدید انجام پذیرد.

  8. #978


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی با 40 درصد ظرفیت در اکثر ساعات روز




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، معاون عمرانی استاندار تهران عدم توسعه سیستم حمل و نقل عمومی را بزرگترین مشکل ترافیک خصوصاً در کلان شهرهای کشور عنوان کرد و گفت: به منظور بهبهود وضعیت ترافیکی در کلان شهرهای کشور ،کاهش میزان مصرف سوخت، افزایش درآمدهای سیستم حمل و نقل عمومی و همچنین کاهش آلودگی هوا، لازم است که در راستای اعمال سیاست های مدیریت شهری و توسعه سیستم حمل و نقل عمومی برنامه های اساسی و جامعی پیش بینی شود.
    محمدرضا محمودی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزایش هزینه های استفاده از خودروهای شخصی را برای شهروندان و در مقابل کاهش هزینه های سفر از طریق بهره گیری از سیستم حمل و نقل عمومی را از جمله اهداف دولت عنوان نمود و افزود: این مهم تنها در صورت پیش بینی برنامه های بلند مدت از قبیل واقعی سازی قیمت حامل های انرژی ، افزایش جرایم رانندگی و .... تحقق می یابد.
    وی ضمن تاکید بر اینکه قیمت حامل های انرژی طی جلسات و بررسی های کارشناسانه معین می شود،ابراز داشت: قیمت حامل های انرژی در پی اجرایی شدن فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها بر اساس برنامه ها و اهداف کلان دولت در تمامی حوزه ها از جمله کنترل مصرف سوخت، میزان صادرات سوخت و .... مشخص می گردد.
    وی با تاکید بر ضرورت افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در مقابل استفاده از خودروهای شخصی ، اظهار داشت: می بایست از طریق پیش بینی و پیشبرد برنامه هایی نسبت به فرهنگ سازی مناسب در راستای کاهش تمایل شهروندان جهت استفاده از خودروهای شخصی و در مقابل استفاده بیشتراز ناوگان حمل و نقل عمومی ، اقدام گردد.
    وی یادآور شد:بر اساس اعتبارات اختصاص یافته از سوی مجلس شورای اسلامی در سال های 90 و 91 به سیستم حمل و نقل عمومی می توان گفت که هم اکنون شرایط و زمینه مساعد جهت توسعه این سیستم در حال فراهم سازی است.البته باید توجه داشت که در کنار تمامی اقدامات لازم است فرهنگ سازی گسترده ای در این خصوص صورت پذیرد.
    وی با اعلام اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی در اکثر ساعات (به استثناء ساعات پیک روز) با ظرفیت 40 درصد فعالیت می نماید، گفت: با همه این تفاصیر باز هم شاهد این هستیم که شهروندان میل و رغبتی جهت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ندارند که این امر نشان دهنده عدم فرهنگ سازی صحیح در این راستا و نیزپایین بودن هزینه های استفاده از خودروهای شخصی در کشور است.
    معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه سخنان خود افزود: تعدیل جرام رانندگی ، افزایش قیمت حامل های انرژی و مسائلی از این دست می تواند در راستای محقق شدن امر مذکور موثر واقع شود.
    محمودی در پایان با بیان اینکه مسئولیت اختصاص اتوبوس های مورد نیاز سازمان های اتوبوسرانی بر عهده وزارت کشور می باشد ، خاطرنشان کرد: البته در این خصوص برخی از شهرداریهای کشور از جمله شهرداری پایتخت همکاری لازم را جهت تهیه اتوبوس های مورد نیاز در سیستم حمل و نقل عمومی می نمایند.

  9. #979


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اختصاص هزار میلیارد دلار تسهیلات ارزی برای وارد کنندگان و تولید کنندگان کامیون های نو




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشورگفت : دولت باید از طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سنگین حمایت نماید تا اجرای این طرح محقق شود. شهریار افندی زاده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به اینکه تا کنون این طرح چندین نوبت در ستاد هدفمند سازی یارانه سازی یارانه مطرح شده است ، خاطر نشان کرد : البته در بحث نوسازی خودروهای فرسوده سنگین ، در حوزه نوسازی اتوبوس ها با کمک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تا حدودی موفق حاصل شده است به طوری که هم اکنون عمر متوسط ناوگان اتوبوسرانی کشور به حدود 11 تا 11 و نیم سال رسیده است که به نظر می رسد باید باز هم این روند ادامه یابد.
    وی با بیان اینکه بخش نوسازی کامیون ها نیازمند کمک و ایجاد تسهیلات مناسب است، تصریح کرد ، البته در راستای نوسازی در این حوزه، اینکه تا چه میزان می توان از خودروهای داخلی استفاده نمود قطعا به ظرفیت تولید در این بخش بستگی دارد.
    وی همچنین به عدم هماهنگی تولیدات صنایع داخلی با نیاز داخل پرداخت و گفت : در بحث جایگزینی خودروهای سنگین فرسوده قطعا باید ترکیبی از واردات و تولیدات داخلی در نظر گرفته شود که البته اولویت با تولیدات داخلی بوده و در صورت نیاز باید از طریق واردات تامین شود چرا که همواره بحث ایمنی و ظرفیت ها در این بخش مطرح است.
    وی حدود 80 تا 85 درصد مالکین کامیون ها را افراد حقیقی که بدون دریافت تسهیلات امکان نوسازی ندارند ذکر کرد و در ادامه اظهار داشت : با توجه به اینکه در طرح نوسازی خودروهای سنگین به صاحبان این خودروها باید تسهیلات بانکی ارائه می گردید سه طرح در این راستا تدوین و آماده گردید که البته هریک از آنها با مشکلاتی روبرو شد.
    وی گفت : اولین راهکار استفاده از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی بود که به جهت ما بعدالتفاوت نرخ ارز، بانکها راغب نبودند ارز لازم را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهند بنابراین اخیرا دولت مصوبه ای را تدوین نمود که کسانی که وام ارزی دریافت می کنند به صورت ریالی و با سود مشخص باید بازگردانند بنابراین اگر چنین مسئله ای رخ دهد حدود یک هزار میلیارد دلار در اختیار شرکتها و صنایعی قرار خواهد گرفت که با دریافت ارز ،کامیون نو وارد و یا تولید می کنند.
    معاون وزیر راه در ادامه واردات کامیون هایی که 3 سال از زمان تولید آنها گذشته را طرح بعدی در این راستا عنوان کرد و گفت : مصوبه واردات کامیون های که سه سال از زمان ساخت آنها گذشته تدوین و آیین نامه آن هم به ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها ابلاغ شده است بنابراین شرکتها می توانند با بررسی آیین نامه ، درخواست خودشان را به سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ارائه کرده و مجوز دریافت کنند تا از طریق وزارت صنعت ، معدن و تجارت نسبت به ورود کامیون ها اقدام نمایند.
    افندی زاده افزود : بر اساس این مصوبه کامیون هایی اجازه ورود را دارند که علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش مناسب ، دارای مشخصات فنی ابلاغ شده در آیین نامه موسسه ملی استاندارد نیز باشند
    وی راهکار سوم را اختصاص تسهیلات ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت عنوان کرد و گفت : ستاد مدیریت و حمل ونقل سوخت می توناد با ارائه کمک هایی به صورت تسهیلات در جهت نوسازی خودروهای فرسوده سنگین اقدام کند.
    وی تصریح کرد : باید تلاش شود تا در برنامه پنجم، عمر ناوگان حمل و نقل و بار و مسافر به 10 سال کاهش یابد که قطعا این موضوع نیازمند کمک دولت دارد به خصوص در اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها که سوخت به تدریج به قیمت واقعی خواهد رسید باید هر چه سریعتر فکری برای آن شود.
    وی اشاره به نقش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در طرح جایگزینی خودروهای سنگین گفت : سازمان راهداری در این طرح نوسازی خودروهای فرسوده سنگین تنها نقش مجری را دارد بنابراین اجرای این طرح در صورتی موفق خواهد بود که در نوسازی کامیون ها با تامین منابع لازم انگیزه ایجاد شود، اقدامی که متاسفانه تاکنون در کشور صورت نگرفته است.
    وی ممانعت از تردد خودروهای سنگین فرسوده را در ایجاد انگیزه جهت نوسازی این خودروها موثر دانست و گفت : باید با محدودیت و ارائه تسهیلات لازم ، انگیزه کافی جهت نوسازی ناوگان باری را در کشور ایجاد نمود.

  10. #980


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    گسترش فروش خودروهای دوستدار محیط زیست فولکس در خاورمیانه




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: فولکس واگن نه تنها برنامه ای با نام "آبی بیاندیشید" را در جهت افزایش آگاهی برای حفظ محیط زیست در خاورمیانه اجرا کرد،بلکه می کوشد همواره بر بی ضرر بودن محصولاتش بر محیط زیست نظارت داشته باشد.
    به گزارش خبرخودرو ، اشتفان مچا - مدیر فولکس واگن خاورمیانه - گفت:اگر چه فولکس واگن هیچ تاسیسات تولیدی در خاورمیانه ندارد ولی می کوشد فروش خود در این منطقه را توسعه بخشد به طوریکه توانسته ایم در سه ماه اول سال رشدی 72 درصدی را در فروش بازارهای خاورمیانه داشته باشیم.
    بخش خودروهای سواری فولکس واگن تلاش می کند تا سال 2018 حدود 25% از تاثیرات سوء تولیدی بر محیط زیست بکاهد.
    "کارخانه آبی بیاندیشید" که بخشی از برنامه کلی "آبی بیاندیشید" فولکس واگن می باشد با هدف کاهش آلایندگی کربن دی اکسید،کاهش مصرف انرژی و آب در تولید خودروهای سواری فعالیت می کند.
    به زودی فروش پاسات جدید در خاورمیانه آغاز می گردد.
    این خودرو در تاسیسات چاتانوگای امریکا - جایی که توانسته اولین پروانه کاهش انرژی و طراحی محیط زیست را دریافت نماید - تولید می شود این تاسیسات که دارای آلایندگی کم تر کربن دی اکسید می باشد توانسته برای تولید هر خودرو 20% کاهش انرژی داشته باشد.

صفحه 98 از 771 نخستنخست ... 4878888990919293949596979899100101102103104105106107108118148198598 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University