.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 565 از 771 نخستنخست ... 65465515545555556557558559560561562563564565566567568569570571572573574575585615665 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,641 تا 5,650 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5641


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تصاویری تازه از نسل جدید مزدا3
    پرشین خودرو: به لطف انتشار تصویری توسط بانک آمریکایی مریل لینچ که برای تجزیه و تحلیل سالیانه صنعت خودرو منتشر کرده است می‌توان تصور بهتری در ارتباط با نسل آتی مزدا3 هاچ‌بک داشت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، مزدا 3 بازطراحی شده در تصویر از زبان طراحی جدید سازنده موسوم به Kodo بهره‌مند است و به طور حتم تکنولوژی اسکای‌اکتیو را نیز درون خود نهفته دارد و انتظار می‌رود این خودروی محبوب برای سال 2015 آماده بشود. خودرو مشاهده شده در تصویر با نمونه زیر پوشش شکار شده توسط عکاسان جاسوسی-خبری مطابقت دارد. روح Kodo که برای نخستین بار توسط مزدا در CX-5 نمود پیدا کرد، اکنون به وضوح در چهره مزدا 3 جدید دیده می‌شود چراکه جلوپنجره و چراغ‌های آن به شدت به کراس‌اوور مذکور شبیه شده است و برخلاف گذشته حالت خندان خود را با ژستی جدی و اخمو عوض کرده است، البته در نمای جانبی تاحدودی یادآور محصولات اینفینیتی است. با توجه به اینکه در نسل بعدی مزدا 3 فلسفه اسکای اکتیو به طور جدی‌تر دنبال می‌شود می‌توان امیدوار بود که بدنه دارای وزن کمتری بوده و از خاصیت آیرودینامیک بیشتری برخوردار باشد تا کارایی خودرو را به حداکثر برساند و به این ترتیب پس از CX-5 دومین محصول مزدا باشد که به طور کامل و در همه زمینه‌ها از این تکنولوژی استفاده می‌کند.






    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  2. #5642


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    معاون بازاریابی و فروش این شرکت:
    تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا به روز است
    پرشین خودرو: معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا گفت: تعهدات شرکت سایپا در خصوص خودروهای ثبت نامی به روز است و هم اکنون نیز در حال تحویل خودروهای اردیبهشت و خرداد ماه هستیم.
    محمدعلی قادری در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، افزود: تمامی تعهدات شرکت سایپا در مورد تحویل خودروهای تیانا، L90، خانواده X100 و X200 و دیگر خودروهای سواری و تجاری شرکت سایپا اعلام شده است.
    وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها مشکل موجود در مورد خودرو مگان است که به دلیل برخی مشکلات و محدودیت های موجود، شرکت سایپا در تحویل این خودرو به مشتریان با مشکلاتی مواجه شده و امید می رود که این مشکلات تا پایان خرداد ماه مرتفع شود.
    وی در پاسخ به این سؤال که تعیین تکلیف افرادی که خودروی مگان را با قیمت 44 میلیون تومان ثبت نام کردند و حال قیمت این خودرو به 75 میلیون رسیده است، اظهار داشت: تأخیر در تحویل هر خودرو بر اساس قرارداد و تعهدات شرکت سود تأخیر در تحویل به مشتریان پرداخت خواهد شد.
    قادری در پایان تأکید کرد: اشخاصی که خودرو مگان ثبت نام کرده اند و حال با افزایش قیمت قصد انصراف دارند بر اساس تعهدات شرکت و قوانین موجود سود خود را دریافت می نمایند.

  3. #5643


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    پژویان:
    خودروسازان حق گرانی دوباره ندارند
    پرشین خودرو: رئیس شورای رقابت اعلام کرد: قرارداد متقاضیانی که در سال گذشته ثبت نام کرده‌اند به قوت خود باقی است، اما قیمت نهایی بر اساس دستورالعمل شورای رقابت محاسبه می‌شود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، جمشید پژویان با اشاره به دستورالعمل قیمتی قطعی این شورا، به ایسنا گفت: این دستورالعمل تنها به خودروهایی که از فروردین سال 92 به بعد تولید می‌شوند تعلق می‌گیرد و ماشینهای تولیدی قبل از خود را در بر نمی‌گیرد.
    وی در رابطه با متقاضیانی که سال گذشته اقدام به پیش خرید خودرو کرده‌اند ولی هنوز ماشین‌های خود را تحویل نگرفته‌اند نیز اظهار کرد: این خودروها طبق قرارداد منعقد شده بین خودروساز و خریدار تحویل می‌شود. اما مابه التفاوت قیمتی باقی مانده با توجه به دستورالعمل شورای رقابت محاسبه خواهد شد و هر افزایش قیمتی خارج از این دستورالعمل غیر قانونی است و با آن برخورد خواهد شد.
    پژویان پیش از این نیز در رابطه با خودروهای پیش خرید شده به ایسنا گفته بود: قرار دادها مانند قبل به قوت خود باقی است و خودروسازان حق ندارند به دلیل افزایش قیمتها در قراردادهای پیشین خود دست ببرند.اگر مردم 50 درصد از پول خودرو را به خودروساز داده باشند آنها قانونا مالک 50 درصد هستند و اگر بناست افزایش قیمتی نیز صورت گیرد در 50 درصد باقی مانده خواهد بود.

  4. #5644


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران:
    تعرفه واردات خودرو 40 درصد شد
    پرشین خودرو: رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران از کاهش تعرفه واردات خودرو از 45 درصد به 40 درصد خبر داد و گفت: تعرفه جدید به همه گمرکات کشور ابلاغ شده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، حمید صافدل به واحد مرکزی خبر گفت: هنگامی که مأخذ تعرفه واردات خودرو از ارز مرجع به ارز مبادله ای (2400 تومان) در آذر پارسال تغییر کرد؛ تعرفه 90 درصد هم به 45 درصد رسید و اکنون پنج درصد هم کاهش یافته است.
    وی با بیان اینکه تصمیم گیری درباره واردات خودرو در کمیته ای متشکل از دستگاههای مختلف انجام می شود گفت: در واردات خودرو باید علاوه بر ضوابط فنی، شرایط چهارگانه رعایت شود که شامل داشتن نمایندگی خدمات پس از فروش، گواهی استاندارد ، گواهی محیط زیست و گواهی بهینه سازی مصرف سوخت رعایت شود.
    وی با استناد به آمارهای یک دهه اخیر افزود: هر سال 35 تا 40 هزار خودرو وارد شده است و در سال 86 یا ‌87 به 52 هزار دستگاه رسید.
    صافدل گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران خودروهای با حجم موتور بیشتر از 2500 سی سی اجازه واردات ندارد و امسال ثبت سفارش نمی شود و واردات آن نیز ممنوع است.
    رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه تعرفه واردات خودرو قرار است هر سال 10 درصد کاهش یابد افزود: عمده واردات خودرو از کشورهای شرق آسیا مانند کره جنوبی، ژاپن و چین بوده است و از طریق مناطق آزاد کشورمان و امارات عربی متحده هم واردات داریم.
    صافدل با بیان اینکه ظرفیت تولید خودرو در کشورمان به بیش از 1.5 میلیون خودرو در سال رسیده است، گفت: در سیاست های واردات به حمایت از تولید داخلی توجه داریم و واردات معمولا از خودروهای دارای کلاس متفاوت است.

  5. #5645


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    وقتی شورای رقابت سُرنا را از سر گشاد می زند
    پرشین خودرو، هر چند که رئیس شورای رقابت تا کنون چندین بار اعضای این شورا را از مصاحبه و اظهارنظر بازداشته است اما جذابیت حضور در رسانه، آن هم به هر قیمتی آنقدر زیاد است که برخی «نهی» رئیس را نادیده بگیرند.
    به گزارش « پرشین خودرو»، به نقل از موج، حال اگر این حضور در رسانه ها به قیمت لطمه زدن، توهین و افترا به صنعتگران کشور هم باشد و حتی اگر حرف های غیرکارشناسانه و ناآگاهانه ای بیان شود که بر بی ثباتی و بلاتکلیفی بازار و گل آلوده تر شدن آب برای ماهیگیری بیشتر دلالان و واسطه ها منجر گردد، باز مهم نیست.
    در تازه ترین اظهار نظری که با ادبیاتی خاص و تنها با تمرکز بر حضور در رسانه ها صورت گرفته، محمد علی مددی نرخ تورم 52 تا 60 درصدی اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای خودروهای تندر و مگان را غیر واقعی خوانده و با واژگانی که بوی تهمت می دهد و قابلیت پیگیری حقوقی هم دارد، گفته است که مافیای صنعت خودرو موجب شده تا نرخ تورم واقعی و قیمت واقعی خودروها مشخص نشود!
    این عضو شورای رقابت یا نمی داند یا نمی خواهد بداند که اضافه کردن ابهام و تردید به بازار خودرو و مدد رساندن به ادامه بلاتکلیفی موجود، بیشتر از همه قلب دلالانی را شاد می کند که از فشرده شدن فنر تقاضا برای جیب های خود حساب های جدید باز کرده اند.
    مددی، یک بار دیگر وعده کاهش 10 تا 20 درصدی قیمت هل را مطرح کرده و از مردم خواسته است خودرو نخرند تا قیمت واقعی مشخص شود!
    این نخستین بار نیست که مددی و مددی ها براساس خیالات و توهمات خود و نه با تکیه بر مباحث کارشناسی وعده کاهش قیمت خودرو را به مردم می دهند.
    شورای رقابتی ها در ماه های پایانی سال گذشته و هفته های آغازین سال جدید بارها سینه سپر کرده و خود را در ردای فرشتگان نجات نمایان ساخته، به مردم گفتند که خودروها را ارزان خواهیم کرد.
    آنها البته هنگامی که با اسناد و واقعیت های موجود در اقتصاد و صنعت کشور رو به رو شدند، چاره ای جز عقب نشینی نداشتند و نتیجه آن شد که قیمت محصولات خودروسازان براساس فرمول تعیین شده، نزدیک به قیمتی شد که خودروسازان از ابتدا اعلام کرده بودند.
    این گزارش می افزاید: شورای رقابت در لجاجتی بی اساس قیمت پایه را فروردین 91 و نه شهریور 90 قرار داد. با این وصف رکود و کسادی ناشی از وعده ها و اظهارات غیر واقعی برخی اعضای شورای رقابت موجب شد تا حجم قابل توجهی درخواست خرید خودرو انباشته شده و پس از فعال شدن آن، تعادل عرضه و تقاضا در بازار از بین برود.
    نتیجه رویداد فوق نیز چیزی جز ایجاد بازار سیاه، رانت و واسطه گری نیست.
    آیا آقای مددی به دنبال حکمفرما کردن چنین شرایطی است؟ امیدواریم پاسخ منفی باشد.
    نکته دیگر در خصوص رویکرد شورای رقابت را می توان سُرنا نوازی از سر گشاد تعبیر کرد.
    حقیقت این است که اگر شورای رقابت خود را ناجی مصرف کننده می پندارد و بر روی کاهش قیمت خودرو تمرکز کرده است، راهی که برگزیده به ترکستان است.
    اعضای این شورا اگر تخصص کافی در امور تولیدی و صنعتی ندارند، دست کم باید به این امر واقف باشند که هیچ تولیدکننده ای نمی خواهد قیمت محصولات خود را افزایش دهد، چه آنکه افزایش قیمت یکی از شاخص های اصلی در کاهش قدرت رقابت در بازار است.
    به عبارت ساده تر برای اعضای شورای رقابت باید توضیح داد که خودروساز یا هر تولیدکننده دیگری تا وقتی مجبور نباشد، محصول خود را گران نمی کند. این اجبار بیشتر آن زمان ایجاب می شود که عدم افزایش قیمت، بنگاه تولیدی را وارد حاشیه زیان کند.
    خودروسازان در شرایطی قیمت خودروهای خود را 10 تا 20 درصد افزایش دادند که بهای مواد اولیه و هزینه های عملیاتی آنان بین 30 تا 140 درصد افزایش داشته است.
    طبیعی است وقتی قیمت تمام شده یک محصول ارزان یا گران شود، همین اتفاق در قیمت نهایی نیز رخ خواهد داد. با این وصف شورای رقابتی ها برای کاهش قیمت خودرو باید از ابتدای خط تولید ورود کرده و کاهش هزینه های اولیه را در دستور کار قرار دهند، نه اینکه با افترا، تهمت، تهدید و لجاجت سعی در دیکته کردن قیمت های دستوری بر خودروسازان داشته باشند، زدن این سُرنا از سر گشاد، صدایی تولید نخواهد کرد.

  6. #5646


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل رنوپارس ربر داد:
    تاسیس شرکت رنو خاورمیانه با مرکزیت ایران
    پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت رنو خاورمیانه که پیش از این با عنوان مدیرعامل رنوپارس شناخته می شد از تأسیس شرکت رنو خاورمیانه به عنوان یک تصمیم استراتژیک در این شرکت ایرانی- فرانسوی خبر داد و گفت: با تأسیس این شرکت تولیدات رنو در ایران به 12 کشور منطقه خاورمیانه صادر خواهد شد.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، پیمان کارگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت رنو خاورمیانه با حضور 13 کشور شامل ایران، عراق، عربستان، کویت، بحرین، عمان، امارات متحده عربی، قطر، اردن، لبنان، سوریه، یمن و افغانستان تأسیس شده است.
    این بار اما مدیرعامل شرکت رنو خاورمیانه با قاطعیت از حضور و سرمایه گذاری شرکت رنو در بازار ایران سخن به میان آورد و افزود: رنو در بازار ایران حضور دارد و خواهد داشت و خودروسازان ایرانی را به عنوان یک شریک استراتژیک قلمداد خواهد کرد و هر چند در شرایط فعلی به دلیل تحریم ها موانعی بر سر راه تولید ایجاد شده، اما به دنبال یافتن راه حل های منطقی و عقلانی برای ادامه و گسترش فعالیت ها هستیم.
    کارگر در ادامه به چند ویِگی مهم و ارزشمند بازار ایران اشاره می کند و معتقد است: برخورداری از دانش و علوم پیشرفته در بین منابع انسانی، توانمندی های بالای صنعتی، منابع غنی، جمعیت و موقعیت استراتژیک در منطقه خاورمیانه جای تردید برای حضور پرقدرت رنو باقی نمی گذارد.
    وی که همچنان مدیرعامل شرکت رنو پارس نیز به شمار می رود افزود: رنو برای حضور قدرتمند در بازار ایران و خاورمیانه چند هدف قدرتمند را دنبال می کند که از آن جمله می توان به سرمایه گذاری های جدید، استراتژی پلت فرم، سیاست داخلی سازی، انتقال دانش فنی و تولید محصولات با کیفیت و با ارزش اشاره کرد.عربی، قطر، اردن، لبنان، سوریه، یمن و افغانستان تأسیس شده است.
    وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ایران به عنوان پایگاه صنعتی رنو در خاورمیانه محسوب می‌شود و تولیدات رنو در ایران مطابق با استانداردهای بین‌المللی به بازارهای خاورمیانه صادر خواهد شد.
    کارگر تصریح کرد: تیم بازاریابی و فروش شرکت رنوی خاورمیانه در دُبی مستقر می‌شود و یک تیم پشتیبانی نیز در پاریس وجود خواهد داشت.
    وی ادامه داد: در این راستا سرمایه‌گذاری شرکت رنو در ایران افزایش خواهد یافت که این مسئله در حال بررسی است.
    وی تصریح کرد: باید جنبه‌های تولید محصولات رنو در قالب شرکت رنو خاورمیانه مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا در حد امکان از توانمندی ایران خودرو و سایپا استفاده کنیم و در صورت لزوم برای تولید مدل‌های جدید نیز کارخانه‌ جدید را احداث کنیم.
    وی در مورد مشکل انتقال پول به ایران نیز گفت: در حال حاضر این مشکل وجود دارد ولی در حال پیدا کردن راه‌های جایگزین در این زمینه هستیم.
    کارگر با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از کار را از طریق ترکیه انجام می‌دهیم، گفت: به دلیل مشکل جابجایی پول، افت تحویل قطعات رنو به ایران را به میزان 60 درصد شاهد بودیم.
    وی با بیان اینکه شرکت رنو تاکنون 180 میلیون یورو در ایران سرمایه‌‌گذاری کرده است، در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر توقف تولید تندر 90 و مگان نیز گفت: تولید این خودروها متوقف نخواهد شد، هر چند سرعت تولید کاهش یافته ولی با بهبود شرایط، این سرعت نیز افزایشی خواهد بود.
    مدیر عامل شرکت رنوپارس با بیان اینکه پیشنهاد تشکیل شرکت رنو خاورمیانه را دو سال پیش به مدیرعامل شرکت رنو ارائه کردیم، تصریح کرد: در حال حاضر انتقال پول از طریق کره، چین و هندوستان به ایران باز است و در صورت لزوم برای انتقال از مسیرهای دیگر نیز رایزنی خواهیم کرد.
    وی در مورد قیمت‌گذاری تندر 90 نیز گفت: بحث‌های مطرح شده از سوی خودروسازان ایرانی در مورد تندر 90 منطقی است، هر چند برنامه‌هایی برای کاهش قیمت‌ تولید در درازمدت داریم.
    وی در این مورد به فارس توضیح داد: برای صادرات محصولات رنو از ایران ناچاریم قیمت تمام شده تولید را کاهش دهیم وگرنه صادرات خودرو از ایران در حالی که گرانتر از تولید کشوری مانند رومانی تمام شود، صرفه نخواهد داشت.
    وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت رنو در لبنان سهم 6.5 درصدی و در امارات سهم یک درصدی را داراست که این میزان باید تقویت شود.
    به گفته کارگر در حال حاضر سالانه 20 هزار دستگاه از محصولات شرکت رنو به 12 کشور عضو شرکت رنو خاورمیانه صادر می‌شود که رقم پایینی است و باید افزایش یابد تا به هدف 3 میلیون دستگاه برسد.
    وی تأکید کرد: باید در خطوط تولید محصولات رنو در ایران خودرو و سایپا اقداماتی برای کاهش هزینه تولید صورت گیرد و علاوه بر این با کاهش هزینه پک قطعات تندر و مگان از طریق افزایش داخلی‌سازی آن می‌توانیم هزینه تولید این خودروها را کاهش دهیم.
    وی با بیان اینکه از طریق بهینه‌سازی خطوط تولید می‌توان هزینه تولید را تا 20 درصد کاهش داد، گفت: بخش عمده کاهش هزینه‌ها طی 9 ماه تا یک سال آینده جواب می‌دهد.
    مدیرعامل رنوپارس با بیان اینکه در حال حاضر کاهش هزینه‌ها جوابگوی افزایش هزینه تولید نیست، گفت: تولید خودرو در ایران 20 درصد گرانتر از کشورهای دیگر مانند ترکیه و رومانی تمام می‌شود.
    وی در مورد ایجاد کارخانه جدید توسط شرکت رنو در 12 کشور عضو شرکت رنو خاورمیانه نیز به فارس گفت: اولویت کاری ما تولید خودرو در خطوط تولید ایران خودرو و سایپا در ایران و یا کشورهای دیگر است و در این راستا اگر قرار باشد محصولات رنو در خط تولید عراق تولید شود، قطعات و مواد اولیه آن را در ایران تولید خواهیم کرد.
    وی در ادامه با ابراز نارضایتی از عملکرد شرکت نگین خودرو، گفت: این شرکت نتوانسته رضایت کامل ما را جلب کند و در حد مورد انتظار ما جوابگو نبوده است.
    وی افزود: شرکت نگین خودرو در زمینه بازاریابی محصولات، ارائه خودرو به مشتریان و سرویس‌دهی عملکرد قابل قبولی نداشته است.
    کارگر در مورد برنامه شرکت رنوپارس در ایران نیز گفت: فاز اول این برنامه برای سال‌های 2010 تا 2013 برنامه‌ریزی شده که شامل افزایش تولید و راه‌اندازی مدل‌های جدید تولید در ایران است.
    وی افزود: فاز دوم این برنامه نیز برای سال‌های 2013 تا 2016 پیش بینی شده که توسعه سرمایه‌گذاری و تثبیت ایران به عنوان پایگاهی صنعتی رنو در خاورمیانه را شامل می‌شود.

  7. #5647


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بازنگری در قیمت ها ، شوکی مجدد در بازار خودرو را موجب خواهد شد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر بازنگری نرخ تورم در افزایش قیمت خودرو ، گفت : بانک مرکزی باید نرخ تورم را به عنوان مرجع تعیین قیمت خودرو به درستی اعلام کند و در صورتی که ایرادی بر نرخ اعلامی وجود دارد باید این موضوع به بانک مرکزی ارجاع تا ایرادات مرتفع شود. ناصر عاشوری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : بانک مرکزی باید در اعلام نرخ تورم به واقعیات توجه نموده و نرخ واقعی تورم بخشی صنعت خودرو را اعلام کند. وی با توجه به تاثیر بازنگری نرخ تورم در توقف خرید و فروش بازار خودرو تاکید کرد : به نظر می رسد بازنگری در نرخ تورم خودروها ، شوکی را در بازار خودرو ایجاد نماید اما خیلی اثرگذار نخواهد بود. وی تاکید کرد : بازار خودرو، بازار حساسی است به طوری که در این جریان ،میزان واردات ، تعرفه ها و نوع هزینه هایی که در مقاطع مختلف از صفر تا صد انجام می شود همگی در روند فعالیت خودروسازان و بازار خودرو داخلی تاثیرگذار است بنابراین در این شرایط دولت و مجلس باید شرایطی را فراهم نماید که صنعت خودرو آسیب جدی نبیند. نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه صنعت خودرو بخش مهمی از اشتغال موجود در کشور بر عهده دارد به همین جهت حفظ و ادامه فعالیت آن بسیار مهم است اما در این راستا خودروسازان نیز باید حقوق مصرف کنند گان را به لحاظ قیمت ، استانداردسازی و کیفیت رعایت کنند. عاشوری با اشاره در ماههای اخیر کشتی صنعت خودرو دچار تلاطم زیادی شده است ، گفت : چنانچه بازنگری و بررسی مجدد در نرخ تورم خودروها با هدف تغییر قیمت خودرو و کاهش باشد به نظر نمی رسد این پیش بینی صحیح باشد چرا که امکان افزایش قیمت وجود دارد و این موضوع با ظرفیت فعلی جامعه هماهنگی ندارد.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (31st May 2013)

  9. #5648


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    گروه بهمن موفق به اخذ تقدیرنامه شد
    پرشین خودرو: شرکت‌های مزدا یدک و بهمن موتور از شرکتهای زیر مجموعه گروه بهمن، در چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری در میان هجده شرکت برتر قرار گرفتند و موفق به اخذ تقدیر نامه شدند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این مراسم درمرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد که تقدیرنامه‌ها با حضور دکتر نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور به نمایندگان گروه بهمن اهدا شد.
    محورهای انتخاب شرکت‌های برتر در جشنواره بهره‌وری شامل شاخص بهره‌وری نیروی کار، بهره‌وری سرمایه، بهره‌وری انرژی و بهره‌وری کل عوامل می شود .
    گفتنی است دبیرخانه جشنواره ملی بهره‌وری، گروه بهمن را جزء موفق‌ترین شرکت‌های ایران در ارتقاء بهره‌وری در بخش اصلی، جانبی و ویژه در گروه خودروسازی طی سال‌های 86 تا 90 قرار داده است.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (31st May 2013)

  11. #5649


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض




    Click here to enlarge
    حضور گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه SIA 2013 اکراین + عکس
    پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودروی اوکراین حضور یافت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، گروه خودرو سازی سایپا در دو بخش قطعات و خودروهای سواری در مساحتی بالغ بر 350 متر مربع حضوری قدرتمند همراه با خودرو های ایکس 100 و تیبا با شرکت های قطعه ساز سایپا یدک، رادیاتور ایران، فنر سازی زر، سایپا شیشه، رینگ خرمشهر، قالب های صنعتی داشته و استقبال پر شکوهی از غرفه سایپا در نمایشگاهی که برند های معتبر مانند مرسدس بنز، کیا، شورلت، نیسان و زاز اکراین حضور دارند داشته است .
    ضمنا مراسم افتتاح و بازدید ویژه از گروه خودرو سازی سایپا توسط وزیر راه و زیر ساخت های اکراین و سفیر ایران در اکراین جناب اقای قاسمی انجام شد .
    این نمایشگاه از 8 الی 11 خرداد ماه 92 در شهر کیف برقرار می باشد .



    Click here to enlarge





  12. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aliscan (31st May 2013),sajadnasirpor  (31st May 2013)

  13. #5650


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    شمارش معکوس برای تولید «ساندرو» در ایران
    پرشین خودرو: با پایان یافتن مراحل نصب خطوط تولید و تامین قطعات محصول جدیدی از شرکت رنو در ایران تولید خواهد شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این خودروی جدید در خارج از کشور با نام ساندرو شناخته می‌شود که خودرویی تولید شده بر روی پلت‌فرم X90 (همان پلت‌فرم تندر 90) است. البته اگرچه ساندرو بر روی پلت‌فرم تندر 90 تولید شده اما از نظر شکل ظاهری (بدنه) و طراحی داخلی تفاوت‌های زیادی با این خودرو دارد.
    این خودروی جدید برخلاف تندر 90 طراحی بهتری داشته و با داشتن زوایای گرد و منحنی در بدنه، برعکس تندر 90 از ظاهر جذابی برخوردار است. طول این خودرو حدود چهار متر بوده و فضای داخلی بیشتری نسبت به تندر 90 دارد.
    تولید ساندرو از سال 2008 در سایتهای تحت مدیریت شرکت رنو آغاز شده و همچنان ادامه دارد. اگرچه زمان دقیق تولید و عرضه این خودرو در بازار ایران هنوز مشخص نشده اما احتمال دارد تا پایان امسال این کار صورت گیرد.
    پیش تر پیمان کارگر مدیرعامل رنو خاورمیانه از قصد این شرکت برای افزایش حضور در بازار ایران خبر داده بود.
    وی اظهار کرده که فعالیت‌های رنو در ایران وارد فاز جدیدی شده که براساس آن ایران می‌تواند خودروهای تولیدی با برند رنو را براساس استاندارد‌های بین‌المللی به بازارهای جهانی صادر کند.

صفحه 565 از 771 نخستنخست ... 65465515545555556557558559560561562563564565566567568569570571572573574575585615665 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University