.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 568 از 771 نخستنخست ... 68468518548558559560561562563564565566567568569570571572573574575576577578588618668 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,671 تا 5,680 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5671


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    کاندیدها برای صنعت خودرو چه برنامه ای دارند؟
    پرشین خودرو: گروه ایران
    به گزارش «پرشین خودرو»، صنعت خودرو که مدت هاست بازیچه سیاست زده شده، نفسهای آخر خود را می کشد. در همین حال کسانی که صنعت خودرو را از صنایع مولد و اشتغالزا به حساب می آوردند امروزه با نا امیدی به روزهای پس از انتخابات می نگرند.
    اما کمبودها، نقصان اقتصادی و فشارهای بین المللی چنان در جامعه ما پر رنگ شده که امروزه کمتر کاندیدایی به بحران صنعت و بازار خودرو می پردازد. شاید تنها موارد اشاره شده در این مناظرات را بتوان به صحبتهای آقای حداد عادل در خصوص حذف ارز مبادلاتی از گروه نهم و دهم ذکر کرد.
    اما آیا راه های رفته و به بن بست رسیده را باید مجدداً پیمود؟ درگذری به فراز و نشیبهای یکسال گذشته صنعت خودرو درمی بابیم که صنعت خودرو ایران فرزند صالحی برای کشور نبوده و اکنون رودرروی ملت خود ایستاده است.
    در نگاهی اقتصادی به یکسال گذشته می توان به وضوح دریافت که بازار پررونق خودرو در پایان سال به محلی برای مناقشات سیاسی تبدیل شد و در اثر مناضعات شورای رقابت و خودروسازان نه آنکه پررونق نبود بلکه اسفبار شد و حال نیز که به ایام تعطیلی مدارس و فصل مسافرتها نزدیک می شویم، انتخابات نه تنها بازار این صنعت بلکه کل بازار ایران را در حالت انتظار قرار داده است.
    و اما صنعت خودروسازی هم اکنون در این دروره از انتخابات از رنگ و بوی تبلیغاتی کاندیداها خارج شده است. دیگر کسی از شکوفایی و رشد این صنعت سخن به میان نمی آورد. دیگر کسی روی حمایت های این گروه حساب باز نمی کند و کاندیداها خیلی محتاط از کنار این صنعت عبور می کنند.
    اما این چاقوی دولبه از کجا ظهور پیداکرد؟ این چاقوی دولبه عکس العمل بازتاب سیاست های نادرست مدیریت این صنعت است که امروزه کسی جرات حرف زدن در رابطه با آن را ندارد. به اسم تولید ملی تمامی راههای واردات و رقابت را در این کشور بستند، بودجه های بسیار تخصیص دادند و موجبات زورگویی این صنعت را فراهم آوردند. از اشتغالزایی دم زدند و در مهره چینی های سیاسی خود آزادانه این صنعت را مبدل به محل تسویه حساب های سیاسی کردند. با واردات خودرو به دید رقابت سالم نگاه نکردند، جلوی سرمایه گذاری های خارجی در این صنعت را گرفتند و باواردات قطعات و ماشین آلات ادعای تولید ملی داشتند. تا توانستند به علل مختلف موجبات گرانی خودروهای وارداتی را فراهم آوردند تا این چاقوی دولبه تیز تر و تیز تر شود .
    به نظر می رسد کسی از کاندیداها را یارای تقابل با این اسب لگام گسیخته نیست کسی. حیای اظهار نظر در خصوص ایجاد فضای رقابتی را در این صنعت ندارد. کسی مهرهای بی دریغی که به این فرزند ناصالح شده است را به زبان نمی آورد. زیرا که این وضع نیز زاییده دست خود ایشان در طول دروران های مختلفی است که خود سردمداران رشد آن بوده اند.
    حال این سوال به وجود می آید که کاندیداها برای صنعت خودرو چه برنامه ای دارند؟

  2. #5672


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    وعده ولایتی به خودروسازان
    پرشین خودرو: نماینده اقتصادی علی اکبر ولایتی با تشریح برنامه های اقتصادی وی در دولت آینده از دیدگاه ها و اهداف اصلی وی سخن گفت و تاکید کرد: کاهش تورم، اشتغالزایی و توسعه از برنامه‌های اصلی دکتر ولایتی در دولت آینده خواهد بود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محمد سوری به عنوان نماینده اقتصادی اکبر ولایتی، کاندیدای ریاست جمهوری با حضور در برنامه تلویزیونی پایش ضمن توضیح دوره برنامه‌های اقتصادی این نامزد ریاست جمهوری با اشاره به مواضع اصلی این کاندیداظهار کرد: توسعه، عدالت، شفافیت حکومت، زندگی در رفتار مردمی، حمایت از کارآفرینی برای شکوفایی سرمایه، نشاط و ابتکار جامعه و جوانان، صنعت، ایفای رسالت ملی، به کارگری فن‌آوری نو و استراتژیک، گذر از منافع فرد و توجه به منافع ملی، آرایش پویا، صلح پویا در بیرون، حفظ حریم خصوصی فرد و خانواده، اعتماد ملی، آموزش و تربیت، مقابله ریشه‌ای با فساداداری و اقتصادی، دولت مردمی نه مردم دولتی، از سرفصل‌های عمده‌ی دولت ولایتی خواهد بود.
    گفت‌وگوی سوری در خصوص برنامه های دولت ولایتی برای صنعت خودروسازی به‌طور مفصل در ادامه آمده است.
    سال‌هاست که سازمان استاندارد محیط زیست از خودروسازان می‌خواهد که استاندارد‌های ملی و زیست محیطی خود را افزایش دهند، اما خودروسازان سال‌هاست که بر مهلت بیشتر پافشاری می‌کنند و می‌گویند که باید بخشی از تولید را تعطیل و یا کاهش تولید دهیم که به ورشکستگی صنعت خودرو و یا افزایش قیمت خواهد انجامید؟ آقای ولایتی با این شرایط چه خواهند کرد؟ طرف کدام بخش را خواهند گرفت؟
    هدف از توسعه صنعت زندگی‌کردن در محیط سالم و متعارف است بنابراین اگر قرار است که بین محیط زیست و صنعت انتخاب کرد نباید هیچ یک کاهش یا بد نه صنعت و نه تولید اتومبیل هم‌چنین از محیط زیست صرفه‌نظر نشود.
    اگر مدیرانی در این تشکیلات تولیدی هستند که علی‌رقم قول‌هایی که مبنی بر بهینه‌کردن وضعیت آلایندگی داده‌اند به گفته خود عمل نمی کنند باید با آنها برخورد شود.
    این در حالی است که تا زمانی که به خودروسازان مهلت بیشتری داده شود، شرایط تغییر نمی‌کند بنابراین نباید تولید را کاهش داد، بلکه اگر مدیری برنامه دارد از او حمایت کرد در غیر این صورت او را تغییر داد و راه را برای جولان آنها باز نگذاشت چرا که محیط زیست محل تنفس و زندگی ماست.
    در حالی که خودروسازان خواهان افزایش ارزهای دولتی برای افزایش تیراژ خودرو هستند در صورتی که آقای ولایتی سکان دولت بعدی را در اختیار داشته باشند، آیا با این درخواست موافقت خواهند کرد؟
    باید قبول کرد که شرایط و سیاست‌های ارزی کشور عادی نیست و در این میان اگر به داد صنعت نرسیم زیان بالاتری را باید متحمل شویم.
    از سویی دیگر نمی‌گوییم که باید همیشه ارز ارزان در اختیار صنایع و خودروسازان قرار گیرد و به این روند عادت کنند چرا که بهره‌وری نیز کاهش خواهد یافت.
    به گزارش ایسنا، در شرایط اضطراری و غیرمتعارف فعلی کمک به خودروسازان و صنایع لازم است. چرا که در صورت عدم حمایت بخش بزرگی از تولید تعطیل و بیکاران افزایش خواهند یافت بنابراین حمایت از صنایع از جمله خودروسازی تا زمان بازگشت به شرایط عادی اقتصادی ضروری بوده و ناچاریم که آنها را از لحاظ ارزی حمایت کنیم.

  3. #5673


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تکامل به جای تحول در ب.ام.و X5 2014
    پرشین خودرو: سومین نسل از ب‌ام‌و X5 برای سال 2014 معرفی شد، این خودرو بر پایه نسل قبلی ساخته شده است و همانند سابق ظرفیت حمل هفت سرنشین را دارد.
    به گزارش«پرشین خودرو»، مدل جدید از نمایی تازه در خارج و داخل بدنه سود می‌برد، همچنین یک نسخه با محور محرک عقب به لیست فروش X5 2014 افزوده شده است.
    X5 جدید با ظاهری قدرتمند و چهره‌ای آگاه خودنمایی می‌کند، چراغ‌های جلو ترکیبی از سری3 و مدل‌های قبل هستند و از جلوپنجره نمادین ب‌ام‌و آغاز می‌شوند و به گلگیرها که می‌رسند همان حالت فلش مانند سابق را ایجاد می‌کنند، دیگر جزئیات بدنه با هم هماهنگ هستند تا نتیجه کار خودرویی آیرودینامیک و نزدیک به محصولات روز سازنده باشد. درون خودرو نیز با فضایی ساده و در عین حال لوکس مواجه هستیم که اندکی جادارتر به نظر می‌رسد، صندلی‌ها دچار افزایش ارتفاع شده‌اند و داشبورد که دارای خطوط افقی فراوانی است که در کناره‌ها متمایل به درب‌ها و در بخش میانی کنسول متمایل به راننده است، دارای تریم چوب و مشکی براق است که در فضایی روشن خودنمایی می‌کنند.
    صندلی‌های ردیف عقب شاسی بلند فول سایز ب‌ام‌و قابلیت تاشوندگی با نسبت 40:20:40 را دارند تا فضای حمل بار از 650 لیتر به 1870 لیتر برسد. مکانیسم خودکار درب پنجم به صورت استاندارد در خودرو وجود دارد درحالی که صندلی‌های نوع راحت برای ردیف عقب و نصب ردیف سوم به صورت سفارشی خواهد بود.
    در راستای کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای مضر، نسل جدید دارای وزن کمتر است و موارد دیگری همچون مسیرهای هادی جریان هوا، پیشرانه مدرن با بازدهی بالا، جعبه دنده هشت سرعته خودکار به همراه تکنولوژی EfficientDynamics، سیستم توقف/حرکت و سیستم‌ها کمکی راننده همگی موجب شده‌اند تا X5 جدید خودرویی مدرن، کم مصرف و ایمن باشد.
    در بخش پیشرانه سه انتخاب برای مشتریان وجود دارد که به ترتیب شامل مدل‌های xDrive50i با پیشرانه هشت سیلندر بنزینی و توربوشارژر دوقلو، xDrive30d با تعداد شش سیلندر از نوع دیزل و توربوشارژر دوقلو و در نهایت M50d با پیشرانه شش سیلندر دیزلی مجهز به توربوشارژر M می‌شوند. نمونه بنزین سوز دارای قدرت 450 اسب‌بخار و گشتاور 650 است، همچنین گزینه‌های دیزلی به ترتیب دارای نیرو و گشتاور 258 اسب‌بخار و 560 نیوتن‌متر و 381 اسب‌بخار و 740 نیوتن‌متر هستند.


    Click here to enlarge


    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  4. #5674


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در دولت غرضی اتفاق خواهد افتاد:
    عدم اختصاص ارز ارزان به خودروسازان
    پرشین خودرو: نماینده اقتصادی محمدغرضی، کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم با حضور در برنامه تلویزیونی پایش به بیان کردن مواضع اقتصادی این نامزد ریاست جمهوری پرداخت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، بابک حاجیان با اشاره به لزوم برخی از اصلاحات ساختاری در کشور به عنوان برنامه‌های در اولویت دولت آینده غرضی گفت: برخی از ساختارهای سازمانی کشور تأثیر مستقیمی در حوزه اقتصاد دارند که نیازمند تغییر در این ساختارها هستیم نظیر احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، احیای شوراهای عالی تخصصی برای ورود به حوزه‌های اقتصادی، خارج شدن دولت از بخش خصوصی، حضور نمایندگان بخش خصوصی در مراجع تصمیم‌گیری، اعتماد‌سازی در بخش خصوصی.
    وی هم‌چنین خارج شدن از اقتصاد تک محصولی برای حل مسائل ارزی، صنعت گردشگری، صنایع دستی، صدور خدمات فنی مهندسی، استفاده از قابلیت‌های علمی، بحث صادرات کالای غیرنفتی و تکمیل شده در کنار تجارت بین‌الملل را از دیگر برنامه‌های اقتصادی دولت غرضی برشمرد.
    مشروح این گفت‌وگودر ادامه آمده است:
    سال‌هاست که سازمان استاندارد محیط زیست از خودروسازان می‌خواهد که استاندارد‌های ملی و زیست محیطی خود را افزایش دهند، اما خودروسازان سال‌هاست که بر مهلت بیشتر پافشاری می‌کنند و می‌گویند که باید بخشی از تولید را تعطیل و یا کاهش تولید دهیم که به ورشکستگی صنعت خودرو و یا افزایش قیمت خواهد انجامید؟ آقای غرضی با این شرایط چه خواهند کرد؟ طرف کدام بخش را خواهند گرفت؟
    دولت همانند پدر است و طرف کسی را نخواهد گرفت. امروزه در دنیا به محیط زیست به عنوان یک فرآیند ملی و صنعت خودرو به عنوان یک فرآیند بخشی نگریسته می‌شود.
    دولت باید بتواند با ورود به این مساله تعادل برقرار کند به گونه‌ای که با طراحی سیاست‌های حمایتی و تشویقی برای خودرو گذاشته و بودجه‌هایی را در غالب بودجه‌های سنواتی برای آن پیش‌بینی کند و هیچ یک را فدای دیگری نکند.
    نیاز به محیط زیست در کشور به خصوص در تهران به عنوان یک اصل حیاتی است و رویکرد ایجاد تعادل بین محیط زیست و صنایع آلاینده در دولت اقای غرضی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.
    در حالی که خودروسازان خواهان افزایش ارزهای دولتی برای افزایش تیراژ خودرو هستند در صورتی که مهندس غرضی سکان دولت بعدی را در اختیار داشته باشند، آیا با این درخواست موافقت خواهند کرد؟
    مشکلات خودروسازان برای همه از مردم عادی تا مدیران بالا‌دستی واضح و روشن است.
    اما درا ین جا این سوال مطرح است که اگر قرار باشد تمامی صنایع به ارز کمتر از نرخ بازار اکتفا کنند، دولت باید چه رویکردی داشته باشد؟
    به گزارش ایسنا، بسیاری از صنایع به خصوص خودروسازی در کشور ما دانش‌بنیان نیستند و در حالی که می‌توانند با استفاده از نگاه‌های دانشی و تفکرات بنیادی و فن‌آوری نو بهای تمام شده پایین‌تری را برای صنعت خودرو داشته باشیم.
    در مقطعی «سمند» در خارج از کشور برای مصرف کننده ارزان‌تر از داخل کشور تمام می‌شد، از این‌رو باید به حوزه خودرو تمامی صنایع ورود پیدا کرده و سیاست‌های تکمیلی را برای صنایع اجرا کرد.
    از سوی دیگر صنعت خود اکنون به کالای لوکس تبدیل شده است بنابراین نیاز به فرهنگ سازی در این زمینه نیز وجود دارد.
    همچنین می‌توان با تقویت بخش حمل‌ونقل عمومی از نیاز به استفاده از خودرو کاست.
    بنابراین باید به جایی برسید که صنعت خودرو دیگر نیازی به ارز‌های ارزان نداشته باشد که در این مرحله مدیریت برفروش از اهمیت بالایی برخوردار است.
    اما می توان گفت که ارز یک کالا نیست و تابع ارزش کالاهای دیگر است پس با توجه به سیاست تک نرخی ارز به خودروسازان نمی‌توان ارز ارزان داد.

  5. #5675


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    شورولت مالیبو 2014 رونمایی شد
    پرشین خودرو: شورولت مدل ارتقاء یافته مالیبو را برای سال 2014 رونمایی کرد، مالیبو در رده سدان‌های سایز متوسط قرار دارد و مدل جدید آن جادارتر از قبل و با بازدهی بیشتر راهی بازار خواهد شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، بارزترین تغییرات صورت گرفته شامل بازطراحی نمای ظاهری، افزایش فضای پای سرنشینان عقب به میزان 3.1 سانتی‌متر، تغییر بخش پایینی کنسول وسط، استفاده از پیشرانه‌های 2.5 لیتری بهینه سازی شده و و نیرومندتر 2 لیتری دارای توربوشارژر و در نهایت سیستم تعلیق بهبود یافته است. البته سازنده در زمینه ایمنی گزینه‌هایی از جمله سیستم هشدار نقطه کور و سیستم آگاه‌سازی ترافیک در عقب را به لیست سفارشات اضافه کرده است. مالیبو 2014 بر پایه همان مدل 2013 ساخته شده تا مشتریان متوقع‌تر را راضی نگه دارد. شورولت در مدل جدید سعی کرده است بیشتر بر روی ضعف‌های مدل قبلی تمرکز کند برای مثال یکی از نکات آزار دهنده مدل 2013 فضای کم پا برای ردیف عقب بوده که اکنون مرتفع گردیده است.
    زیر کاپوت مالیبو 2014 یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم 2.5 لیتر قرار دارد که مقداری از نیروی خود را فدای مصرف اقتصادی خودرو کرده است، از این رو پیشرانه مذکور نیرویی برابر با 196 اسب بخار و گشتاوری معادل 252 نیوتن‌متر دارد که نسبت به مدل قبل یک اسب‌بخار کاهش توان داشته است. لازم به ذکر است گزینه 2 لیتری به همراه توربوشارژر همانند سابق دارای قدرتی به اندازه 259 اسب بخار است در حالی که گشتاور آن تغییر کرده و به عدد 400 نیوتن‌متر رسیده است.
    این خودرو در بخش مصرف سوخت با وجود سیستم حرکت/توقف و استفاده از پیشرانه 2.5 لیتری مصرفی در حد 10.2 لیتر در 100 کیلومتر برای رانندگی در شهر دارد که نسبت به قبل (10.7) بهبود یافته است، همچنین مصرف سوخت مالیبو 2014 در جاده برابر با 6.7 لیتر در 100 کیلومتر است. این خودرو طی فصل پاییز آتی وارد نمایشگاه‌های فروش خواهد شد.


    Click here to enlarge


    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  6. #5676


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    کاندیدها برای صنعت خودرو چه برنامه ای دارند؟
    پرشین خودرو: گروه ایران
    به گزارش «پرشین خودرو»، صنعت خودرو که مدت هاست بازیچه سیاست زده شده، نفسهای آخر خود را می کشد. در همین حال کسانی که صنعت خودرو را از صنایع مولد و اشتغالزا به حساب می آوردند امروزه با نا امیدی به روزهای پس از انتخابات می نگرند.
    اما کمبودها، نقصان اقتصادی و فشارهای بین المللی چنان در جامعه ما پر رنگ شده که امروزه کمتر کاندیدایی به بحران صنعت و بازار خودرو می پردازد. شاید تنها موارد اشاره شده در این مناظرات را بتوان به صحبتهای آقای حداد عادل در خصوص حذف ارز مبادلاتی از گروه نهم و دهم ذکر کرد.
    اما آیا راه های رفته و به بن بست رسیده را باید مجدداً پیمود؟ درگذری به فراز و نشیبهای یکسال گذشته صنعت خودرو درمی بابیم که صنعت خودرو ایران فرزند صالحی برای کشور نبوده و اکنون رودرروی ملت خود ایستاده است.
    در نگاهی اقتصادی به یکسال گذشته می توان به وضوح دریافت که بازار پررونق خودرو در پایان سال به محلی برای مناقشات سیاسی تبدیل شد و در اثر مناضعات شورای رقابت و خودروسازان نه آنکه پررونق نبود بلکه اسفبار شد و حال نیز که به ایام تعطیلی مدارس و فصل مسافرتها نزدیک می شویم، انتخابات نه تنها بازار این صنعت بلکه کل بازار ایران را در حالت انتظار قرار داده است.
    و اما صنعت خودروسازی هم اکنون در این دروره از انتخابات از رنگ و بوی تبلیغاتی کاندیداها خارج شده است. دیگر کسی از شکوفایی و رشد این صنعت سخن به میان نمی آورد. دیگر کسی روی حمایت های این گروه حساب باز نمی کند و کاندیداها خیلی محتاط از کنار این صنعت عبور می کنند.
    اما این چاقوی دولبه از کجا ظهور پیداکرد؟ این چاقوی دولبه عکس العمل بازتاب سیاست های نادرست مدیریت این صنعت است که امروزه کسی جرات حرف زدن در رابطه با آن را ندارد. به اسم تولید ملی تمامی راههای واردات و رقابت را در این کشور بستند، بودجه های بسیار تخصیص دادند و موجبات زورگویی این صنعت را فراهم آوردند. از اشتغالزایی دم زدند و در مهره چینی های سیاسی خود آزادانه این صنعت را مبدل به محل تسویه حساب های سیاسی کردند. با واردات خودرو به دید رقابت سالم نگاه نکردند، جلوی سرمایه گذاری های خارجی در این صنعت را گرفتند و باواردات قطعات و ماشین آلات ادعای تولید ملی داشتند. تا توانستند به علل مختلف موجبات گرانی خودروهای وارداتی را فراهم آوردند تا این چاقوی دولبه تیز تر و تیز تر شود .
    به نظر می رسد کسی از کاندیداها را یارای تقابل با این اسب لگام گسیخته نیست کسی. حیای اظهار نظر در خصوص ایجاد فضای رقابتی را در این صنعت ندارد. کسی مهرهای بی دریغی که به این فرزند ناصالح شده است را به زبان نمی آورد. زیرا که این وضع نیز زاییده دست خود ایشان در طول دروران های مختلفی است که خود سردمداران رشد آن بوده اند.
    حال این سوال به وجود می آید که کاندیداها برای صنعت خودرو چه برنامه ای دارند؟

  7. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    احمد برقکار (4th June 2013)

  8. #5677


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    فراخوان 28 دستگاه لوتوس ایوورا
    فقط به خاطر یک برچسب!
    پرشین خودرو: ما فراخوان‌های مهم زیادی در گذشته دیده‌ایم و البته فراخوان‌های بی‌اهمیتی هم وجود داشته‌اند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، ما می‌خواهیم تنها فراخوان‌هایی را برای شما پوشش دهیم که مربوط به خودروهای اسپرت و مهم هستند و این فراخوان، اگرچه مربوط به یک خودروی مهم و اسپرت است، اما مسلما احمقانه‌ترین نوع آن هم خواهد بود.
    این دستور فراخوان توسط شرکت لوتوس و برای مدل ایوورا داده شده است. اما دستور فراخوان هیچ اشکال فنی یا ایمنی را متذکر نشده است بلکه این خودروها فراخوان شده‌اند تا یک برچسب به شیشه‌شان چسبانده شود. بله، فقط یک برچسب!
    داستان از این قرار است که چند دستگاه مشخص مدل ایوورا که بین سپتامبر و نوامبر سال پیش ساخته شده‌ بودند، مورد معافیت مالیاتی از الزامات کیسه‌هوای پیشرفته خودرو در سمت سرنشین شده‌اند. به همین خاطر، قرار بوده که آن چند دستگاه برچسبی مخصوص بر خود داشته باشند که این قضیه را نشان دهد. چند دستگاه ظاهرا از این برچسب محروم شده‌اند و حالا مگر این برچسب چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ ظاهرا صاحبان خودرو ترس این را دارند که بدون این برچسب، نتوانند در آینده تشخیص دهند که آیا خودرویشان شامل دستورات فراخوان‌های احتمالی شده است یا خیر. به همین خاطر سعی دارند که همین حالا آن‌ها را پس بفرستند تا برچسب موردنظر را بگیرند.
    باید گفت که تنها 28 دستگاه از این برچسب محروم شده‌اند.

  9. #5678


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رنو توییزی؛ غافلگیری پلیس دبی
    پرشین خودرو: پلیس دبی عضو جدید به ناوگان تحسین‌برانگیز پلیس خود اضافه کرد ولی این مدل جدید، با توجه به مدل‌های قدرتمند موجود در این ناوگان، چیزی است که مطمئنا هیچ ** انتظارش را ندارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، عضو جدید مدلی نیست جز رنو توییزی بامزه که توسط یک موتور الکتریکی 20 اسب بخاری تغذیه می‌شود و گشتاور آن 57 نیوتن‌متر است. این محصول می‌تواند تا 60 مایل (برابر با 97 کیلومتر) را طی کند و وقتی که باتری آن کاملا خالی شد، می‌تواند توسط یک خروجی 220V 10A شارژ شود. شارژ کامل این خودرو سه ساعت طول می‌کشد و رنو می‌گوید که نهایت سرعت آن، 47 مایل در ساعت (برابر با 75 کیلومتر در ساعت) است.
    همانطور که احتمالا شما هم شنیده‌اید و می‌دانید، پلیس دبی بهترین و شگفت‌انگیزترین ناوگان پلیس در دنیا را دارد. لیست خودروهای این ناوگان، متشکل از سوپرخودرهای زیادی است که این لیست هنوز هم در حال گسترش و افزایش است.
    آستون مارتین وان-77، لامبورگینی آونتادور، مرسدس بنز SLS، فراری FF و مدل‌هایی مثل شورلت کامارو، بی.ام.و M6 گران‌کوپه، بنتلی کانتیننتال و فورد موستانگ از اعضای این ناوگان هستند.
    مطمئنا تبهکاران در برابر چنین خودروهایی شانس چندانی ندارند!

  10. #5679


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    با الهام از یکی از کانسپت‌ها
    ب‌ام‌و سری8 کوپه را برمی‌گرداند
    پرشین خودرو: ب‌ام‌و اخیرا از کانسپت گرن لاسو کوپه پرده‌برداری کرد و اکنون در گزارشات جدید آمده است که این کانسپت می‌تواند مقدمه تولید مدل سری8 کوپه باشد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، اگرچه در اعلامیه‌ها و حرف‌های رسمی کارخانه آمده است که این کانسپت به تولید انبوه نخواهد رسید و تنها همین یک دستگاه از آن تولید شده است، رسانه «اتوموتیو نیوز» تایید کرده است که طراحی یک مدل تولیدی بر اساس این کانسپت در حال جریان است. یکی از منابع اطلاعاتی این خبرگزاری در ب‌ام‌و گفته است: ما می‌خواهیم به دیگران بگوییم که آینده فقط خودروهای الکتریکی نیست، بلکه همچنین خودروهای سنتی هم می‌توانند با ساختار احساسی خود در این صنعت باقی بمانند.
    این منبع همچنین گفت که هنوز چراغ سبز برای تولید این مدل داده نشده است اما محصول نهایی چیزی شبیه به کانسپت گرن لاسو کوپه خواهد بود.
    این کانسپت بر اساس مدل سری7 ساخته شده بود و از یک پیشرانه V12 بهره می‌برد. اطلاعات جزئی‌تر منتشر نشدند اما در گزارشات غیررسمی گفته شده بود که این موتور، یک واحد 6 لیتری است که قابلیت تولید 544 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن‌متر را دارد.

  11. #5680


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    استفاده از سوخت سلولی هیدروژنی در A7
    پرشین خودرو: آئودی در حال آماده‌سازی مراحل تست نسخه سلولی-هیدروژنی A7 برای اواخر تابستان پیش‌رو است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، هر کسی در دنیای صنعت خودرو می‌داند که آئودی به دنبال راه حلی برای جایگزین موتورهای بنزینی است و چندین مدل را هم امتحان کرده است. برنامه EV e-tron این کارخانه، به طور خاص به چنین پدیده‌ای می‌پردازد. اگرچه پروژه R8 e-tron اخیرا متوقف شد، ولی اکنون در گزارشات منتشرشده آمده است که این خودروساز آلمانی در حال تولید A7 است که قدرت آن توسط سوخت سلولی هیدروژنی تامین می‌شود. خبرگزاری «اتوکار» مدعی شده است که این A7 حتی برای تست‌های اولیه هم آماده شده و اگر این تست‌ها که در ماه آگوست انجام می‌شوند، موفقیت‌آمیز باشند، حتی امکان تولید انبوه خودرو هم وجود دارد.
    خب باید پرسید که سوخت‌های سلولی چه هستند؟ این مدل جدید اساسا از طریق عکس‌العملی الکترو-شیمیایی بین سوخت و اکسیژن، الکتریسیته و حرارت تولید می‌کنند.
    وقتی که چنین سیستمی در یک خودرو نصب می‌شود، سوخت نام‌برده معمولا هیدروژن است. انرژی حاصل از آن عکس‌العمل سپس می‌تواند برای شارژ باتری یا حتی تغذیه مستقیم موتورهای الکتریکی استفاده شود. انرژی اضافه هم می‌تواند برای مواقع ضروری ذخیره شود و تنها چیزی هم که خودرو تولید می‌کند، آب است. (در مقابل دی اکسیدکربن خطرناکی که خودروهای بنزینی تولید می‌کنند.)
    آئودی قصد دارد که با عرضه و امتحان چنین مدل‌هایی، تصویر دوستدار محیط‌زیست خود را در بین علاقه‌مندان و منتقدان صنعت خودرو، افزایش و اعتبار ببخشد.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    aliscan (6th June 2013)

صفحه 568 از 771 نخستنخست ... 68468518548558559560561562563564565566567568569570571572573574575576577578588618668 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 5 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 5 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University