.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 603 از 771 نخستنخست ... 103503553583593594595596597598599600601602603604605606607608609610611612613623653703 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 6,021 تا 6,030 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #6021


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    هیئت مدیره انجمن قطعه سازان:
    چینی ها خودروسازی ما را له می کنند
    پرشین خودرو: عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان از بازگشت خودروسازان خارجی به ایران استقبال کرد و گفت: بنده به دعوت وزیر صنعت از خودروسازان خارجی برای بازگشت به ایران بسیار ارج می نهم.
    ایرج یزدان بخش در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: با بازگشت خودروسازان خارجی به ایران، صنعت خودرو کشور معنا پیدا خواهد کرد.
    وی در ادامه تصریح کرد: خودروسازان خارجی باید پس از ورود به ایران با امکانات و برنامه های خودروسازان ما آشنا شوند سپس متناسب با آنها فعالیت خود را آغاز کنند.
    این عضو انجمن قطعه سازان گفت: رفتار خودروسازان ما باید در حد خودروسازان خارجی باشد تا بتوانند با آنها تبادل اطلاعات داشته باشند و به موفقیت های مورد نظر دست پیدا کنند.
    وی همچنین اظهار داشت: بازگشت خودروسازانی نظیر پژو و رنو که در ایران سابقه کاری دارند به نفع صنعت خودرو کشور است و حضور خودروسازان آمریکایی و آلمانی نیز می تواند تأثیرات مثبتی در وضعیت خودروسازی کشور داشته باشد.
    یزدان بخش تأکید کرد: اولین تأثیر بازگشت خودروسازان خارجی به ایران در فرهنگ ما خواهد بود زیرا مردم ما می توانند با شناخت خودروسازان اروپایی و آمریکایی و مقایسه نسبی آنها با خودروسازان داخلی دلایل عقب بودن آنها را بفهمند.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: باید روابط خودروسازان ما با چین قطع شود زیرا این کشور آمریکا و اروپا را تا مرز نابودی پیش برد و خودروسازی ما را نیز له خواهد کرد و فقط در صورتی می توانیم با این کشور همکاری کنیم که تکنولوژی خود را به سطح جهانی برساند که در آن صورت قطعاً قیمت کالاهای چینی به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    kingg (19th October 2013)

  3. #6022


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    آغاز جشنواره عید تا عید سایپا
    پرشین خودرو: جشنواره فروش ویژه عید تا عید گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، بر اساس اعلام سایپا تمامی محصولات این شرکت با تخفیف 13 درصدی و با ارائه تسهیلات تا سقف 70 میلیون ریال و با نرخ 12 درصد به فروش می رسند.
    علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این شرکت و نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    kingg (19th October 2013)

  5. #6023


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد
    پشت پرده واردات 800 خودرو توسط یک نفر
    پرشین خودرو: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده خودروسازان همچنان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و خودروسازان موظفند قیمت تمام شده خودرو را پایین آورده و به اصلاح کیفیت خودرو کمک کنند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی افضلی‌فرد اظهار داشت: ما با نشستی که با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم بحث قیمت‌گذاری خودرو را که ماه‌هاست بین شورای رقابت و سازمان حمایت اختلاف ایجاد کرده به جد پیگیری می‌کنیم چرا که قرار بود این کاهش قیمت تا سقف ۳۰ درصد اتفاق بیفتد اما در عمل این رقم کمتر از ۳ تا ۹ درصد بوده است.
    وی از گلایه و شکایت قطعه‌سازان به کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد و تصریح کرد: آن‌ها مدعی هستند که خودروسازان با آن‌ها قرارداد بسته‌اند ولی پایبند به قرارداد خود نبوده و سعی می‌کنند قطعاتشان را از کشورهای دیگر به ویژه چین تامین کنند.
    نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در موضوع خودرو اقدامات خوبی در دولت گذشته انجام نشد و حمایت‌های جدی را از این صنعت شاهد نبودیم، گفت: ما به نعمت‌زاده اعلام کردیم که انحصار را بشکند و با تقویت تولید آن هم به صورت کیفی و داخلی به کاهش قیمت کمک کند تا گله‌مندی‌های مردم نیز کاهش یابد.
    افضلی‌فرد افزود: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید خودروسازان به افزایش کیفیت خودرو تولیدی همت کنند اما به رغم این توصیه‌ها و تذکرات نه تنها به کیفیت توجه نشده بلکه شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو در بازار بودیم که خواسته‌ایم وزیر در این زمینه وارد عمل شده و نظارت‌ها را مستمر کند.
    وی از مهلت داده شده به خودرو‌سازان و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اصلاح این رویه خبر داد و تاکید کرد: در بحث واردات خودرو خارجی شاهد برخی سودجویی‌ها و منفعت‌طلبی‌ها بودیم به طوری که برخی افراد از هر خودروی وارداتی حدود ۸۰ میلیون تومان سود بردند. سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از پشت پرده واردات خودرو سخن به میان آورد و یادآور شد: پرونده‌ای در کمیسیون اصل ۹۰ وجود دارد که تنها یک نفر ۸۰۰ دستگاه خودروی خارجی وارد کرده که به ازای هر خودرو ۸۰ میلیون تومان سود کرده و رقم این رانت بسیار گسترده است.
    به گزارش فارس، افضلی‌فرد بیان داشت: برخی‌ها دوست ندارند ما این مسائل را رسانه‌ای کنیم تا شاید این افراد روز به روز چاق و فربه شوند در حالی که باید دست این خیانتکاران در هر جایگاهی باشند اعم از صنعت، معدن و تجارت، گمرک و بانک مرکزی از حقوق بیت‌المال بریده شده و اجازه ندهیم چنین تضییع حقوقی صورت گیرد. وی خاطرنشان کرد‌: جالب اینجاست که این خودروها را با ارز مرجع و تعرفه گمرکی وارد کرده‌اند و با ارز آزاد فروختند و ما به‌التفاوت آن را به حساب دولت پرداخت نکرده‌اند که ما انتظار داریم با ارجاع پرونده به مراجع قضایی برخورد جدی با این منفعت‌طلبان صورت گیرد.
    شستا به جای سودآوری به فکر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر باشند
    این نماینده مجلس با اشاره به اصلاح قانون بیمه برای افرادی که کمتر از ۱۰ سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند اما به دلایل مختلف اخراج شده‌اند و پیش از این حق برخورداری از مزایای بیمه پرداختی را نداشتند، گفت: برخی افراد چندین سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند اما چون پرداختی‌هایشان در حد مطلوب نبوده است حق و حقوقی به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت و در حقیقت به نوعی به آن‌ها ظلم می‌شد.
    افضلی‌فرد ادامه داد: مجلس نهم با اصلاح این قانون سازمان تامین اجتماعی را موظف کرد تا حق و حقوق آن‌ها را پرداخت کند و زمانی که با این امر مخالفت شد بنده اعلام کردم چگونه شستا سازمان بزرگ تامین اجتماعی حاضر به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است اما از پرداخت حق و حقوق قانونی مردم استنکاف می‌کند.
    وی عنوان کرد: اگر فردی پنج سال حق بیمه پرداخت کند و پنج سال مابه‌التفاوت آن را بدهد مستمری‌بگیر تامین اجتماعی خواهد شد. وی در ادامه از اصلاح قانون جذب دستیاران پزشکی در مناطق محروم و افزایش ظرفیت از ۱۰ درصد به ۳۰ درصد خبر داد و ابراز داشت: امیدواریم با اصلاح قانون و افزایش جذب ۳۰ درصدی به مناطق محروم شاهد تحولی جدی در حوزه بهداشت و سلامت مردم باشیم.
    سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به دیدار خود با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: از وزیر بهداشت قول گرفتیم در قبال رای اعتمادی که به او می‌دهیم در حفظ و صیانت از حق و حقوق مردم کوتاه نیاید.
    افضلی‌فرد در پایان گفت‌وگوی خود اظهار داشت: ما روی حق مردم با بسیاری از وزرا معامله کردیم اما خواستار حل مشکلات مردم شدیم که در بخش درمان نیز از وزیر وعده گرفتیم تا کلینیک‌های تخصصی و تامین پزشکان متخصص و فوق تخصص در این استان انجام شده و قرار است در این رابطه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هر ۱۵ روز گزارشی را به ما ارائه کند.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    kingg (19th October 2013)

  7. #6024


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    وزیر صنعت خبر داد:
    واردات خودروهای بالای 2500 سی سی آزاد شد
    پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن، تجارت از آزاد شدن واردات خودروهای بالای 2500 سی سی 140 درصدی خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده تکلیف قیمت‌گذاری خودرو روشن می شود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون خودروهای با حجم موتور کمتر از 2500 سی سی به دلیل قرار گرفتن در اولویت 9 کالایی وارد کشور می شدند که براساس آمارها در 5 ماهه ابتدای امسال 17 هزار دستگاه خودرو با این حجم موتور وارد کشور شده است.
    نعمت زاده در پاسخ به سئوال مهر افزود: بر اساس تصمیم دولت واردات کالاهای اولویت 10 با شروطی آزاد شده است که بر این اساس، واردات خودروهای بالای 2500 سی سی نیز که در این گروه قرار می گرفتند آزاد است که البته شروطی دارد. وی تصریح کرد: تعرفه واردات این خودروها دو برابر شده است.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سئوال دیگر مهر در اینباره که آیا تعرفه واردات خودرو 90 درصد محاسبه می شود؟ خاطرنشان کرد: تعرفه واردات خودرو با حجم موتور حدود 3 هزار سی سی 70 درصد است که بر این اساس واردات خودروهای بالای 2500 سی سی با تعرفه 140 درصد امکان‌پذیر است.
    نعمت زاده در ادامه با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال لغو ممنوع المعامله کردن فعالان اقتصادی است که ظرف 3 سال گذشته و به دلیل مشکلات تحریم بدهکار بانکی شده اند، گفت: این موضوع با رئیس کل بانک مرکزی در دولت در میان گذاشته شده است که امیدواریم پس از بازگشت سیف از سفر نهایی شود.
    وی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت یکماه فرصت خواسته است تا بر روی این موضوع کار کارشناسی انجام دهد و بر همین اساس امید می رود که به زودی این موضوع تعیین تکلیف شود.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: پیشنهاد این وزارتخانه این بود که واحدهای تولیدی که ظرف 3 سال گذشته نتوانسته اند بدهی و تعهدات خود را به بانک پرداخت کنند، از فهرست ممنوع المعامله ها خارج شوند که البته این موضوع مشمول آن دسته از تولید کنندگانی است که ناشی از مشکلات داخلی و شرایط تحریم دچار بدهی معوق شده اند.
    نعمت زاده ادامه داد: تقاضای وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که این بخشنامه حذف شود و تشخیص ارائه تسهیلات بانکی براساس خوشنامی فعالان اقتصادی به بانکها واگذار شود.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه در خصوص وضعیت تولید و صادرات مرغ و تخم مرغ توضیح داد: با جلوگیری از صادرات تخم مرغ ظرف مدت کوتاهی مشکل قیمت تخم مرغ متعادل شده و هم اکنون نیز صادرات این کالا آزاد است که البته با نظارت معاون بازرگانی داخلی و معاون بازرگانی خارجی وزارت صنعت صورت خواهد گرفت.
    وی ادامه داد: دولت تصمیم گرفته که ارز نهاده های دامی را از مرجع به مبادله ای تغییر دهد که این امر ممکن است به طور مقطعی در قیمت تاثیرگذار باشد اما کالا و نهاده های دامی به اندازه کافی در گمرکات، انبارها و کشتی ها وجود دارد و جای نگرانی نیست و با افزایش عرضه قیمت نیز متعادل خواهد شد.
    این عضو کابینه یازدهم با بیان اینکه پیش از لغو تخصیص ارز مرجع به نهاده های دامی قیمت نهاده ها در بازار بر مبنای ارز مبادلاتی بود که بر این اساس، به نظر نمی رسد این تصمیم دولت تغییر چندانی در قیمت نهاده های دامی ایجاد کند.
    نعمت زاده همچنین در مورد بازار خودرو نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه در شش ماهه ابتدایی امسال تنها حدود 290 هزار خودرو سواری تولید شده در حالی که در سال‌های قبل همچون سال 90 حدود 800 هزار دستگاه تولید شده بود، بنابراین امسال نزدیک به 44 درصد کاهش تولید را تجربه کردیم.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: جلساتی با خودروسازان برگزار شده و یکی از مشکلات اصلی آنها نقدینگی است که مقرر شده است وزیر اموراقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی آن را حل و فصل کنند.
    وی تصریح کرد: برای سال جاری در برنامه داریم تا حدود 900 هزار دستگاه خودرو تولید کنیم که البته کار سختی است و خودروسازان باید جبران کمبود تولید نیمه اول سال را نیز داشته باشند. نعمت زاده افزود: تلاش داریم تا در سال آینده رقم تولید خودرو را به 1.5 تا 1.8 میلیون دستگاه برسانیم.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص برگزاری جلسه با شورای رقابت نیز خاطرنشان کرد: این اطلاعات و ضوابط به شورای رقابت منتقل شده که امیدواریم به زودی تعیین تکلیف لازم صورت گیرد.
    به گفته نعمت زاده، شورای رقابت و وزارت صنعت، معدن و تجارت ظرف دو هفته آینده تکلیف خودرو را مشخص خواهند کرد.
    وی همچنین در خصوص تلاش دولت برای لغو پیمان سپاری ارزی خاطرنشان کرد: در گذشته مصوبه ای از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده بود که بر مبنای آن، صادر کنندگان باید نوعی پیمان سپاری ارزی را می پذیرفتند در حالی که دولت یازدهم معتقد است هر نوع فشار اداری و غیر طبیعی نباید به صادر کنندگان وارد شود بنابراین تلاش داریم که موضوع پیمان سپاری ارزی را تا قبل از روز ملی صادرات اصلاح کنیم.
    نعمت زاده همچنین در خصوص اصلاح قیمت حامل های انرژی از سوی دولت گفت: هنوز تصمیم مشخصی در رابطه با حامل های انرژی گرفته نشده و این موضوع در دولت در دست بررسی است.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: خواسته ما این است که 30 درصد از آنچه که از درآمد ناشی از اصلاح قیمت حامل های انرژی در فازهای پیشین هدفمندی یارانه ها حاصل شده، به تولید و صنعت برگردد، این در شرایطی است که معاون اول رئیس جمهور امور در جلسه شورای اقتصاد اشاره کرد که آنچه از افزایش قیمت حامل های انرژی تاکنون حاصل شده حتی جوابگوی پرداخت یارانه های نقدی خانوار نیز نیست و دولت 100 درصد درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها را به مردم باز می گرداند.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    kingg (19th October 2013)

  9. #6025


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    انحصار واردات خودرو بدتر از انحصار تولید است
    پرشین خودرو: یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به طرح نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی برای "انحصاری کردن واردات خودرو" از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست تسلیم این فشارها نشود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، علی خاکساری عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، اظهار کرد: نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی سالیان سال به اسم گارانتی از بازار خودرو سوء استفاده کردند اما امروز دستشان رو شده و دیگر نمی‌توانند به عنوان ارائه گارانتی اصل و شرکتی، خودروهای خود را گران‌تر در بازار عرضه کنند.
    وی ادامه داد: امروز شاهدیم که قیمت خودروهایی که توسط واردکنندگانی غیر از نمایندگی‌های اصلی وارد شده، کمتر از قیمت‌های تعیین شده از سوی نمایندگی‌ها است و مصرف‌کنندگان نیز عموما از خرید خودروهایی شرکتی ‌خودداری می‌کنند.
    خاکساری با بیان این‌که این وضعیت موجب شده نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی با هدف حذف رقبا طرح انحصاری شدن واردات خودرو را ارائه کنند، خاطرنشان کرد:‌ ارائه‌کنندگان طرح انحصاری شدن واردات خودرو می‌خواهند به بهانه دلسوزی برای مصرف‌کنندگان، منافع نامشروع خود را تامین کنند.
    وی ادامه داد:‌ باید در پاسخ به کسانی که مدعی واردات خودروهای غیر اصلی توسط واردکنندگان متفرقه هستند گفت که مصرف‌کننده ایرانی آن قدر عقل و شعور دارد که خودروی مناسب را با قیمت مناسب خریداری کند و کسی نباید به جای مصرف‌کنندگان تصمیم‌گیری کند.
    عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به ایسنا گفت: بنابراین نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی نمی‌توانند به بهانه جلوگیری از ورود خودروهای غیر اصلی، عنان بازار خودروهای وارداتی را در دست گرفته و منافع نامشروع‌شان را تامین کنند.
    وی با بیان این‌که در صورت انحصاری شدن واردات، نمایندگی‌های رسمی خودروهای دلخواه خود را وارد و با قیمت‌های دلخواه عرضه می‌کنند، تصریح کرد:‌ در آن صورت مطمئنا شاهد افزایش شدید قیمت‌ها خواهیم بود زیرا وقتی رقبا حذف شوند، واردکننده انحصاری برای بازار تصمیم‌گیری خواهد کرد.
    خاکساری ادامه داد: انحصار در واردات خودرو بدتر از انحصار در تولید این محصول است بنابراین از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌خواهیم تحت تاثیر فشارهای نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی قرار نگرفته و از انحصاری شدن بازار خودرو جلوگیری کند.
    عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت با تصمیمات خود نشان خواهند داد که به فکر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان داخلی و کمک به رقابتی کردن بازار خودرو هستند.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    kingg (19th October 2013)

  11. #6026


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران:
    اثبات حسن نیت آمریکا با لغو تحریم صنعت خودرو
    پرشین خودرو: دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: دولت آمریکا می‌تواند با لغو تحریم صنعت خودرو حسن نیت خود را ثابت کند.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، ساسان قربانی، اظهار کرد:‌ امیدواریم که دولت آمریکا با توجه به شرایط مثبت بین‌المللی و برای نشان دادن حسن نیت خود در اولین اقدام عملی تحریم صنعت خودرو را به سرعت لغو کند.
    وی با بیان این‌که تحریم صنعت خودرو با امضای شخص رییس‌جمهوری آمریکا صورت گرفته و به سرعت نیز می‌تواند از سوی شخص وی لغو شود، خاطرنشان کرد: تحریم این صنعت اقدامی اشتباه و غیرقابل قبول است زیرا صنعت خودرو هیچ ارتباطی با برنامه هسته‌ای کشور نداشته و تحریم آن با هدف افزایش فشار بر واحدهای صنعتی صورت گرفته است.
    دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: با این حال خودروسازان و قطعه‌سازان به طرق مختلف در برابر فشارها مقاومت کرده و به تولید ادامه می‌دهند زیرا معتقدند صنعت نباید مورد سوء استفاده برای اعمال فشار بر کشورها قرار گیرد.
    وی افزود: صنعت خودرو و قطعه ایران از پتانسیل‌های بسیار بالایی برای جذب سرمایه‌های خارجی برخوردار است در این زمینه همایشی نیز آذر ماه امسال برای نشان دادن پتانسیل‌های صنعتی کشور برگزار خواهد شد.
    قربانی با بیان اینکه بسیاری از خودروسازان و قطعه‌سازان خارجی خواستار حضور در بازار ایران هستند، تصریح کرد: با این حال تحریم‌های یک جانبه آمریکا مانع از اقدام آن‌ها برای آغاز همکاری مشترک شده است.
    وی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده کشور می‌تواند لغو تحریم‌های اقتصادی را به عنوان اولویت‌ خود در مذاکرات مطرح کند. مطمئنا اولین اقدام آمریکا برای نشان دادن حسن نیت خود نیز لغو تحریم‌های اقتصادی به‌ویژه تحریم صنعت خودرو است.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    kingg (19th October 2013)

  13. #6027


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    دبیر انجمن خودروسازان ایران:
    آمریکا به خودروسازان اجازه همکاری با ایران را می دهد؟
    پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: قطعاً از بازگشت خودروسازان خارجی به ایران استقبال خواهیم کرد.
    احمد نعمت بخش در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته امید می رود که تحریم ها از میان برداشته شود و خودروسازان ما مجدداً بتوانند با خودروسازان خارجی همکاری کنند.
    وی در ادامه تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خارجی دعوت کرده تا با کشور ما همکاری کنند و به نظر می رسد که آنها نیز مایل به مذاکره با خودروسازان ما را دارند.
    دبیر انجمن خودروسازان ایران تأکید کرد: همکاری شرکت های خارجی با خودروسازان ما مستلزم کمرنگ شدن تحریم ها است و باید دید که آیا آمریکا اجازه همکاری با ایران را به آنها می دهد.
    وی همچنین اظهار داشت: حداقل شش ماه زمان لازم است تا تأثیر کم شدن و یا از بین رفتن تحریم ها در صنعت خودروسازی ما مشخص شود.
    وی از طراحی و تولید 5 پلتفرم در ایران تا سال 1404 خبر داد و عنوان کرد: چنانچه با هرکدام از این پلتفرم ها 5 خودرو تولید شود تعداد زیادی خودرو جدید در کشور به تولید خواهد رسید که این امر تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت خودروسازی کشور خواهد داشت.
    نعمت بخش در خصوص سرنوشت چینی ها در صورت بازگشت خودروسازان خارجی به ایران گفت: اشکالی ندارد که خودروسازان ما با چینی ها نیز همکاری داشته باشند زیرا خودروهای ما استانداردهای 55 گانه اروپا را پاس می کند و همکاری با چین تأثیری در کیفیت محصولات ما نخواهد داشت.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: خودروسازان اروپایی و آمریکایی حرف اول را در دنیا می زنند که ما پیش از این با برخی از آنها نظیر بنز، پژو و نیسان همکاری داشتیم و در صورت از بین رفتن تحریم ها و افزایش تقاضا برای همکاری با ایران باید خودروسازان در یک مناقصه با یکدیگر رقابت کنند.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    kingg (19th October 2013)

  15. #6028


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    ایرتویا خبر داد:
    فروش ویژه تویوتا کمری GLX آغاز شد
    پرشین خودرو: فروش ویژه خودرو تویوتا کمری GLX آغاز شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت ایرتویا، نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران اعلام کرد فروش ویژه این خودرو در دو طرح با مدت تحویل 90 و 30 روزه صورت می گیرد.
    در طرح بسته مشارکتی که تحویل خودرو 90 روزه است مبلغ 69 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت از خریداران دریافت می شود و اقساط خودرو به صورت یک ماه بعد 10 میلیون و دو ماه بعد نیز 10 میلیون تومان خواهد بود.
    سود مشارکت این طرح 26 درصد سالیانه و سود انصراف آن نیز 24 درصد سالیانه است. قیمت این خودرو به نرخ روز محاسبه خواهد شد و باقی مانده مبلغ خودرو در زمان تحویل پرداخت می شود.
    در طرح بعدی این فروش ویژه که تحویل خودرو 30 روزه است قیمت قطعی خودرو 144 میلیون و 900 هزار تومان است که مبلغ 114 میلیون و 900 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و باقی مانده آن که 30 میلیون تومان است تسهیلات 6 ماهه بدون بهره خواهد بود که نیازی به ضامن نیز ندارد.

  16. #6029


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    زنگنه خواستار ساخت جایگاه‌های کوچک بنزین شد
    پرشین خودرو: وزیر نفت با تشریح سیاست‌های جدید دولت برای پالایشگاه‌سازی خواستار ساخت جایگاه‌های مقیاس کوچک عرضه بنزین در کلانشهرها شد و گفت: عرضه گازوئیل در جایگاه‌ها به خودروهای گازوئیل‌سوز سواری برای مدیریت مصرف بنزین در دستور کار قرار دارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، بیژن زنگنه امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده برای زمستان سالجاری با 40 میلیارد متر مکعب کسری گاز طبیعی روبرو هستیم، گفت: با توجه به اینکه در طول 4 سال گذشته تاکنون هیچ طرح افزایش تولیدی در پارس جنوبی به بهره برداری نرسیده است، زمستان امسال با کمبود شدید گاز روبرو هستیم.
    وزیر نفت با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هم متوسط مصرف فرآورده های نفتی در نیروگاه‌های کشور نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: از این رو برای زمستان سالجاری به منظور تامین پایدار و مطمئن سوخت مورد نیاز مشترکان به ویژه صنایع و نیروگاهها، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باید اقدامات گسترده ای را انجام دهد.
    این عضو کابینه دولت یازدهم همچنین با یادآوری اینکه یکی از اولویت‌های کاری وزارت نفت افزایش ظرفیت عرضه CNG در کشور است، اظهار داشت: هم اکنون حدود 20 میلیون متر مکعب در روز CNG در جایگاهها توزیع می‌شود که عرضه این حجم گاز معادل ساخت یک پالایشگاه 400 هزار بشکه ای نفت است.
    این مقام مسئول از افزایش شبکه های گازرسانی و شبکه توزیع سی ان جی، مشارکت بخش خصوصی در ساخت جایگاه و تولید خودروهای پایه گازسوز به عنوان مهمترین محورهای توسعه صنعت سی ان جی یاد کرد و افزود: همزمان با افزایش ظرفیت عرضه و توزیع سی ان جی باید اقداماتی هم به منظور زیباسازی، افزایش حاشیه سود جایگاههای بنزین و گازوئیل هم به عنوان ویترین صنعت نفت در دستور کار قرار گیرد.
    به گزارش مهر، زنگنه با اشاره به ضرورت افزایش کارمزد فروش فرآورده های نفتی، خواستار طراحی و ساخت جایگاههای مقیاس کوچک بنزین و گازوئیل در کلانشهرهای کشور شد و بیان کرد: علاوه بر افزایش تعداد جایگاهها، باید به منظور مدیریت مصرف بنزین، عرضه گازوئیل برای خودروهای سواری را هم در اولویت کار خود قرار دهیم.
    وزیر نفت با یادآوری اینکه در شرایط فعلی گازوئیل کافی برای عرضه در ناوگان حمل و نقل به ویژه خودروهای سواری وجود دارد، تبیین کرد: از سوی دیگر تاکنون مجوزهای قانونی لازم توسط دولت صادر شده و می توان با اولویت 4 تا 5 کلانشهر اصلی کشور عرضه گازوئیل برای خودروهای سواری آغاز شود.
    به گفته این عضو کابینه دولت یازدهم، عرضه گازوئیل برای خودروهای سواری علاوه بر مدیریت مصرف بنزین، منجر به کاهش آلودگی و افزایش راندمان در سطح کلانشهرهای کشور خواهد شد.

    نسخه زنگنه برای پالایشگاه سازی
    وی در ادامه درباره آخرین وضعیت ساخت پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس، هم توضیح داد: در ساخت این پالایشگاه یکسری مشکلات متعدد مدیریتی وجود داشته به طوری که در پالایشگاه خلیج فارس، مخازن ذخیره سازی، ساختمان های اداری، خط لوله ساخته شده اما هیچ اقدامی برای ساخت و راه اندازی واحدهای فرایندی پالایشگاهی انجام نشده است.
    این مقام مسئول با بیان اینکه اگر همه شرایط هم مهیا باشد امکان ساخت فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ظرفیت 120 هزار بشکه در روز میعانات گازی در مدت 12 تا 14 ماه وجود ندارد، تصریح کرد: تاکنون تنها زمین پالایشگاه تسطیح کردند و برخی از واحدهای جانبی و غیرضروری را ساختند.
    وزیر نفت با بیان اینکه سیاست کلان وزارت نفت برای توسعه ظرفیت پالایش نفت کشور ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و حتی خارجی با در نظر گرفتن یک حاشیه سود منطقی است، گفت: از این رو اگر شرایط لازم فراهم شود هیچ گونه نگرانی بابت تامین منابع مالی ساخت پالایشگاه‌های جدید وجود ندارد.
    این عضو کابینه دولت در پایان با اعلام اینکه باید تمرکز دولت بیشتر بر روی سرمایه گذاری در ساخت خطوط لوله انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی و مخازن ذخیره‌سازی سوخت مایع باشد، خاطر نشان کرد: از این رو باید ماموریت ساخت پالایشگاه‌های جدید نفت و طرح‌های بهینه سازی پالایشگاهی را به شرکت های خصوصی صاحب صلاحیت و توانمند واگذار کرد.

  17. #6030


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    به مناسبت اعیاد قربان و غدیر صورت می گیرد؛
    آغاز جشنواره فروش ویژه بهمن موتور
    پرشین خودرو: فروش ویژه کاپرا به مناسبت اعیاد قربان و غدیر آغاز شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت بهمن موتور اعلام کرد دو محصول کاپرا تک کابین و دو کابین در این جشنواره به فروش می رسد.
    کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل با استاندارد آلایندگی یورو 4 و دارای کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است و خودرو تک کابین کاپرا با دو کاربری آمبولانس و پول رسانی در جشنواره فروش گروه بهمن به فروش می رسند.
    فروش نقدی این خودرو همراه با بیمه بدنه رایگان یک ساله است و شرایط پیش فروش با قیمت قطعه و فروش اقساطی آنها نیز در جداول زیر درج شده است:
    پیش فروش با قیمت قطعی
    نام خودرو
    قیمت فروش قطعی(ریال)
    مبلغ پیش پرداخت(ریال)
    الباقی
    تخفیف
    سود مشارکت
    زمان تحویل
    دو کابین دو دیفرانسیل کاپرا
    697.000.000
    250.000.000
    زمان تحویل خودرو
    1% قیمت پایه فروش
    22%
    3 الی 4 ماه بعد از عقر قرارداد
    تک کابین تک دیفرانسیل کاپرا
    567.000.000
    200.000.000

    اقساطی
    نام خودرو
    پیش پرداخت(ریال)
    6ماهه بدون کارمزد
    12 ماه(همراه با بیمه بدنه یک ساله)
    18 ماه(همراه با بیمه بدنه یک ساله)
    دو کابین دو دیفرانسیل کاپرا
    350.000.000
    3 فقره چک 2ماهه به مبلغ 115.667.000 ریال
    6 فقره چک 2ماهه به مبلغ 68.000.000 ریال
    9 فقره چک 2ماهه به مبلغ 47.865.000 ریال

    به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت بهمن موتور مجاز خواهد بود به محض تکمیل ظرفیت نسبت به توقف ثبت نام اقدام نماید.
    علاقه مندان می توانند ججهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.bahmangroup.com یا نمایندگی های مجاز بهمت موتور در سراسر کشور مراجعه کنند.

صفحه 603 از 771 نخستنخست ... 103503553583593594595596597598599600601602603604605606607608609610611612613623653703 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University