.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 79

موضوع: عیب یابی خودرودراین تایپیک

  1. #51


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    Ankara
    شغل و حرفه
    Elec & pc
    نوشته ها
    4,076
    تشکر ها
    13,185
    42,751 سپاس از4,129 پست

    پیش فرض مشکل: قدرت ترمز به تدريج کم می شود

    مشکل: قدرت ترمز به تدريج کم می شود

    توضيح مشکل: همه چيز خوب کار می کنيد تا اينکه شما در پشت ترافيک قرار می گيريد و از ترمز زياد استفاده می کنيد . در اين هنگام احساس می کنيد که قدرت ترمز بتدريج کم می شود.

    مشکلات احتمالی عبارتند از:

    لنت هايي که برای شما نصب شده اند دارای کيفيت خوبی نيستند و بايد تعويض شوند.
    ترمز های شما بدليل قفل کردن داغ شده اند.
    ترمزها بدليل اينکه چيزی صد راه رسيدن هوا به آنها شده است داغ کرده اند.
    روغن ترمز کثيف شده است و يا از روغن صحيحی برای ترمز استفاده نشده است.
    لنت های شما روغنی شده اند و بايد تعويض شوند.

  2. 15کاربر از M_Repair بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    4TECH (20th September 2011),elc.rgb (11th November 2011),gabriel (10th July 2012),GIGABITE (12th October 2011),GORDAK (27th July 2012),m.aminifar (25th January 2012),M.Salehi  (11th November 2011),malos (9th November 2011),mrtpack (24th November 2011),ramina (21st December 2012),sajadnasirpor  (17th February 2012),SAJAD_PC (1st July 2012),SAMSUNG ELEC (15th September 2011),SONY 3D (10th November 2011),احمد برقکار (24th January 2012)

  3. #52


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    Ankara
    شغل و حرفه
    Elec & pc
    نوشته ها
    4,076
    تشکر ها
    13,185
    42,751 سپاس از4,129 پست

    پیش فرض مشکل: خودرو به بالا و پايين می رود

    مشکل: خودرو به بالا و پايين می رود

    توضيح مشکل: با حرکت و عبور از روی يک دست انداز، احساس می کنيد که خودرو چند بار بالا و پايين می رود. اين مشکل معمولا تدريجی بدتر می شود.

    مشکلات احتمالی عبارتند از:

    کمک فنرها فرسوده شده اند.
    اتصالات کمک فنرها شکسته است

  4. 13کاربر از M_Repair بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    4TECH (20th September 2011),elc.rgb (11th November 2011),gabriel (10th July 2012),GIGABITE (12th October 2011),GORDAK (27th July 2012),M.Salehi  (11th November 2011),malos (9th November 2011),mrtpack (24th November 2011),ramina (21st December 2012),sajadnasirpor  (17th February 2012),SAJAD_PC (1st July 2012),SAMSUNG ELEC (15th September 2011),SONY 3D (10th November 2011)

  5. #53


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    Ankara
    شغل و حرفه
    Elec & pc
    نوشته ها
    4,076
    تشکر ها
    13,185
    42,751 سپاس از4,129 پست

    پیش فرض مشکل: خودرو در حال حرکت به يک جهت کشيده می شود

    مشکل: خودرو در حال حرکت به يک جهت کشيده می شود

    توضيح مشکل: در حين حرکت متوجه می شويد که خودرو به يک سمت کشيده می شود. اين مساله ممکن است جزئی باشد و ناديده گرفته شود.

    مشکلات احتمالی عبارتند از:

    همه چرخها دارای فشار باد مساوی نمی باشند.
    چرخها تنظيم نيستند.
    يکی از ترمزها قفل می کند و رها نمی کند.
    اتصالات فرمان و يا برخی از قطعات آن شل شده است.
    چرخها بصورت يکسان ساييده نشده اند

  6. 13کاربر از M_Repair بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    4TECH (20th September 2011),elc.rgb (11th November 2011),gabriel (10th July 2012),GIGABITE (12th October 2011),GORDAK (27th July 2012),M.Salehi  (11th November 2011),malos (9th November 2011),mrtpack (24th November 2011),ramina (21st December 2012),sajadnasirpor  (17th February 2012),SAJAD_PC (1st July 2012),SAMSUNG ELEC (15th September 2011),SONY 3D (10th November 2011)

  7. #54


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    Ankara
    شغل و حرفه
    Elec & pc
    نوشته ها
    4,076
    تشکر ها
    13,185
    42,751 سپاس از4,129 پست

    پیش فرض مشکل: خودرو به چپ و راست می رود

    مشکل: خودرو به چپ و راست می رود

    توضيح مشکل: در حرکت احساس می کند که همواره بايد توسط فرمان، مسير حرکت را تنظيم کنيد. اين مشکل در سرعت های بالا بيشتر محسوس است.

    مشکلات احتمالی عبارتند از:

    خودرو بيش از حد بارگذاری شده است و يا بار در يک سمت آن بيشتر از سمت ديگر است.
    چرخها تنظيم نيستند.
    چرخ دنده فرمان از تنظيم خارج شده است و بايد تعويض شود.
    فنرهای خودرو ضعيف شده اند.
    بلبرينگهای چرخهای جلو از تنظيم خارج شده اند و يا فرسوده شده اند.

  8. 13کاربر از M_Repair بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    4TECH (20th September 2011),elc.rgb (11th November 2011),gabriel (10th July 2012),GIGABITE (12th October 2011),GORDAK (27th July 2012),M.Salehi  (11th November 2011),malos (9th November 2011),mrtpack (24th November 2011),ramina (21st December 2012),sajadnasirpor  (17th February 2012),SAJAD_PC (1st July 2012),SAMSUNG ELEC (15th September 2011),SONY 3D (10th November 2011)

  9. #55


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    Ankara
    شغل و حرفه
    Elec & pc
    نوشته ها
    4,076
    تشکر ها
    13,185
    42,751 سپاس از4,129 پست

    پیش فرض مشکل: موتور ضعيف کار می کند

    مشکل: موتور ضعيف کار می کند

    توضيح مشکل: با فشردن پدال گاز، موتور مانند سابق حرکت نمی کند.احساس می کنيد که قدرت موتور کم شده است. اين مشکل بتدريج بدتر می شود.

    مشکلات احتمالی عبارتند از:

    فيلتر هوا ممکن است کثيف شده باشد.
    شمعها ممکن است کثيف باشند و يا خورده شده باشند.
    کابل شمعها ممکن است خراب شده باشد.
    ممکن است مشکلی در سيستم احتراق وجود داشته باشد.
    فيلتر سوخت ممکن است گرفته باشد.
    آب ممکن است با بنزين ترکيب شده باشد.
    اگر خودرو شما دارای کاربراتور است، ممکن است پمپ شتاب يا مدار قدرت آن خراب باشد.
    مبدل کاتاليتيک ممکن است گرفته باشد.

  10. 12کاربر از M_Repair بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    4TECH (20th September 2011),elc.rgb (11th November 2011),gabriel (10th July 2012),GIGABITE (12th October 2011),GORDAK (27th July 2012),M.Salehi  (11th November 2011),malos (9th November 2011),mrtpack (24th November 2011),sajadnasirpor  (17th February 2012),SAJAD_PC (1st July 2012),SAMSUNG ELEC (15th September 2011),SONY 3D (10th November 2011)

  11. #56


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    Ankara
    شغل و حرفه
    Elec & pc
    نوشته ها
    4,076
    تشکر ها
    13,185
    42,751 سپاس از4,129 پست

    پیش فرض مشکل: موتور در حال حرکت جهش می کند

    مشکل: موتور در حال حرکت جهش می کند.

    توضيح مشکل: موتور خوب روشن می شود و حرکت آن نيز خوب است. هنگاميکه سعی می کنيد تا با سرعت يکنواخت حرکت کنيد، موتور جهش می کند و بد کار می کند. متوجه می شود که سرد و گرم بودن در عملکرد موتور تاثير دارد.

    مشکلات احتمالی عبارتند از:

    اگر خودروی شما کاربراتور دارد، دهانه آن ممکن است تنظيم نباشد و يا خراب شده باشد.
    موتور ممکن است خيلی داغ شده باشد.
    تنظيم کننده فشار بنزين ممکن است در فشار خيلی پايينی تنظيم شده باشد.
    زمانبندی احتراق ممکن است غلط تنظيم شده باشد.
    ممکن است در سيستم احتراق مشکلی پديد آمده باشد.
    ممکن است در سيستم کنترل کامپيوتری موتور مشکلی پديد آمده باشد.
    فيلتر هوا ممکن است گرفته باشد.
    مبدل گشتاور در گيربکس ممکن است در زمان غلط قفل کند يا ممکن است سر بخورد.
    ممکن است در سيستم واکيوم نشت وجود داشته باشد.
    موتور ممکن است مشکلات مکانيکی داشته باشد.
    سوپاپ Egr ممکن است باز مانده باشد.
    اکسلهای حرکت ممکن است شل شده باشند يا خوردگی داشته باشند.
    انژکتور سوخت ممکن است کثيف شده باشد.

  12. 14کاربر از M_Repair بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    4TECH (20th September 2011),DHIKTATOR (26th December 2011),elc.rgb (11th November 2011),gabriel (10th July 2012),GIGABITE (12th October 2011),GORDAK (27th July 2012),M.Salehi  (11th November 2011),malos (9th November 2011),mrtpack (24th November 2011),sajadnasirpor  (17th February 2012),SAJAD_PC (1st July 2012),SAMSUNG ELEC (15th September 2011),SONY 3D (10th November 2011),مهدی چیت بند (25th June 2011)

  13. #57


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    70
    تشکر ها
    55
    155 سپاس از64 پست

    راهنمای میتسوبشی گالانت

    سلام

    بنده یه ماشین میتسوبیشی گالانت gti مدل 92 انژکتور دارم که حدو دو ماهی هست صبح ماشین روشن نمیشه باید با هل دادن روشنش کرد ضمنا واسه تعمیر هم به اصفهان و یزد و شیراز رفتم بازم مشکل حل نشده قطعاتیکه عوض کردم استپر بوده سنسور صلیبی بوده شمع و وایر شمع سنسور گاز یه قطعه ای هم اسمش بلد نیستم کار ساسات رو انجام میده همیه اینا رو عوض کردم بازم مشکل حل نشده رفتم باطزی رو عوض کردم الان که باطری رو عوض کردن با استارت زیاد ماشین روشن میشه (استارت زیاد میخوره حدود 10 باری) ولی هنوز همون مشکل رو داره البته اینو بگم حدود سه ماه پیش ماشین یکبار جوش اورد چون جنت رادیاتور سوراخ شده بود و اب رادیات خالی شده بود از اون موقع ماشی بد روشن میشه مسافت طولانی هم که میرم داخل ماشین بوی دود بنزین میاد مثل این میمونه که ماشین بنزین خا م خام میسوزونه ولی مو قعی که روشن میشه تا شب با تک استارت روشن میشه و ماشین مثل ساعت کار میکنه ولی شب که خاموش میکنم صبح با استارت زیاد رو شن میشه اگه میشه یه راهنمایی بکنید.

  14. 8کاربر از foxhamid بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aligoli24 (25th January 2012),ebi n1 (25th July 2013),m.aminifar (21st December 2012),pps2011 (25th July 2013),ramina (21st December 2012),sajadnasirpor  (25th January 2012),vahed90 (14th June 2012),yazd.diag (24th January 2012)

  15. #58


    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    تهران
    سن
    40
    نوشته ها
    74
    تشکر ها
    866
    557 سپاس از74 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط foxhamid Click here to enlarge
    سلام

    بنده یه ماشین میتسوبیشی گالانت gti مدل 92 انژکتور دارم که حدو دو ماهی هست صبح ماشین روشن نمیشه باید با هل دادن روشنش کرد ضمنا واسه تعمیر هم به اصفهان و یزد و شیراز رفتم بازم مشکل حل نشده قطعاتیکه عوض کردم استپر بوده سنسور صلیبی بوده شمع و وایر شمع سنسور گاز یه قطعه ای هم اسمش بلد نیستم کار ساسات رو انجام میده همیه اینا رو عوض کردم بازم مشکل حل نشده رفتم باطزی رو عوض کردم الان که باطری رو عوض کردن با استارت زیاد ماشین روشن میشه (استارت زیاد میخوره حدود 10 باری) ولی هنوز همون مشکل رو داره البته اینو بگم حدود سه ماه پیش ماشین یکبار جوش اورد چون جنت رادیاتور سوراخ شده بود و اب رادیات خالی شده بود از اون موقع ماشی بد روشن میشه مسافت طولانی هم که میرم داخل ماشین بوی دود بنزین میاد مثل این میمونه که ماشین بنزین خا م خام میسوزونه ولی مو قعی که روشن میشه تا شب با تک استارت روشن میشه و ماشین مثل ساعت کار میکنه ولی شب که خاموش میکنم صبح با استارت زیاد رو شن میشه اگه میشه یه راهنمایی بکنید.
    شما روغن ماشين رو كي عوض كردي؟از يه روغن مرغوب استفاده كن.

  16. 6کاربر از hadi_rc51 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    farhad1904 (21st December 2012),m.aminifar (21st December 2012),pps2011 (21st December 2012),ramina (21st December 2012),sajadnasirpor  (22nd December 2012),TuneUp_Vahab (25th July 2013)

  17. #59


    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    علایق
    تحقیقات شغلی&فیلم
    شغل و حرفه
    برق و الکترونیک اتومبیل
    سن
    43
    نوشته ها
    3,180
    تشکر ها
    25,032
    29,946 سپاس از3,177 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط foxhamid Click here to enlarge
    سلام

    بنده یه ماشین میتسوبیشی گالانت gti مدل 92 انژکتور دارم که حدو دو ماهی هست صبح ماشین روشن نمیشه باید با هل دادن روشنش کرد ضمنا واسه تعمیر هم به اصفهان و یزد و شیراز رفتم بازم مشکل حل نشده قطعاتیکه عوض کردم استپر بوده سنسور صلیبی بوده شمع و وایر شمع سنسور گاز یه قطعه ای هم اسمش بلد نیستم کار ساسات رو انجام میده همیه اینا رو عوض کردم بازم مشکل حل نشده رفتم باطزی رو عوض کردم الان که باطری رو عوض کردن با استارت زیاد ماشین روشن میشه (استارت زیاد میخوره حدود 10 باری) ولی هنوز همون مشکل رو داره البته اینو بگم حدود سه ماه پیش ماشین یکبار جوش اورد چون جنت رادیاتور سوراخ شده بود و اب رادیات خالی شده بود از اون موقع ماشی بد روشن میشه مسافت طولانی هم که میرم داخل ماشین بوی دود بنزین میاد مثل این میمونه که ماشین بنزین خا م خام میسوزونه ولی مو قعی که روشن میشه تا شب با تک استارت روشن میشه و ماشین مثل ساعت کار میکنه ولی شب که خاموش میکنم صبح با استارت زیاد رو شن میشه اگه میشه یه راهنمایی بکنید.
    شما صبح قبل از استارت زدن شمع هاباز کنین ببینین خیس هستن یا نه احتمال نشتی بنزین از سوزن های انژکتور ویا سوختن واشر سرسیلندر بعد از جوش اوردن خودرو هست که باعث خیس شدن شمع ها و بد روشن شدن خودرو می شود
    ---------------------------------------------------------------------------------------------





    Click here to enlarge



    • میان اینهمه "نامردی" باید شیطان را تحسین کرد که "دروغ" نگفت ...
      جهنم را به جان خرید، اما "تظاهر" به دوست داشتن آدم نکرد
















  18. 9کاربر از m.aminifar بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aligoli24 (22nd December 2012),ebi n1 (25th July 2013),farhad1904 (21st December 2012),hadi_rc51 (22nd December 2012),pps2011 (21st December 2012),ramina (21st December 2012),sajadnasirpor  (22nd December 2012),TuneUp_Vahab (25th July 2013),حميد ذوالعلا (22nd December 2012)

  19. #60


    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    ir
    علایق
    الکترونیک و به روز شدن اطلاعات
    سن
    50
    نوشته ها
    117
    تشکر ها
    270
    543 سپاس از113 پست

    پیش فرض

    سلام
    دوستان علت وجود کمی روغن در منی فولد هوا (قسمتی که جنت هواکش به منی فولد هوا وصل میشه) چی میتونه باشه؟این مشکل در خودروهای زیر دیده مشاهده شد:
    پراید فول...زیمنس دو گانه سوز
    نیسان انژکتوری دو گانه سوز
    ویرایش توسط mohsen xdsr : 24th July 2013 در ساعت 22:56

  20. 4کاربر از mohsen xdsr بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    islamnik (25th July 2013),m.aminifar (25th July 2013),pps2011 (25th July 2013),TuneUp_Vahab (25th July 2013)

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University