با درود خدمت همه ی همکاران : من هم تمام مطالب همکاران را تایید میکنم و چند چیز دیگر را اضافه میکنم یک تعمیرکارخوب علاوه بر داشتن علم و دانش اون کار باید خوش قول و منصف باشه و از همه مهمتر زیر اب همکار خودشو برای پول یا خود شیرینی نزنه وجدان کاری داشته باشه امانت دار خوبی باشه و به امانت مردم منظورم به قطعات دستگاه مشتری خیانت نکنه یکی از همکاران بود که میگفت اگر دستگاه مشتری پیش من درست نشه برای اینکه خودم بعدا ضایع نشم که بگن دیدی فلانی درستش کرد تو نمیتونی درست کنی یه کاری سر دستگاه میارم که هیچ تعمیرکاری نتونه درستش کنه البته پیام منفی نباشه چونکه یاد گرفتن کارهای منفی خیلی راحته ؟ ..................... البته ببخشید جسارت نشه