.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ازرسي نامحسوس از شبكه خدمات جهت حصول رضايتمندي مشتريان ايساكو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، طرح بازرسي نامحسوس از كليه نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز شبكه خدمات ايساكو در سراسر كشور كليد خورد.
    محمد آقامحمد، بازرس ويژه مديرعامل ايساكو، ضمن اعلام اين خبر افزود: تيم متخصصي متشكل از كارشناسان خبره حوزه بازرسي ايساكو و بازرسان نامحسوس، مطابق طرح تدوين شده، به بررسي وضعيت شبكه خدمات ايساكو با مراجعه تحت عنوان مشتري مي‌پردازند.
    آقامحمد گفت: بازرسي در دو حوزه نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز، صورت مي‌پذيرد. بررسي كيفيت خدمات ارائه شده در حوزه گارانتي و وارانتي، وضعيت پذيرش، ارائه خدمات و نحوه برخورد با مشتريان در حوزه نمايندگي‌ها و بررسي وضعيت موجودي قطعات مورد نياز و اصالت قطعات و احيانا وجود اقلام تقلبي و قيمت فروش، از موارد قابل توجه بازرسين نامحسوس خواهد بود.
    وي تاكيد كرد: طرح جامع بازرسي شامل شبكه خدمات پس از فروش در سراسر كشور مي‌شود و نتايج حاصل از آن اعطاي امتيازات و تسهيلات تشويقي به نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هايي كه مثبت ارزيابي شوند و اعمال اقدامات تنبيهي از جمله طرح در كميسيون لغو و اعطا براي واحدهاي متخلف خواهد بود.
    بازرس ويژه مدير عامل ايساكو در پايان گفت: طرح مذكور در راستاي رويكرد مشتري‌مداري گروه صنعتي ايران‌خودرو و بررسي كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان محترم در شبكه خدمات پس از فروش است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (27th December 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University