.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تا کسب رضایت کامل مشتریان از صنعت خودرو هنوز فاصله داریم
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ،گفت: خودروسازان برای حفظ بازار موجود باید توجه ویژه ای به نیاز متقاضیان و مشتری مداری نمایند.
    علی بروغنی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، با اشاره به گام های موثر خودروسازان در راستای مشتری مداری ،افزود: در سالهای اخیر در راستای مشتری مداری حرکتهای خوبی توسط خودروسازان صورت گرفته اما بنا بر انتظاری که در این زمینه برای کسب رضایتمندی مشتریان وجود دارد و تا حد مطلوب هنوز فاصله داریم .
    وی همچنین به تاثیر کیفیت ،تنوع بخشی در تولید و ارائه خدمات پس از فروش مناسب در جذب مشتری و مشتری مداری اشاره نمود و اظهار داشت: زمانی رضایتمندی مشتریان از صنعت خودرو حاصل خواهد شد که علاوه بر توجه کیفیت و سلایق مشتریان ،در مراجعه مشتری به نمایندگی های خدمات پس از فروش ، در کوتاهترین زمان ،بهترین امکانات و سرویس به آنها ارائه شود.
    وی در ادامه با تاکید بر اینکه توجه به مشتری باید در راس فعالیت شرکتهای خودروساز قرار گیرد،یادآور شد: این ضرورت در حالی است که برخی شرکتهای تولیدی به جای برنامه ریزی زیر بنایی ودر نظر گرفتن منافع دراز مدت ،به دنبال منافع زود گذر هستند در شرایطی که باید با برنامه ریزی دراز مدت و سرمایه گذاری در این بخش ،در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتری حرکت نموده تا در این راستا مشتریان بیشتری را نیز جذب نمایند.
    نماینده سبزوار در خانه ملت همچنین افزود :هم اکنون یکی از عوامل اصلی کسب بازار توسط خودروسازان ،مشتری محوری است که اگر این امر توسط شرکتهای خودروساز محقق شود قطعا صنعت خودرو کشور نیز به لحاظ کیفی و کمی رشد و توسعه قابل توجهی خواهد یافت.
    بروغنی در ادامه به تاثیر عوامل مختلف در ایجاد فرهنگ مشتری مداری در صنعت خودرو پرداخت و گفت:برای هراقدام و حرکتی قطعا عوامل مختلفی دخیل است که در راستای کسب رضایتمندی مشتریان در صنعت خودرو،ارائه مناسب خدمات پس از فروش و نحوه برخورد با مشتری بسیار مهم و موثر است.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University