.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #6


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم تناسب تولید خودرو با خروج فرسوده ها در کشور




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ،نسبت تولید خودرو به خروج فرسوده ها را در کشور را متناسب ندانست وگفت: بر اساس اهداف و برنامه موجود هم اکنون روند خروج خودروهای فرسوده در کشور از روند کندی برخوردار بوده و با برنامه ریزی ها مطابقت ندارد.
    رضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ،افزود : در 2 ،3 سال اخیر ،این روند بسیار کندتر گردیده ،به طوری که هم اکنون از برنامه سالانه خروج 200 هزار دستگاه خودروی فرسوده از چرخه حرکت ،بسیارعقب هستیم .
    وی با تاکید بر ضرورت توجه به خروج خودروهای فرسوده از چرخه حرکت در کشور ،یاد آور شد: بررسی ها نشان می دهد که هر خودروی فرسوده معادل 10 برابریک خودروی نو آلایندگی دارد ،همچنین مصرف سوخت این خودروها بسیار بالا است ،بنابراین به جهت تاثیری که خروج فرسوده ها در کاهش مصرف سوخت و آلایندگی محیط زسیت ، شتاب در این راستا از ضروریات است.
    وی همچنین روند تولید خودرو را در کشور خوب اما با خروج خودرو ها فرسوده متناسب ندانست و گفت: خودروهای فرسوده از جمله منابع مهم آلودگی محیط زیست محسوب می شوند خصوصا در بخش خودروهای سنگین ،این موضوع شدت بیشتری دارد ،به همین جهت و با توجه به اثرات نامطلوبی که خودروهای فرسوده سنگین بر محیط زیست و آلایندگی هوا به همراه دارند ،ضروری است تا بودجه مناسبی برای خروج این بخش از خودروهای فرسوده اختصاص یابد تا روند نوسازی خودروهای فرسوده سنگین نیز تسریع شود.
    نماینده تبریز در خانه ملت همچنین به مقایسه عمر مفید خودرو در ایران و در دنیا پرداخت و گفت: هم اکنون عمر مفید خودروها در دنیا بین 5 تا 10 سال است در حالی که این موضوع در ایران بیش از دو برابر این رقم است .
    رحمانی با تاکید بر حمایت مجلس از هر گونه اقدام در جهت تسریع در خروج فرسوده ها ، ،افزود: باید عمر مفید خودروها در کشور کاهش یابد بنابراین این اقدام نیازمند اختصاص بودجه کافی از سوی دولت جهت خروج فرسوده ها بوده و بی شک مجلس نیز از این موضوع حمایت خواهد نمود.
    وی همچنین عدم هماهنگی بانک ها و خودروسازان را از جمله دلایل روند کند فرسوده ها عنوان کرد و اظهار داشت: نبود هماهنگی لازم بین دستگاهها و عدم اجرای صحیح قانون موجب شده که خروج فرسوده ها با روند کندی صورت پذیرد.

  2. 5کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    apadana (29th October 2012),KIAN FAR (19th December 2012),omid0063 (6th September 2012),pal-electronic (31st January 2012),yazd.diag (20th January 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University