.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کسب رضایت 70 درصدی مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، مهندس نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو برنامه هاي راهبردي اين گروه صنعتي را درحوزه خدمات پس از فروش خودرو هاي سواري ، کسب رضايت مشتريان ، توسعه سهم بازار قطعات يدکي را در سال توليد ملي و حمايت از کار وسرمايه ايراني را ابلاغ کرد.
    بر اساس برنامه استراتژيک ايران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش خودروهاي سواري، سهم بازار فروش قطعات يدکي ايساکو در سال جديد 5/56 درصد تعيين شده، در حالي که اين ميزان در سال 90 برابر با 5/50 درصد بوده است.
    بر اساس اين برنامه، حجم فروش ريالي قطعات يدکي ايساکو که در سال قبل چهار هزار و 891 ميليارد بوده، براي سال جديد، شش هزار و 650 ميليارد ريال تعيين شده است.
    اين گزارش هدف گذاري ايساکو براي کسب سهم بازار خدمات گارانتي و وارانتي در سال جديد را 55 درصد اعلام کرده که در سال گذشته 1/45 درصد بوده است.
    بر اساس برنامه استراتژيک خدمات پس از فروش که از سوي مديريت ارشدگروه صنعتي ايران خودرو به ايساکو ابلاغ شده، ميزان رضايت مشتريان از کيفيت خدمات پس از فروش در سال جديد 70درصد عنوان شده و بهبود ميانگين امتياز ارزيابي نمايندگي ها نسبت به عملکرد سال 90 دست کم 10 درصد برآورد شده است. هم چنين تعداد نمايندگي ها که در سال گذشته 850 نمايندگي بوده در سال جديد به 865 نمايندگي و تعداد جايگاه هاي تعميراتي به هفت هزار و 789 جايگاه افزايش مي يابد.
    دراين گزارش آمده است ، موجودي قطعات يدکي اصلي در شبکه از 77 درصد در سال گذشته به 85 درصد در سال 91 افزايش مي يابد.
    اين گزارش حاکي است؛ مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو معاونت استراتژي و برنامه ريزي را موظف کرده تا به منظور کسب اطمينان از اهداف استراتژيک، موارد را به طور مستمر پايش کرده و هر سه ماه يک بار، ميزان پيشرفت را تحليل و گزارش کنند.
    براساس برنامه راهبردي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو ، ارتقا و بهبود فرايند بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش، يکي از جهت گيري هاي کلان ايران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش تعيين شده و سودآوري بلندمدت از راه رشد درآمد و مديريت هزينه، دست يابي به کيفيت و قيمت رقابتي محصولات در بازارهاي هدف از راه مديريت هزينه و دست يابي به کيفيت رقابتي در خدمات خودرو، از راه ارتقاي رضايت از کيفيت خدمات پس از فروش، اهداف کلان استراتژيک تعريف شده در حوزه خدمات ذکر شده است.
    مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو در اين ابلاغيه با اشاره به نقش مهم خدمات پس از فروش مناسب، گسترده و مقرون به صرفه در موفقيت فروش محصولات، خدمات پس از فروش را حلقه نهايي زنجيره ارزش براي مشتري دانسته که از اين راه سعي در وفادار کردن مشتري به برند و محصولات دارد.
    شايان ذکر است، حوزه خدمات پس از فروش خودروي سواري ايران خودرو، شرکت هاي ايساکو، امدادخودرو و همگام خودرو را در بر مي گيرد و در اين ميان ايساکو متولي اين حوزه محسوب مي شود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University