.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    باید تحولی جدی در حوزه تحقیقات صنعت خودرو صورت گیرد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت : تا زمانی که مرکز تحقیقات در صنعت خودرو کشور توسعه نیابد تغییر و تحولی جدی در صنعت خودرو بوجود نخواهد آمد.
    محمد تقی احمدیان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه به معنای واقعی در شرکتهای خودروساز را موجب ارتقاء کمی و کیفی صنعت خودرو و جذب نیاز بازار ذکر کرد و افزود : با برنامه ریزی منسجم و دقیق در بخش تحقیق و توسعه و انجام بازاریابی مناسب قطعا تحولات بسیار خوبی در جهت بهینه سازی موتور خودروها و جذب بازارهای خارجی رخ خواهد داد.
    وی تصریح کرد : تا زمانی که رقابت در صنعت خودرو کشور ایجاد نشود متاسفانه خودروسازی های ما به همین نحو فعالیت خواهند کرد بنابراین باید همچنان واردات خودرو به کشور ادامه داشته باشد .
    وی در ادامه سرمایه گذاری مشترک در راستای طراحی پلت فرم های جدید را موجب رشد نوآوری در حوزه تحقیقات در صنعت خودرو دانست و گفت : با سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو علاوه بر رشد تحقیقات در صنعت خودرو ، بازارهای منطقه ای نیز خودرو نیز جذب خواهند شد.
    این کارشناس صنعت خودرو همچنین کمک در راستای طراحی پلت فرم های ملی را مستلزم چند اقدام دانست و گفت : برای طراحی پلت فرم ملی چنانچه کمکهای مالی به صنعت خودرو صورت می گیرد باید به صورت بلاعوض صورت گیرد تا خودروساز نیز بابت برگشت کمک ها و تسهیلات پرداختی برنامه ریزی نماید.
    احمدیان تصریح کرد : شرکتهای خودروساز قطعا در جهت طراحی پلت فرم ملی می توانند با سایر شرکتهای بزرگ در زمینه تولید مشارکت نموده و با همکاری یکدیگر پلت فرم جدید طراحی کنند به طوری که در این راستا ضمن اینکه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو صورت خواهد گرفت سود مشترکی نیز در این راستا برای شرکتها حاصل خواهد شد.
    وی تصریح کرد : از سویی به منظور ارتقاء سیستم و توسعه صنعت خودرو در دراز مدت ، همان گونه که بسیاری از شرکتهای بزرگ دنیا به سمت ادغام و همکاری مشارکت با سایر شرکتها حرکت کردند ، صنعت خودرو ما نیز باید چنین روندی را در پیش گیرد و با مشارکت شرکتهای بزرگ در جهت سرمایه گذاری مشترک و تولید پلت فرم های جدید اقدام نمایند.
    وی افزود : هم اکنون متخصصان زیادی برای طراحی پلت فرم های جدید در صنعت خودرو وجود دارد منتهی باید برای این بخش ایجاد امکانات شود تا صنعت خودرو رشد کند .، از سویی باید مدیران توانمند و متخصص نیز در این بخش از صنعت بکار گرفته شوند تا ضمن مشارکت صحیح و همکاری با دانشگاهها در این جهت حرکت مناسبی صورت گیرد..
    وی گفت : صنعت خودرو ما به پلت فرم های مستقل نیاز است اما اگر به دنبال این طرح ها ، منطق درست و محاسبات دقیقی باشند این طرح ها قابلیت بازنگری و تغییر دارند و می توان در این جهت خودروهایی با برندهای جدید را تولید کرد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University