افتتاح بزرگترين سامانه ارتباط با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو




Click here to enlarge
Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، بزرگترين سامانه مديريت ارتباط با مشتريان با حضور قائم مقام مدير عامل ايران خودرودر يازدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو شيراز به طور رسمي افتتاح شد .
مهندس غلامرضا حاجي خاني مدير ارتباط با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو در مراسم افتتاح اين سامانه كه با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت : با راه اندازي اين سامانه مديريت با ارتباط با مشتري، ِ تمامي مشتريان ايران خودرو مي توانند از طريق تماس با شماره تلفن 09644هرگونه سئوال ،ُ نظر و يا پيشنهادي را درزمینه خريد محصول، برنامه هاي فروش و موارد ديگر مطرح كرده و پاسخ خودرا دريافت كنند .
وي افزود : سامانه مديريت با مشتري ضمن دريافت و تحليل تمامي اطلاعات مشتريان درخصوص محصول، كيفيت ، بازار يابي ، فروش و خدمات پس از فروش، آن را به عنوان معياري مهم درجهت ارتقاي كيفيت محصول در اختيار مديريت ارشد قرار مي دهد .
حاجي خاني، شناسايي ، ارزيابي ، جذب ، توسعه و بازگشت مشتريان را مهمترين هدف به كارگيري سامانه ارتباط با مشتريان ذكر كرد و گفت : پايگاه هاي اطلاعاتي متمركز براي جمع بندي و تحليل اطلاعات مربوط به ویژگي ها، ُ گرايش و سليقه مشتريان ايجاد شد تا شركت را درجهت تطبيق خود با الزامات مربوط به تامين رضايت و حفظ و جذب مشتري كمك كند .
مديريت ارتباط با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو ، سامانه مديريت ارتباط با مشتري را يك رويكرد جهاني عنوان كرد و اظهارداشت : دراين سامانه با نخستين تماس ‍براي هر مشتري يك پرو فايل ايجاد و اطلاعات به صورت متمركز نگهداري مي شود ودرطول زمان روند هاي مختلف مانند تعداد دفعات خريدخودرو و مراجعه به خدمات پس از فروش و ساير موارد شناخته و برنامه هاي آتي شركت براساس آن مناسب تر از گذشته تدوين شود .