.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مشكل اصلی در اجرای قانون منع تردد خودروهای فرسوده چیست؟
    پرشین خودرو: معاون عمرانی استانداری تهران گفت: مشكل اصلی اجرای قانون منع تردد خودروهای با سن بالا در هشت كلان شهر كشور اعتبار مالی و حجم بالای خودروهای فرسوده است.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایرنا، محمدرضا محمودی افزود: زمانی كه طرح جامع كاهش آلودگی هوای تهران در دستور كار قرار گرفت فقط برای تهران بود بنابراین از آنجا كه تعداد خودروهای سن بالا در تهران مشخص بود مشكلی احساس نمی شد زیرا صاحبان این خودروها می توانستند آنها را در بازارهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد و یا تبریز بفروشند.
    در طرح جامع كاهش آلودگی هوای هشت كلان شهر، سن خودروها به تناسب نوع و كاركرد آنها متفاوت تعیین شده است. در این طرح سن خودروهای سواری شخصی 20 سال، اتوبوس شهری هشت سال - برون شهری 12 سال، مینی بوس 10 سال، وانت بار 15 سال، تاكسی 10 سال، كامیون و كشنده 20 سال و موتورسیكلت هشت سال در نظر گرفته شده است.
    وی ادامه داد: اما این طرح به عنوان طرح كشوری برای هشت كلان شهر كشور به تصویب رسید یعنی بر اساس این طرح تردد خودروهایی با سن بالا در هشت كلان شهر از جمله تهران، اهواز، اراك، تبریز، مشهد، شیراز، كرج و اصفهان ممنوع شد كه این مساله حجم بالایی از خودرو را به خود اختصاص می دهد.
    وی تاكید كرد: درست است كه در این طرح مشخص شده خودروهای با سن بالا می توانند در حاشیه كلان شهرها تردد كنند اما بدون شك بازار كافی نخواهند داشت به عنوان مثال شهری مانند نایین ظرفیت محدودی برای جذب این خودروها دارد.
    وی با بیان اینكه در اجرای این طرح با حجم بالای خودروی فرسوده مواجه می شویم گفت: از طرفی به دلیل اجرای طرح جمع آوری خودروهای فرسوده در كشور مردم انتظار دارند به ازای خروج خودروی فرسوده خود از چرخه مصرف، از دولت پول دریافت كنند در حالی كه چنین بودجه ای وجود ندارد.
    محمودی اظهار داشت: من برای حل این موضوع پیشنهاد می كنم تا مجلس قانونی را تصویب كند كه طول عمر خودرو در اسناد مالكیت آن قید شود و خریدار بداند كه چند سال می تواند از این خودرو استفاده كند و بعد از آن هیچ مسوولیتی متوجه دولت نیست و باید خودروی خود را به قبرستان خودروها بسپارد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    omid0063 (6th September 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University