تلاش مرسدس بنز برای پیشتازی در بازار آمریکا
گروه بین الملل: داستان رقابت دو شرکت آلمانی مرسدس-بنز و ب ام و پیشینه ای طولانی دارد اما این بار مرسدس-بنز تلاش می کند به هر نحوه که شده ب ام و را از سر راه خود بردارد واز فروش آن در بازار خودروهای لوکس آمریکا پیش بگیرد.
به گزارش خبر خودرو، استیو کانن-مدیر مرسدس بنز آمریکا – عقیده دارد که حجم تولید تنها معیار اعلام موفقیت نیست و بایستی بیش از آن به حاشیه سود دهی شرکت توجه نمود .
وی که عرضه موج جدیدی از محصولات مرسدس بنز را کلید موفقیت آن می داند ،معتقد است با ورود این خودرو های جدید نه تنها شاهد پوشش همه بخش های فعلی خواهیم بود بلکه می توانیم بازار هایی را که پیش تر در آن حضور نداشتیم را تحت سلطه قرار دهیم.
وی در این باره می گوید: وسعت نظر و ژرفای محصولات مهمترین شاخص های راهبردی ما است . در راستای گسترش فروش محصولات و همگامی با نیاز مشتریان ، مرسدس بنز نشست هایی را با نمایندگی های فروش سراسر آمریکا ترتیب داده و مبلغ 1.5 میلیارد دلار را برای تجهیز و نوسازی 90درصد از نمایشگاههای عرضه محصولاتش اختصاص داده است.
کانن گفت: خودروساز شماره یک بودن به این معنا نیست که تعداد خودروهای فروخته شده تا یک دستگاه بیشتر از شرکت رقیبتان باشد.بلکه در اینجادستیابی به حاشیه سود بیشتر ملاک است واین امر مستلزم حفظ ظاهر و شهرت نام تجاری محصولات می باشد.









پاسخ با نقل قول
