.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    راه ارتقای فناوري از همکاري مشترک مي گذرد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، استراتژي صنعت خودرو و قطعه سازي کشور بايد بر مبناي بهبود توان رقابتي صنايع داخلي از طريق انتقال تکنولوژي باشد.
    مهندس جواد نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : درغير اين صورت نه تنها سهم خود را در بازار بين المللي ازدست خواهيم داد، بلکه بازار کشور هم برروي خودرو سازان جهان بازشده و صنعت ملي آسيب مي بيند .
    وي افزود: استراتژي ايران خودرو با خودرو سازان جهاني برنده –برنده و درراستاي کاستن از فاصله هاي فناوري بين ايران و کشور هاي پيشرفته دراين صنعت صورت مي گيرد.
    مهندس نجم الدين با بيان اينکه ايران خودرو راهبردهاي خودرابا رويکردنگاه به بيرون و داخل تنظيم کرده است ، اظهارداشت : ايجاد برند سمند ، رانا و دنا و تنوع و توسعه آن وصادرات به آن سوي مرزها از الزامات استراتژي نگاه به بيرون اين شرکت است .
    مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو تاکيد کرد : در استراتژي نگاه به داخل اين شرکت، همکاري مشترک با خودرو سازان معتبر مطرح است که از اين طريق فناوري خودرا در طراحي و توليد خودرو ارتقاء دهيم .
    مهندس نجم الدين تصريح کرد: ايران خودرو در سال جاري قصد دارد 9 درصد کل توليد را به بازار هاي هدف صادرکند .
    وي درزمينه کيفيت خودرو هاي صادراتي افزود: تفاوتي بين خودروهاي داخلي و صادراتي از نظر کيفي وجودندارد واعمال تمام استاندارد ها و ابزار هاي کيفي درخطوط توليد ايران خودرو با دقت لازم صورت مي گيرد .
    مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تاکيد کرد: قيمت محصولات صادراتي ايران خودرو دراكثر بازارهاي هدف صادراتي نه تنها كمتر از بازار داخل نيست بلكه اين محصولات با قيمتي بالاتر از داخل به فروش مي رسد.
    مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو خاطر نشان ساخت : قيمت تمام شده محصول صادراتي در كليه حوزه هاي صادراتي، كمتر از قيمت تمام شده محصول مشابه جهت فروش در داخل كشور است كه صادرات خودرو نيز از اين امر جدا نيست و علت آن نيز مربوط به مواردي چون استرداد حقوق و عوارض گمركي محصولات صادراتي، جايزه و مشوق هاي صادراتي و ... است كه منجر به كاهش قيمت تمام شده محصول صادراتي مي شود.
    مهندس نجم الدين تصريح کرد :از سوي ديگر مصرف كننده داخلي خودرو بايد هزينه هايي نظير هزينه شماره گذاري، بيمه، ماليات بر ارزش افزوده و ... را نيز پرداخت كند كه اين موارد در قيمت خودروهاي صادراتي وجود ندارد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (14th October 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University