.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توليد 30 درصد صادرات سمند در سايت هاي خارج از کشور





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو حضور در بازار جهاني و كسب سهم بازار براي بنگاه هاي اقتصادي را يك ضرورت برشمرد و گفت: ايران خودرو مانند هر بنگاه بزرگ ديگري در تبيين چشم انداز خود، ماموريت تغيير موقعيت از يك بنگاه محلي به بنگاهي در سطح جهاني يا منطقه اي را براي خود قائل است.

    مهندس جواد نجم الدين با بيان اين مطلب ، توليد محصول در پايگاه هاي خارج از كشور و صادرات محصول كامل را دو روش صادراتي ايران خودرو عنوان كرد و افزود: در اين مدت سهم توليد محصول در پايگاه هاي خارج از كشور نسبت به صدور محصول توليد شده در داخل نيز افزايش يافته كه نشان دهنده استفاده بهينه از سرمايه گذاري هاي صورت گرفته در خارج از كشور است.
    مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: پس از 13 سال از شروع ساخت خودروي ملي، در عرصه صدور محصولي به نام سمند راه موفقيت در صنعت خودروسازي را طي كرده و توانسته ايم با صدور خودروي ملي و قطعات در بازار جهاني نامي از توان ملت ايران را به ثبت برسانيم و در كنار بخش هاي ديگر صنعت، توسعه يافتگي را تجربه كنيم.
    وي تثبيت حضور دربازارهاي هدف صادراتي و توسعه بازارهاي جديدرا از راهبردهاي ايران خودرو در توسعه صادرات و توسعه محصول جديد از راه افزايش ظرفيت هاي تحقيق و توسعه در زمينه پلتفرم، محصول و قواي محركه را از راه هاي دست يابي به اين هدف عنوان كرد.
    مهندس نجم الدين ، افزايش كارايي شبكه توزيع از راه استفاده از حداكثر ظرفيت هاي ايجاد شده در توزيع، فروش و سايت هاي توليدي و توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش از راه توسعه كمي و بهبود كيفيت نمايندگي هاي فروش خارج از كشور را از رويكردهاي ايران خودرو در توسعه بازار خارجي برشمرد.
    مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرواظهارداشت : به اين موارد بايد اخذ و تمديد استانداردهاي بازارهاي هدف و برندسازي از راه ترويج و توسعه برندايكو در سطح منطقه اي و جهاني را افزود.
    وي اضافه كرد: علاوه بر توليد محصولات صادراتي در داخل كشور، برند ملي در شش سايت خارج از كشور نيز توليد مي شود و تا كنون بيش از 30 درصد كل صادرات سمند، در خارج از كشورتوليد شده است.
    مهندس نجم الدين تصريح کرد: گروه صنعتي ايران خودرو با هدف حضور در بازار جهاني و توسعه رقابت پذيري از اواسط سال 83 تا کنون 210 هزار دستگاه خودرو به 44 کشور دنيا صادر کرده است .

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (23rd October 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University