.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    پاداش میلیاردی مدیران خودرویی در نبود کیفیت
    پرشین خودرو: چهار شرکت خودروسازی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و گروه بهمن در پایان سال مالی ۹۰ حدود یک میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان پاداش برای اعضای هیأت مدیره مصوب کردند که در کنار مقوله کیفیت محصولات و رضایت مشتری جای تأمل دارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، طی روزها و ماه‌های اخیر بحث افزایش با یا بی‌ضابطه قیمت خودرو مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است.
    موضوعی که هر از گاهی کار را به سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده، وزارت صنعت، معدن و تجارت و حتی نهادهای نظارتی می‌کشاند.
    به نوشته فارس، صدای خودروسازها هم که همیشه بلند است و داد از کمبود نقدینگی یا افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت ارز و تأثیر آن بر قیمت تمام شده خودرو می‌زنند.
    موضوع کیفیت خودروها نیز که خود داستان «مثنوی هفتاد من کاغذ» است و کافی است سری به تعمیرگاه‌های مجاز این خودروسازها بزنید و انواع و اقسام خودروهای صفر کیلومتر که هم برای سرویس‌های دوره‌ای و البته انجام تعمیرات بعضاً اساسی مراجعه می‌کنند، ببینید.
    در این گزارش قرار است با نیم‌نگاهی به سه رأس مثلث کیفیت، قیمت و رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات خودروسازها به پاداش اعضای هیأت مدیره آنها نگاهی بیندازیم و قضاوت را به عهده خواننده بگذاریم.
    نکته جالب در این میان این است که پرداخت چنین ارقامی با ادعای کمبود نقدینگی و مشکلات مالی این شرکت‌ها در کنار گلایه مشتریان از کیفیت محصولات چه توجیهی دارد و آیا قرار است تنها فشار این قبیل موارد به مردم و خریدار وارد شود؟

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    rasty (23rd October 2012),sajadnasirpor  (23rd October 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University