.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ارتقاء استاندارد خودروها به یورو 4 در شرایط کنونی ، تحمیل هزینه بر مصرف کننده است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، کارشناس و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت : در شرایطی که سوخت با کیفیت و استاندارد تولید نشده است هر گونه اجبار نسبت به ارتقاء خودروها به استاندارد یورو4 ، صحیح نیست.
    دکتر امینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : الزام به ارتقاء خودروها به استاندارد یورو4 باید در در مجموعه عواملی دیده و سپس اجرایی شود.
    وی تصریح کرد : اجرای استاندارد یورو 4 وابسته به چندین مجموعه است و تنها به اقدام خودروسازان در این زمینه مرتبط نیست به طوری که بخشی از اجرای استاندارد یورو4 به شرایط و امکان شرکتهای خودروساز در این راستا مربوط است و بخش دیگری از آن وابسته به اقدامات وزارت نفت است.
    وی گفت :استاندارد یورو4 زمانی تحقق خواهد یافت که مجموعه این عوامل به درستی حرکت کنند و پیش از همه آن بنزینی متناسب با آن تولید و توزیع شود.
    وی تصریح کرد : مگر می شود که خودرو با استاندارد یورو4 تولید شوداما سوخت متناسب با آن وجود نداشته باشد.
    وی در ادامه بر لزوم هماهنگی بیشتر بین مجموعه های مرتبط در این زمینه پرداخت و گفت : باید مجموعه عوامل مرتبط با اجرای استاندارد یورو 4 ، با برگزاری جلساتی با یکدیگر هماهنگ و تصمیم گیری نمایند.
    وی افزود : قطعا الزام خودروسازان برای اجرای این استاندارد به تنهایی صحیحی نیست چرا که امروز مهمترین مشکل آلایندگی هوا مربوط به کیفیت و استاندارد پایین بنزین تولیدی در پالایشگاههاست.
    وی گفت : باید مجموعه عوامل موثر در این الزام مثل وزارتخانه های نفت ، صنعت و معدن ، سازمان استاندارد و محیط زیست در تعامل با هم تصمیم گیری نمایند چرا که این اجبار قانونی به تنهایی امکان پذیر نیست .
    وی همچنین اجرای استاندارد یورو4 را علاوه بر لزوم سرمایه گذاری بالا توسط شرکتهای خودروساز،برای مصرف کننده نیز هزینه بر دانست و گفت : در شرایطی که قیمت خودرو با تغییر و افزایش مواجه شده است ، قطعا ارتقاء استاندارد خودروها به یورو4 نیز ضمن تاثیر بر قیمت خودرو ، هزینه ای را بر مصرف کننده تحمیل خواهد نمود.
    این کارشناس صنعت خودرو همچنین بخش مهمی از آلایندگی هوا را مربوط به خودروهای فرسوده ذکر کرد و گفت : وجود خودروهای فرسوده در حوزه حمل و نقل عمومی و نبود سوخت با کیفیت نفت و گاز طبعا آلایندگی هوا را افزایش می دهدو بنابراین تحت فشار گذاردن خودروسازان برای تولید خودروهای سبک با استاندارد بالا ، الزام مناسبی نیست ، چرا که امروز بخش زیادی از آلودگی هوا مربوط به خودروهای سواری و اتوبوس های فرسوده است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (14th January 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University