.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اولین مرکز بین المللی آموزش ولوو در شرکت خدمات فنی رنا افتتاح شد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، نخستین مرکز بین المللی آموزش خدمات فنی رنا با مشارکت شرکت ولوو افتتاح گردید. به گزارش خبر نگار خبر خودرو ، در مراسم افتتاح این مرکز که با حضورمدیرعامل شرکت سایپا دیزل، مدیر منطقه ای شرکت ولوو و جمعی از مدیران ارشد شرکت ولوو و رنا برگزار شد، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا با بیان اینکه آموزش از اولویت های اصلی هر سازمان در مسیر رشد و توسعه است ، اظهار داشت : بی شک ارتقاء و پیشی گرفتن هر مجموعه و سازمانی در حوزه های رقابتی ، حاصل تفکر نیروی انسانی و مدیریت آن مجموعه و سازمان است. مهیار عسگریان افزود: با توجه به اینکه محصولات تولیدی در سایپا دیزل ،از خودروهای به روز اروپاست بنابراین پاسخ گویی به نیاز مشتریان و رضایتمندی در این بخش ، مستلزم پرسنلی است که از آموزش و اطلاعات به روز برخوردار باشند. وی با تاکید بر ضرورت آموزش پرسنل نمایندگی های خدمات پس از فروش در راستای افزایش رضایت مشتریان ، گفت : قطعا عدم اطلاعات کافی و به روز پرسنل موجب افزایش مراجعات به نمایندگی های شرکت و نارضایتی مشتریان خواهد شد. وی تصریح کرد : باید دانش و اطلاعات فنی پرسنل نمایندگی های خدمات پس از فروش پیش از ورود به فضای کار به منظورآشنایی با شرایط کار، نحوه ارتباط با مشتریان ، پرسنل و نمایندگی ها و آشنایی تخصصی با نوع خدمات ارتقاء یابد تا در این راستا رضایت مشتریان نیز افزایش یابد. وی همچنین به مزیت های آموزش در حوزه نمایندگی های خدمات پس از فروش پرداخت و اظهار داشت : از مزیت های آموزش در نمایندگی ها، ارتقاء روابط عمومی است که موجب برقراری ارتباط صحیح با مشتریان و همکاران می شود از سویی آموزش صحیح ، باعث برقراری عدالت در سازمان و اجرای درست خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد . وی افزود : چنانچه آموزش در شبکه نمایندگی ها افزایش یابد قطعا این امر موجب توسعه شبکه خدمات پس از فروش خواهد گردید. مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا در پایان ضمن اشاره به تاثیر آموزش در کارایی و بهره وری شرکت ، گفت : امید است راه اندازی این مرکز آموزش که با همکاری شرکت ولوو صورت گرفته است موجب رشد سرانه آموزش نمایندگی های خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان و کسب سهم بیشتر فروش محصولات تجاری شرکت سایپا دیزل در منطقه CIS و حوزه خلیج فارس شود. Click here to enlarge

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    sajadnasirpor  (21st January 2013),toti (21st January 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University