.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    ماهیندرا مشاور ایران خودرو شد
    پرشین خودرو: براساس سند استراتژی خودرو و چشم انداز افق 1404، دستکم پنج پلاتفرم ملی شامل دو پلاتفرم برای ایران خودرو هدف گذاری و این امر در هیات مدیره تصویب شده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: مطالعات اولیه برای توسعه پلاتفرم های ایران خودرو انجام شده، اما محدودیت های بین المللی و عدم کمک های مالی از سوی مسولین ذیربط، باعث تاخیر در اجرای پروژه شده است.
    وی نهادینه شدن دانش فنی و تولید موتور و قوای محرکه مانند گیربکس و اکسل را از عواملی ذکر کرد که ایران خودرو را به طراحی پلاتفرم نزدیک تر کرده است.
    نجم الدین افزود: یک مرحله مطالعه امکان سنجی برای انتخاب یکی از پلاتفرم های جاری ایران خودرو که قابلیت توسعه به عنوان پلاتفرم جدید را داشته باشد، با کمک یک شرکت اروپایی انجام و نتایج آن به هیات مدیره ارایه شد، این کار یک راه میان بر بود برای این که پلاتفرم کلاس دی بر اساس یکی از پلاتفرم های موجود ارتقا یابد و محصولات جدید بر روی آن طراحی و تولید شود.
    وی قرارداد با یکی از شرکت های طراحی مهندسی معتبر برای طراحی پلاتفرم به صورت مشترک و خریداری یک پلاتفرم از خودروسازی که دارای پلاتفرم جدید و به روز است را از دیگر راه های پیش روی ایران خودرو برای توسعه پلاتفرم دانست و گفت: هر دوی این راه ها بررسی و راه کارهایی هم ارایه شد؛ از جمله این راه‌کارها انتخاب شرکت ماهیندرا به عنوان مشاور پروژه بود.
    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، طراحی پلاتفرم را کاری بسیار پرهزینه دانست که حتی شرکت های بزرگ خودروسازی هم به تنهایی آن را انجام نمی دهند بلکه به صورت مشترک انجام می دهند؛ به عنوان مثال دو شرکت پژو و سیتروئن یک پلاتفرم طراحی و هزینه آن را به صورت مشترک تامین می کنند و هر یک محصولات با برند خود را روی این پلاتفرم می گذارند.
    نجم الدین افزود: ‌شرکت های پژو و بی.ام.دابلیو. روی یک پلاتفرم یا یک موتور مشترک کار می کنند، زیرا هزینه های پلاتفرم سنگین است و شرکت های خودروساز توانمندی که بتوانند به تنهایی روی پلاتفرم کار کنند، محدودند.
    وی همکاری دانشگاه ها با خودروسازها در طراحی و توسعه پلاتفرم را یک موضوع عادی و باسابقه ذکر کرد و گفت: مشارکت دانشگاه در پروژه های طراحی پلاتفرم، نقش آفرین و کارساز است، اما تا کنون سابقه نداشته یک دانشگاه به تنهایی پلاتفرم طراحی کند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th February 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University