نسخه خاص سری7 برای بازار ژاپن
پرشین خودرو: اكثر شرکتهاى بزرگ اتوموبیل سازى كه تا قبل از بحرانهاى مختلف، پایتخت فروش خود را اروپا و ایالات متحده در نظر گرفته بودند، بعد از بحران مالى، تصمیم به تغییر روش خود در فروش مدلهایشان گرفتند.
به گزارش «پرشبن خودرو»، این بحرانها باعث شد كه تمام شركتها نه تنها خودروسازها، براى یافتن بازارهاى مناسب و كشف نشده، بیشتر به نقشه ى زمین نگاه كنند و تمركز خود را از اروپا و آمریكا خارج كنند.بامو، ژاپن را مورد هدف قرار داده و تصمیم به افزایش نمایندگى ها و خدمات خود در این كشور گرفته است، او همچنین به این كارها بسنده نكرده و مدلى از سرى7 خود را با نام Series 7 Bi-TURBO فقط براى بازار ژاپن طراحى كرده و قرار است مردم ژاپن آن را از ماه اكتبر در خیابان هایشان مشاهده كنند.
مىتوان گفت این خودرو، نسخه تیون شده سرى7 معمولى است كه كار تیون آن را خود بامو و بخش M انجام دادهاند. بامو براى این مدل، موتور حجیم 12 سیلندر همراه با توربوى دوقلو را در نظر گرفته كه این موتور غول پیكر كاملا با موتورهاى كوچك خودروهاى ژاپنى در تناقص است و این تضاد مىتواند عامل جذب بسیارى از ژاپنىها شود. توان تولیدى این خودرو 545 اسب بخار است كه در كنار 550 پوند گشتاور، آن را از رقیبان خود بالاتر مىبرد.
در طراحى این خودرو رد پاهاى M در رینگهاى 21 اینچى از جنس آلیاژ و اگزوز هاى دوقلو و صداى خارج شده از آنها دیده مىشود. در داخل كابین همه چیز در بالاترین كیفیت خود قرار گرفتهاند. صندلىهاى صدفى رنگ با دوخت قرمز از جنس چرم ناپا هستند. سیستم idrive و سر دنده و دستگیره ها از جنس سرامیك هستند. سسیتم صوتى 1200 واتى كه با 16 اسپیكر در تمام نقاط كابین حضور دارد بامارك مشهور bang and olufsen هستند. این شركت شهرت خود را از كار در خودرو هاى مختلف، كامپیوتر ها، سیستم هاى صوتى تصویرى خانگى بدست آورده است.
این خودرو از ماه اكتبر با قیمت 22,600,000 ین یا 220 هزار دلار در نمایندگىهای ژاپن قرار مىگیرد و ثروتمندان ژاپنى را در چالشى بزرگ براى انتخاب كردن بین این خودرو یا بنز S كلاس جدید قرار مىدهد.
![]()
![]()
![]()
![]()








پاسخ با نقل قول
