.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آینده متعلق به خودروهای شاسی بلند کوچک و متوسط است

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل:همیشه این سوال برای کسانی که خودروهای بنزینی تولید می کنند وجود داشته که چرا استقبال مردم از شاسی بلندهای کوچک و متوسط بهتر است؟ به گزارش خبرخودرو ، دلایل زیادی برای این علاقه مندی وجود دارد. مشتریان خودرویی کم مصرف را می خواهند که مانور دهی با آن آسان و قیمت خرید آن ارزان باشد . به طور کلی انتظار می رود شاسی بلندها ویژگی های مثبتی مثل صندلی بلند، ساخت قوی، لاستیک های بزرگتر، پایداری بیشتر و مقرون به صرفه بودن را داشته باشند. فورد اعلام کرده این تمایل در آینده نیز ادامه خواهد داشت. از سال 2005 فروش شاسی بلندهای بزرگ شبیه کامیون مثل فورد اکسپدیشن 22 درصد کاهش یافته است ولی در بازارهای خاورمیانه هنوز تقاضا برای شاسی بلندهای بزرگ وجود دارد. 41 درصد از فورد اکسپدیشن های ساخته شده در سال 2012 به این منطقه صادر شدند. فورد به تنهایی با این تمایل مواجه نیست. 43.9 درصد از تویوتا سکویاهای ساخته شده در سال 2012 نیز به خاورمیانه صادر شد. باور مدیران فورد بر این است که آینده متعلق به شاسی بلندهای کوچک و متوسط مثل اکواسپرت و کوگا است. این تغییر به بالا رفتن قیمت سوخت و عوض شدن دیدگاه مشتریان مبنی بر این که شاسی بلندهای بزرگ سوخت زیادی مصرف می کنند و برای رانندگی روزانه خوب نیستند، نسبت داده می شود. از سال 2005 تقاضا برای شاسی بلندهای کوچک فورد 154 درصد افزایش یافته در حالی که این رقم برای شاسی بلندهای متوسط این برند افزایش 56 درصدی بوده. این میزان تقاضا را چین و آسیای جنوب شرقی بالا برده اند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mohsen xdsr (7th June 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University