.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    آغاز فروش زود هنگام کادیلاک ELR
    پرشین خودرو: مسافر دیترویتی کارخانه Hamtramck جنرال موتور یعنی کادیلاک ELR، خود را برای حضور در نمایندگی‌های مجاز فروش آماده کرده است. خودرویی که اولین بار در نمایشگاه بین المللی 2013 آمریکای شمالی نمایش داده شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، ظاهر این خودرو از نمونه مفهومی Converj 2009 الگو برداری شده و با استفاده از فاکتورهایی همچون چراغ‌های تمام LED مجهز به چراغهای مخصوص روز، رینگهای 20 اینچی تقویت شده تحت فشار، چراغهای تمام LED عقب کشیده شده تا گلگیرهای عقب، یک اسپویلر کوچک قالب گیری شده بر روی در صندوق عقب، چراغ‌های مه شکن کم مصرف و ... ظاهری جذاب و اسپرت و جوان پسندی را از کوپه لوکس کادیلاک به وجود آورده است.
    دیگر برجستگی مهم خودرو که در کنترل و پایداری خودرو هم تاثیر بسزایی دارد، سیستم تعلیق Hiper Strut است. برای هدایت و کنترل بهتر خودرو و کاهش نیروی لازم از سوی راننده هم از سیستم فرمان الکتریکی ZF استفاده شده است.
    برای به حرکت درآوردن خودرو هم تنها از یک پیشرانه الکتریکی 400 نیوتن‌متری EREV استفاده شده که حدود 12 درصد شتاب سریع‌تری نسبت به پیشرانه 3.6 لیتری استفاده شده در مدل SRX در شهر و بزرگراه‌ها به خودرو می‌بخشد. برای احیای بخشی از شارژ مصرفی باطری‌ها هم با هر بار عمل ترمز گیری، نیروی حاصله از ترمز در باطری‌ها ذخیره می‌شود. در کنار پیشرانه الکتریکی EREV و برای محکم کاری هم از یک ژنراتور 1.4 لیتری با قدرت تولیدی 154 کیلووات برای مواقع ضروری استفاده شده است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    rahman1643 (23rd December 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 5 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 5 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University