Click here to enlarge
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان‌:
نبود اراده برای برخورد با امدادخودروهای متخلف
پرشین خودرو: رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان‌ گفت: متاسفانه اراده لازم برای برخورد با شرکت‌های امداد خودروی متخلف وجود ندارد.
به گزارش «پرشین خودرو»، محمد جعفری اظهار کرد: متاسفانه شکایت‌های زیادی از تخلفات صورت گرفته به وسیله برخی از شرکت‌های امداد خودرویی وجود دارد.
وی با بیان این‌که عدم ارائه به موقع خدمات امدادی گران فروشی و برخی از موضوعات اخلاقی از جمله این شکایت‌ها است خاطرنشان کرد: متاسفانه تعداد زیادی شرکت‌های به اصطلاح امداد خودرویی تشکیل شده‌اند که معلوم نیست چه نهادی بر آن‌ها نظارت می کند.
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان‌ ادامه داد:‌ در این شرایط مصرف‌کنندگان نمی‌دانند در شرایط اضطراری وقتی که با برخوردهای نامناسب این شرکت‌های به اصطلاح امداد خودرویی مواجه می‌شوند به کجا باید شکایت کنند.
وی با بیان این‌که با توجه به حساسیت کار شرکت‌های امداد خودرویی باید هرچه زودتر در جهت ساماندهی این شرکت‌ها اقدام شود، تصریح کرد: متاسفانه در مواردی دیده شده که حتی برخی افراد شخصی نیز خودروی وانت خود را به یک خودروی امداد خودرویی تبدیل کرده و به فعالیت می‌پردازند.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: باید قانون جدیدی تدوین و شرایط شفاف و سختی در زمینه نحوه تشکیل و فعالیت شرکت‌های امداد خودرویی در نظر گرفته شود.