.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #18


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در تولید خودروهای شاسی‌بلند؛
    خودروسازان ایرانی از چشم‌بادامی‌ها عقب ماندند
    پرشین خودرو: با تغییر ذائقه برخی از مصرف‌کنندگان ایرانی برای خرید خودروی شاسی بلند ارزان قیمت، دو شرکت مدیران خودرو و کرمان خودرو 80 درصد بازار خودروهای شاسی‌ بلند را در اختیار گرفته‌اند و در مقابل سهم غولهای خودروسازی ایران از این بازار کم است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، تسخیر بازار خودروهای سواری شاسی بلند در ایران از سوی چشم بادامی‌ها در حالی است که در سال‌های اخیر استقبال مصرف‌کنندگان ایرانی از این خودروها افزایش یافته است.
    به نظر می‌رسد خودروسازان چینی زودتر و بهتر از خودروسازان بزرگ داخلی این تغییر ذائقه بخشی از مصرف‌کنندگان ایرانی را متوجه شده‌اند و از طریق شرکای ایرانی خود (مدیران خودرو و کرمان خودرو) دو خودروی شاسی بلند (X60 و X33) را در سال‌های اخیر روانه بازار ایران کرده و معادل 80.3 درصد سهم بازار این کلاس خودرو در کشور را از آن خود کرده‌اند.
    وجه تمایز دو خودروی شاسی بلند چینی عرضه شده در بازار ایران، پایین بودن قیمت این محصولات در مقایسه با نمونه‌های وارداتی دیگر است به‌گونه‌ای که قیمت خودروهای شاسی بلند چینی حدودا 30 درصد ارزان‌تر از ارزان‌ترین خودروی شاسی بلند غیرچینی عرضه شده در بازار ایران است.
    به عنوان مثال دو خودروی ام‌وی‌ام X33 و لیفان X60 به قیمت حدود 63 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسند در حالیکه قیمت شاسی بلند رنو داستر نیز حدود 90 میلیون تومان است. قیمت باقی خودروهای شاسی بلند موجود در ایران نیز بیش از صد میلیون تومان است.
    همین تفاوت قیمت باعث شده که بخشی از مصرف‌کنندگان ایرانی که تمایل به سواری با خودروهای شاسی بلند را دارند اما به هر دلیلی نمی‌توانند و نمی‌خواهند از نمونه‌های گران‌تر استفاده کنند به نمونه‌های چینی این خودروها روی بیاورند.
    نمونه‌های چینی که البته در حوزه کیفیت عملکرد قابل قبولی ندارند و رتبه‌های پایین جدول رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در کشور را به اختصاص داده‌اند با این حال به دلیل قیمت کمتر نسبت به دیگر خودروهای شاسی بلند موجود در ایران توانسته‌اند جای پای خود را در این بازار محکم کنند.
    به گزارش ایسنا، در این شرایط این سوال وجود دارد که آیا دو غول خودروسازی کشور که ادعای پیشرو بودن در بازار خودروی ایران را دارند در سال‌های گذشته نمی‌توانستند با پیش‌بینی تغییر ذائقه برخی از مصرف‌کنندگان ایرانی، به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند ارزان قیمت پرداخته و این بازار مهم و رو به رشد را به رقبای چشم بادامی واگذار نکنند؟
    نکته مهمتر و اساسی‌تر این است که چرا چینی‌ها توانستند این کار را بکنند و 80 درصد بازار خودروهای شاسی بلند ایران را به خود اختصاص دهند اما غول‌های خودروسازی کشور نتوانستند. چه کسی می‌تواند و باید به این پرسش پاسخ دهد؟.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (10th January 2015),فتوحی (7th January 2015)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University