.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #23


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge





    تحقق 70 درصدی ارتقای كیفی محصولات ایران خودرو

    بیش از 400 پروژه بهبود كیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو تدوین شده كه بیش از 70 درصد آن به بار نشسته و مشتریان نتایج آن را به تدریج در محصولات این گروه صنعتی مشاهده خواهند كرد.

    عباس ملكی تهرانی قائم مقام ارشد ایران خودرو ضمن بیان این مطلب، از تشكیل شورای ارتقای كیفیت در نیمه دوم سال گذشته خبر داد و گفت: در كیفیت حوزه های تامین، فرآیند تولید و خدمات پس از فروش مسائلی وجود داشت كه با دستور مدیرعامل و تشكیل شورای ارتقای كیفیت، بهبود و رفع مشكلات كیفی در كل زنجیره تولید خودرو در دستور كار قرار گرفت.

    وی تاكید كرد:برخلاف گذشته بدون فراهم كردن امكانات خدمات پس از فروش، محصول جدید به بازار عرضه نخواهد شد. نمونه این كار دناست كه با ارایه خدمات ویژه پس از فروش و آمادگی كامل شبكه وارد بازار شده است.
    قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام مشكلاتی كه به كیفیت محصولات مربوط بود را ریشه یابی و ساختارهای كیفیت را تغییر دادیم و دستورالعمل نظارت بر عملكرد قطعه سازان را بازنگری كردیم.
    وی گفت: با استقرار سیستم جدید، نظارت و بازرسی بر عملكرد سازندگان قطعات در حوزه تامین را افزایش دادیم و با توجه به به روز رسانی مطالبات، این توقع را داریم كه كیفیت قطعات افزایش یابد.
    ملكی تهرانی كیفیت را راهی بی پایان خواند و گفت: برای جهانی شدن باید كیفیت را هم جهانی كرد و در این مسیر راه طولانی در پیش داریم.
    قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اظهار امیدواری كرد: اقدامات بسیار زیادی برای ارتقای كیفیت محصولات صورت گرفته كه امیدواریم نتیجه آن در افزایش رضایت مشتریان نمود پیدا كند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    فتوحی (19th February 2015)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University