دوست عزيز اينكه ميفرماييد (چون کامل هم با ماشین دیگه تست کردم هم با ECU دیگه)هر دو مورد ازمون خطا است.
ecu اين خودرو خودرو ديگري روشن نميكند.وecu ديگر اين خودرو را روشن نميكند.
به احتمال زياد پايه 1 رله دوبل كه برق پمپ بنزين را تامين ميكند در بين مسير تا پمپ قعطي دارد.
در اولين اقدام به محض اينكه سوئيچ را باز كرده ببينيد هر دو رله در رله دوبل بايد فعال شود و بعد از 3 ثانيه يكي از رله ها اف ميكند.(رله دوبل را نزديك گوش بچسبانيد و كس ديگر سوئيچ باز كند تا بهتر متوجه شويد).
اگر هنگام سوئيچ باز هر دو رله فعال شد.ecu مشكلي ندارد وبايد قعطي سيم پمپ بنزين (پايه 1 رله دوبل تا پمپ بنزين)را برطرف كنيد.كه صد در صد هم همينطور است.چون اگر رله دوبل فعال نميشد شما برق كويل هم نداشتيد وبا يكسره كردن پمپ هم خودرو روشن نميشد..
موفق باشيد.