.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 667

موضوع: جدیدترین اخبار CNG

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض



    در يكماه گذشته 2 كارخانه از 5 كارخانه در دست احداث مخازن سي ان جي به بهره برداري رسيده است.
    سخنگوی ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با اشاره به بهره‌برداری از دو کارخانه تولید مخازن CNG در کشور گفت: کشورهای خارجی مانند چین و هند برای صادر کردن مخزن CNG به ایران التماس می‌کنند .
    حسین هاشمی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه کشورهای خارجی مانند چین و هند برای صادر کردن مخزن CNG به ایران التماس می‌کنند، گفت: از یک سو در یک ماه گذشته دو کارخانه از 5 کارخانه در دست احداث تولید مخزن CNG در کشور به بهره‌برداری رسید و از طرف دیگر ضرورتی برای واردات مخزن احساس نمی‌شود، چنانکه برای واردات مخزن در 6 ماهه نخست سال جاری مجوزهایی صادر شد اما لزومی برای واردات بیشتر وجود ندارد .
    وی افزود: کارخانجات چینی و هندی به دلیل اینکه بر مبنای بازار ایران مخزن تولید کرده‌اند، مخازن اضافه زیاد دارند، چرا که در کشورهای آسیایی تنها ایران، هند و پاکستان به مخازن CNG به طور عمده نیاز دارند .
    سخنگوی ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با بیان اینکه این شرکت‌ها سال گذشته بیشترین توسعه را در بخش تولید مخازن داشتند، تصریح کرد: در آن زمان کارگروهی برای ساماندهی مسائل مربوط به CNG وجود نداشت اما بعد از تشکیل کارگروه عملا مجوزی برای واردات مخزن داده نمی‌شود .
    وی در ادامه اظهار داشت: در عین حال برای واردات محدود پیش‌شرطی گذاشته شده است که براساس آن به شرط راه‌اندازی خط تولید و نزدیک شدن زمان تولید کارخانه مجوز واردات تعداد محدودی مخزن تا زمان راه‌اندازی به آنها داده می‌شود تا کار آنها رونق گیرد .
    هاشمی اضافه کرد: براساس برآورد ما چنانچه با حفظ سهمیه 20 تا 25 درصدی CNG در سبد سوخت جلو برویم و اگر سالی یک میلیون و 500 هزار خودرو در کشور تولید یا وارد شود سالیانه قریب به 400 هزار مخزن CNG در کشور نیاز خواهیم داشت؛ در واقع سبد سوخت به ما اجازه می‌دهد سالانه 300 تا 400 هزار خودرو دوگانه‌سوز داشته باشیم .
    وی افزود: هر مخزن 60 لیتری CNG تقریبا 300 دلار ارزش دارد که حاصل ضرب آن در 400 هزار دستگاه خودروی دوگانه‌سوز ارزش این مخازن را مشخص می‌کند .

    وی تصریح کرد: البته تولیدکنندگان مخزن، این مخازن را یا از ورق و یا از لوله تولید می‌کنند، لوله‌های وارداتی بعضا از کشور چین وارد می‌شود که به نظر ما شرکت‌های داخلی فعال در بخش فولاد و لوله‌سازی می‌توانند خود، ورق مورد نیاز را تولید کنند .
    دبیر کارگروه CNG گفت: تکنولوژی ورق فولادی مورد نیاز برای مخازن تا حدودی در کشور وجود دارد اما هنوز شرکتی در کشور نداریم که بتواند لوله مورد نیاز مخازن CNG را با رعایت استانداردهای مورد نیاز تولید کند .

    وی اضافه کرد: بخشی از لوله‌های مورد نیاز برای تولید مخازن CNG در کشور از چین و کره وارد می‌شود و ما باید برای داخلی‌سازی ساخت لوله و به دست آوردن حداکثر ارزش افزوده تلاش کنیم تا صددرصد این پروسه در داخل کشور انجام شود .

  2. 4کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (4th October 2011),KIAN FAR (12th September 2011),majidgolboy (15th September 2011),شهریار (15th September 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University