.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 195

موضوع: تایـپـیــک جـدیـدتـریـن اخـبــار از دنــیای بـــازی

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #10


    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    کیان ست
    علایق
    الکترونیک
    نوشته ها
    7,068
    تشکر ها
    34,688
    38,748 سپاس از5,593 پست

    پیش فرض کنترل روان تر در Battlefield 3 و امکان اضافه شدن سیستم چرخش شب و روز به بخش چند نفره ی بازی

    کنترل روان تر در Battlefield 3 و امکان اضافه شدن سیستم چرخش شب و روز به بخش چند نفره ی بازی
    میدان نبرد ۳: نورپردازی در شب
    Click here to enlarge
    یکی از بزرگترین تفاوت های بین Call of Duty و Battlefield که خیلی ها در مورد آن صحبت می کنند تفاوت در نوع کنترل آن هاست. خیلی ها در مورد سریع و روان بودن کنترل Call of Duty بحث می کنند و می گویند که این بازی یک شوتر Twitch (یک نوع گیم پلی که در آن باید سرعت زیادی در بازی کردن داشته باشید) است که سرعت و چابکی زیادی می طلبد در حالی که کنترل Battlefield به عمد خشک تر و سنگین تر و در واقع واقعی تر طراحی شده است. Alan Kertz طراح ارشد Battlefield 3 در خصوص بهبود کنترل این بازی در صفحه ی توییتر خود (با نام Demize99) نوشت:

    “ما واقعا حساسیت در کنترل Battlefield 3 را در مقایسه با میزان سرعت پاسخگویی و کنترل در بازی های قبلی این سری بیشتر کرده و بهبود دادیم.”

    همچنین یکی از طرفداران از Alan Kertz پرسیده بود که آیا نقشه ی Caspian Border شامل گیم پلی Rush هم می شود یا خیر زیرا در تریلری که از بازی پخش شد نشان می داد که این Map تنها از شامل گیم پلی Conquest می شد. Alan Kertz هم در پاسخ گفته بود:

    “همه ی حالت های بازی در همه ی نقشه ها وجود دارد.”

    در Battlefield: Bad Company 2 برخی نقشه ها وجود داشت که تنها در حالت Rush یا تنها در حالت Conquest قابل بازی بود. به عنوان مثال نقشه های Isla Inocentes و Cold War که تنها به صورت Rush قابل بازی بود و یا نقشه های Heavy Metal و Panama Canal که فقط می شد به صورت Conquest در آن ها بازی کرد. به شخصه این نقشه ها را خیلی دوست داشتم و به نظر من لازم بود تا در این بازی هم چند نقشه می بود که تنها بر روی یک گیم پلی تمرکز می کرد و تنها در یک حالت می شد در آن ها بازی کرد که البته طبق گفته های Alan Kertz چنین چیزی نیست و همه ی نقشه ها از همه نوع بازی بهره خواهند برد.

    نکته ی جالب دیگر در مورد خصوصیات فنی موتور پایه ی Frostbite 2.0 است. یکی از طرفداران از Stefan Boberg مدیر بخش فنی بازی (با نام کاربری bionicbeagle در توییتر) پرسیده بود که آیا Battlefield 3 از سیستم چرخش شب و روز در بخش چند نفره استفاده خواهد کرد؟ Boberg هم در جواب گفت:

    “موتور پایه ی بازی توانایی انجام این کار را دارد. بله شاید. زمان این را مشخص خواهد کرد …”

  2. 2کاربر از M.Salehi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (17th October 2011),FARASSO (4th November 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University