.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 195

موضوع: تایـپـیــک جـدیـدتـریـن اخـبــار از دنــیای بـــازی

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #10


    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    کیان ست
    علایق
    الکترونیک
    نوشته ها
    7,068
    تشکر ها
    34,688
    38,744 سپاس از5,593 پست

    جزئیاتی جدیدی در مورد DirectX 11.1 در نمایشگاه BUILD منتشر شد

    جزئیاتی جدیدی در مورد DirectX 11.1 در نمایشگاه BUILD منتشر شد

    مایکروسافت در مصاحبه ای جزئیات جدیدی در مورد DirectX 11.1 و قابلیت های آن منتشر کرد. در این مصاحبه مایکروسافت پیشرفت های DirectX که در واسط Metro مورد استفاده قرار گرفته را شرح داد. تک تک بخش های واسط برنامه نویسی DirectX تغییراتی داشته است اما جالب ترین و مهم ترین تغییرات مربوط به بخش گرافیکی یعنی Direct3D است.


    DirectX 11.1 به همراه ویندوز ۸ عرضه خواهد شد اما در مورد این که در سیستم عامل های قبلی یعتی ویندوز ۷ و ویندوز ویستا هم پشتیبانی خواهد شد یا نه، خبری در دست نیست.


    تمرکز مایکروسافت در افزایش کارایی و بازدهی DirectX 11.1 بوده است و روش های جدیدی برای افزایش بازدهی در انجام کارهای معمول مورد استفاده قرار گرفته است، اما غیر از این روش ها، چندین امکان جدید نیز در DirectX 11.1 اضافه شده است.



    Cap Bitها که در D3D 10 وجود داشت دوباره بازگشته است. علت اصلی استفاده ی مجدد از این قابلیت به پشتیبانی و استفاده ی بهتری از پردازنده های قدیمی Intel ، NVIDIA و AMD مربوط می شود. ویندوز ۸ در استفاده از این سخت افزارهای قدیمی توانایی بیشتری خواهد داشت. علاوه بر آن پردازنده های گرافیکی از نوع SoC (مخفف System on Chip به معنی سیستم روی یک چیپ است که در گوشی ها و تبلت ها استفاده ی زیادی دارد) بهتر پشتیبانی می شوند، در واقع نرم افزار ابتدا بررسی می کند که آیا پردازنده ی گرافیکی حالت سنگ فرشی است یا نه تا از قابلیت های SoC به صورت بهینه استفاده کند.
    دسترسی Direct3D به فاندیشن مدیا (واسط برنامه نویسی برای پخش و رمز کردن ویدئو توسط ویندوز) بهتر شده است. اکنون می توان خروجی فاندیشن مدیا (MF) را قبل از نمایش دادن به پیشکسل شیدرها فرستاد.
    رسترایزر نرم افزاری WARP از نظر کارایی پیشرفت کرده است.
    ردیابی شیدر اضافه شده است که با استفاده از آن می توان کارایی شیدرها را ردیابی و بررسی کرد. این کار سابقا به ابزارهای خاصی برای پردازنده های مختلف گرافیکی نیاز داشت.
    پشتیبانی از تصاویر سه بعدی استریوسکوپیک (S3D) به D3D اضافه شده است.

  2. 2کاربر از M.Salehi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (17th October 2011),FARASSO (4th November 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University