.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 195

موضوع: تایـپـیــک جـدیـدتـریـن اخـبــار از دنــیای بـــازی

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    کیان ست
    علایق
    الکترونیک
    نوشته ها
    7,068
    تشکر ها
    34,688
    38,748 سپاس از5,593 پست

    پیش فرض اولین نگاه بر Tomb Raider

    اولین نگاه بر Tomb Raider
    هجوم ارواح؛

    سبک اکشن ، اولین ، موفق ترین ، پر عنوان ترین و پر طرفدار ترین سبک در میان بازی های کامپیوتری است. از اولین سال های ظهور بازی های کامپیوتری ، هرساله بیشترین تعداد عنوان بازی به این سبک اختصاص داشت و این همواره پرفروش ترین بازی ها و بهترین بازی های سال از این سبک بهره مند بودند. این سبک نیز مانند اکثر سبک های دیگر ، زیر مجموعه های فراوان و مختلفی را دارا می باشد که از موفق ترین آنها می توان به “تیر اندازی” ، “ماجرایی” ، “ترسناک” ، “سکو بازی” و “تخیلی” اشاره کرد.

    سری “مهاجم مقبره” اولین بازی سه بعدی در سبک اکشن سکو بازی بود. این بازی با نو آوری های و تغییرات خارق العاده اش در زمان عرضه ، انقلابی در این سبک به وجود آورد و توانست با جذابیت و هیجان بالای خود ، تجربه جدیدی را برای گیمر رقم زده و او را شگفت زده کند. پس موفقیت های عظیم این بازی ، عنواین بسیار زیادی با تقلید از این بازی ساخته شدند و سعی کردند با استفاده از المان های گیم پلی این بازی و اضافه کردن المان های خاص فرنچایز خود ، بازی درخور توجه و موفقی را عرضه کنند که گاه موفق نیز بودند و حتی پس از مدتی به کل از این سری جلو افتادند ، مانند سری بازی “شاهزاده پارسی” که از موفق ترین بازی های این سبک است.
    سری “مهاجم مقبره” نیز مانند بسیاری از سری بازی های دیگر ، با فراز و فرود های بسیاری همراه بود اما همچنان بازی موفقی نشان می داد. این سری بازی ، بار ها بین کمپانی ها و استودیو های بازی مختلف جا به جا شد و گاه سازنده های آن به کلی در تم بازی تغییری اساسی ایجاد می کردند. مانند کاری که “کپ کام” در مورد بازی “توم ریدر:تاریخچه” انجام داد.

    این سری بازی به خاطر موفقیت بسیار زیاد و فروش بالا و جوایز متعدد ، زیر شاخه های بسیاری داشت و شخصیت اصلی این بازی یعنی “لارا کرفت” به یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخ بازی های رایانه تبدیل شد. به خاطر محبوبیت بالای این سری بازی ، یک مجموعه فیلم نیز از روی این بازی تهیه شد و توانست به فروش خوبی دست پیدا کند.
    پس از گذشت 10 سال از اولین شماره این ، در سال 2006 ، این سری کم کم رو به افول می رفت و با وجود بازی های موفق دیگر در این سبک ، هر روز از مخاطبان این بازی کاسته میشد. تا اینکه “ایدوس” ، ناشر بازی ، تصمیم گرفت تا جان تازه ای به این سری بازی ببخشد و ساخت بازی بعدی این فرنچایز را به دیگر استودیو موفق خود “کریستال داینامیک” خالق سری بازی موفق “میراث کین” واگذار کرد. این استودیو نیز با انتشار بازی “توم ریدر:افسانه” توانایی خود را در زنده کردن این فرنچایز به همگان نشان داد و توانست با فروش 4.5 میلیون نسخه از عنواین موفق سال 2006 باشد.

    پس از موفقیت “توم ریدر:افسانه” ، ناشر بازی به طور کامل ادامه دادن این فرنچایز و همه عناوین مربوط به “لارا کرافت” را به “کریستال داینامیک” واگذار نمود. دو شماره بعدی این سری “توم ریدر:سالگرد” و توم ریدر:جهان مدفون” به ترتیب در سال 2007 و 2008 وارد بازار شدند و با وجود استقبال زیاد منتقدین ، در فروش موفقیت چندانی کسب نکردند به طوری که “سالگرد” تنها به فروش 1.5 میلیون نسخه و “جهان مدفون” به فروش 2.5 میلیون نسخه ای دست یافتند.
    بنابراین “کریستال داینامیک” تصمیم گرفت که تغییری اساسی در این فرنچایز به وجود بیاورد و با وارد کردن المان های گیم پلی جدید و معما های متفاوت و همچنین بهبود گرفیکی وسیع ، این فرنچایز را به موفقیت بالایی برساند. بنابراین در اواخر سال 2009 خبر هایی ازین استودیو خارج شد مبنی بر اینکه فعلاً قصد ساخت و عرضه عنوانی جدید از این سری را ندارند ، تا بتوانند با خیال راحت به بهبود همه جانبه بازی بیاندیشند.
    پس از آن در آگوست 2010 ، “کریستال داینامیک” عنوان دانلود شدنی “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” را بر روی ایکس باکس لایو، پی اس ان و استیم عرضه نمود. این عنوان تجربه ای لذت بخش و متفاوت از این سری بود و میشد در عین پای بندی به اصالت ، نشانه هایی از تغییرات بسیار مفید را در آن مشاهده نمود. استقبال بسیار خوب منتقدان و میزان دانلود بسیار بالای بازی نشان از آن داشت که “کریستال داینامیک” راه خود را یافته و توانسته بار دیگر این فرنچایز را به موفقیت برساند.

    در روز های آغازین سال 2011 ، چند اسکرین شات از بازی “توم رایدر” منتشر شد که شگفتی برانگیز بود و این عنوان را بدون هیچ پیشوند یا پسوندی معرفی می کرد ، که این نیز نشان از آن داشت که به طور کلی این بازی ، عنوانی متفاوت از دیگر بازی ها این سری است. چند ماه پس از انتشار اسکرین شات ها ، مجله “گیم اینفورمر” تصاویر و اخبار جدیدی از این بازی منتشر که هواداران را هر چه بیشتر به تجربه این بازی مشتاق می نمود و در پایان عنوان شد که معرفی کامل این بازی در همایش “ای 3″ انجام خواهد گرفت.
    در اولین کنفرانس ای 3 در سال 2011 که متعلق به شرکت مایکروسافت بود ، از این بازی رو نمایی شد و گرافیک و فیزیک خارق العاده بازی همگان را شگفت زده نمود. همچنین در تریلر منتشر شده از گیم پلی این بازی میشد دنیایی از خلاقیت را احساس نمود. در پایان گیم پلی بازی تاریخ عرضه بازی پاییز 2012 اعلام شد.
    با توجه به تصاویر و تریلر های منتشر شده از بازی می توان فهمید که با یک عنوان کامل و استثنایی رو به رو خواهیم بود. گرافیک بازی یکی از بهترین و طبیعی ترین گرافیک ها در بین بازی های کامپیوتری بود. افکت ها عالی بودند و میشد یکی از بهترین افکت های آب و آتش را در این بازی مشاهده نمود. همچنین فیزیک اجسام ، بافت و تخریب پذیری محیط باور نکردنی نشان می داد. برای هر چه طبیعی تر شدن بازی برای خلق شخصیت ها و همچنین خود “لارا” از تکنولوژی “موشن کپچر” استفاده شده بود که در مورد این بازی بسیار عالی به کار گرفته شده و به باور پذیری بازی کمکی بسیار بزرگ کرده بود.
    داستان بازی نیز به پیش از تمامی بازی های این سری باز می گردد. زمانی که “لارا کرافت” بسیار جوان و بی تجربه است. او که علاقه مند و تحصیل کرده در رشته باستان شناسی است ، هنگامی که در حال مسافرت به ژاپن به منظور کند و کاو اشیاء باستانی این کشور بوسیله کشتی است ، اتفاقی ناگوار رخ می دهد و ناگهان کشتی آسیب می بیند و غرق می شود. و تنها این لارا است که از این حادثه جان سالم به در برده و زنده می ماند. حال او در جزیره ای دور افتاده ، محکوم به بقاست و باید به تنهایی از پس همه ی مشکلات بر بیاید. حال لارا درکه تنها در فکر نجات خود و فرار از جزیره است ، نشانه های از یک تمدن باستانی در این جزیره دور افتاده می یابد و با مقبره هایی عجیب و متفاوت واجه می شود.

    گیم پلی بازی یکی از کامل ترین ، جذاب ترین و خلاقانه ترین گیم پلی هایی است که می توان در این سبک مشاهده نمود. معما های سکو بازی پرتعداد ، متفاوت و بسیار پیچیده خواهند بود و هر بازی کننده ای را به فکر خواهند انداخت. در این شماره بازی کننده غیر از یافتن راه حل هر معما باید از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار باشد تا بتواند آن معما را پشت سر بگذارد. از مهم ترین المان های مؤثر در گیم پلی بازی می توان به آب ، آتش ، ضربه و المان های کسب شدنی ، اشاره نمود. هر چه از بیشتر در بازی پیش بروید ، توانایی های لارا بیشتر و معما های بازی سخت تر و هوشمندانه تر می شوند. همچنین در بازی بایستی برای بقای زندگی و بازیابی توان به دنبال آب و غذایی مناسب باشید. همچنین شایعاتی خبر از آن می دهند برای بهبود آسیب دیدگی ها بایستی گیاهان موجود در جزیره را جمع آوری نمایید. محیط جزیره بسیار وسیع است و برای یافتن غذا بایستی کشتی ها آسیب دیده را پی یافتن مواد خوراکی جست و جو نمایید.
    اما برای گیمر هایی که حوصله گذاشتن وقت بسیار و فکر کردن بر روی معما ها را ندارند نیز راهکاری توسط سازندگان بازی در نظر گرفته شده است. این راهکار راهنمای خودکار بازی است که در صورت نیاز بازی کننده می تواند از آن استفده نماید. همچنین تنها سلاح هایی که تا کنون امکان استفاده از آن ها در بازی قطعی شده است ، تیرکمان ، چاقو کلت کمری ، و یک نوع سلاح دست ساز است. همچنین نشانه گیری در بازی به دو صورت ثابت شدن روی هدف و نشانه گیری آزاد وجود دارد.

    صداگذاری بازی نیز آن چنان که از شواهد و قرائن پیداست به بهترین نحو صورت گرفته و با توجه به صداگذاری تریلر بسیار دقیق و ریز بینانه است. همچنین افکت ها صوتی بازی از جمله افکت های آب ، آتش و چوب و همچنین برخورد اجسام بسیار خوب و درست کار شده اند و همپای گرافیک و گیم پلی به بهتر شدن و باور پذیر تر شدن بازی کمک شایانی خواهند نمود.
    در کل “توم ریدر” 2012 یکی از موفق ترین بازی های این سری خواهد بود و از هم اکنون نوید یکی از بهترین و کامل ترین بازی های این سبک و سال 2012 را به همه ی گیمر های مشتاق می دهد.

  2. 2کاربر از M.Salehi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (17th October 2011),FARASSO (4th November 2011)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    کیان ست
    علایق
    الکترونیک
    نوشته ها
    7,068
    تشکر ها
    34,688
    38,748 سپاس از5,593 پست

    پیش فرض نقد بازی Red Faction: Armageddon

    نقد بازی Red Faction: Armageddon
    Click here to enlarge
    بی شک جذاب بودن Red Faction از Volition بر ما پوشیده نیست . شما در این نسخه بازی می کنید تا همه چیز را منفجر کنید. راکت شلیک می کنید و بمب های کنترلی را منفجر می کنید. با چکش خود ستون های یک ساختمان را در هم می کوبید و مشاهده می کنید که ساختمان چطور با خاک یکسان می شود. تیرآهن های فرعی از هم باز می شوند و هر کدام به جهتی پرت شده و دیوارها همانطور که انتظار دارید، تخریب می شوند. اگر به دنبال یک بازی با قابلیت تخریب بالا هستید، چیزی بهتر از Red Faction پیدا نخواهید کرد. با وجود هیجان زیادی که تخریب های فوق العاده واقعی داشتند،

    Red Faction قبلی دارای کمی مشکل هم بود. هدف های مراحل بازی (از هیجان نابود کردن تمام تشکیلات یک منطقه تا مراحل آزار دهنده ای که در آن ها باید پنج دقیقه بدون این که کسی را عصبانی کنید، رانندگی می کردید) متفاوت بودند. مبارزات علیه نیروهای EDF می توانست خیلی خطرناک شود. در دنباله Red Faction که Armageddon نام دارد، Volition به طور کلی بدنه اصلی بازی را تغییر داده و تمرکز اصلی روی اکشن بازی در محیط های جدید است. به جای یک محیط بزرگ با ترافیک و مناطق مختلف روی سطح مریخ، به نظر می رسد Armageddon سر راست تر و خطی تر شده است. شما یکی از نوادگان حزب مخالف Guerrilla هستید که نامتان داریوش میسون (Darius Mason) است. همانند الک میسون (Alec Mason) او یک چکش بزرگ دارد که می تواند با استفاده از آن همه چیز را تخریب کند.
    او همچنین تعداد بیشماری اسلحه جدید خواهد داشت و طبق نمایش های بازی شما می توانید سلاح های Guerrilla را بسیار با جزئیات Upgrade کنید. این بار در Armageddon، سازنده بازی یعنی Volition دیگر مجبور نبوده روی ساخت تکنولوژی فیزیک بازی تمرکز کند. به جای آن، استودیو بیشتر به فکر ساخت قسمت اصلی بازی بوده، چون خیالشان از بابت تکنولوژی خود راحت بوده است. نحوه حرکت شخصیت ها و کنترل، بسیار شبیه به قبل است. شما می توانید چهار اسلحه با خود حمل کنید و مسافت کمی را بدوید و در نسخه کنسولی کمی هم قابلیت Lock-On خواهید داشت. Red Faction حداقل در بخش تک نفره خود فقط مربوط به Headshot کردن و تیراندازی نیست. بازی در مورد منفجر کردن است. اگر بتوانید یک Plasma Beam پیدا کنید، راحت می توانید هر مانعی را از سر راه بردارید. این اسلحه درشت هیکل، انرژی ذخیره شده قوی شلیک می کند که از همه چیز رد شده و هر چیزی را سر راه خود تخریب می کند. آیا دوست دارید برجی را روی چندین کانتینر حاوی مواد منفجره تخریب کنید؟ کافی است با Plasma Beam قسمت اصلی برج را ببرید و سپس شاهد سقوط آن باشید. اسلحه دیگری هم در بازی هست که Plasma Cannon نام دارد که پس از شارژ شدن به صورت بخار در آمده که با شلیک آن می توانید بیش از یک لایه را ببرید و با شلیک چندین تیر از این اسلحه، به طور کلی یک ساختمان را می توانید نابود کنید. مین های کنترلی هم دوباره بازگشته اند، ولی این بار یک Launcher هم برای شلیک دارند.

    این بدین معنی است که دیگر لازم نیست در اطراف چرخیده و با دست خود مین ها را پرت کنید. می توانید عقب ایستاده و پس از شلیک آن ها، چاشنی را فعال کرده و شاهد یک انفجار عظیم باشید. البته کنترل این مین ها در فواصل نزدیک کار می کند. Rocket Launcherها هم دوباره بازگشته اند و تخریب بیشتری را به همراه دارند. اسلحه Nano Rifle از Guerrilla هم در این میان به چشم می خورد که اینبار خیلی سریع تر از قبل شده است. این اسلحه شبیه به سلاح های نیمه اتوماتیک است که با برخورد گلوله آن ها به هر چیزی آن را نابود می کنند. بازی با این اسلحه های خیلی سرگرم کننده است، ولی ترکیب قابلیت های جدید داریوش بسیار جذاب تر است. قابلیت جدیدی به نام Repair هم دارید که می توانید هر آنچه که تخریب کرده اید را دوباره از نو بسازید. پس اگر یک پلکان و یا نردبان را تخریب کنید، می توانید هر بار که خواستید، آن ها را دوباره به حالت اول بازگردانید. اگر هم متوجه شدید که تخریب یک ساختمان خیلی لذت بخش است، می توانید پس از تخریب کلی آن، دوباره آن را به حالت اول برگرداننده و از نو ساختمان را دوباره تخریب کنید. این موضوع تنوع و کاربرد بسیار بالایی دارد. مثلا می توانید وقتی سلامتی پایینی دارید، یک ساختمان خرابه را درست کنید و به داخل آن رفته و سنگر بگیرید تا دوباره سلامتی خود را بازگردانید. در نسخه قبل وقتی یک سوراخ در دیوار درست می کردید و به داخل می رفتید، آن سوراخ همچنان وجود داشت و دشمنان می توانستند یا از طریق آن شلیک کنند و یا به دنبال شما بیایند.

    در Armageddon می توانید دیوار را پس از تخریب دوباره سازی کنید و پس از آمادگی دوباره دیوار را تخریب کرده و به نبرد بازگردید. بهترین اسلحه Magnet Gun نام دارد. این سلاح هیچ صدمه مستقیمی نمی زند، ولی با دو شلیک می توانید کارهای جالبی انجام دهید. با شلیک اول به یک جسم و شلیک دوم به جسم دیگر می توانید دو جسم را به هم وصل کنید. می توانید مواد منفجره به یک ساختمان و یا ماشین و حتی دشمن وصل کنید. با این اسلحه می توانید دشمن را به سقف بکوبید و یا کف یک ساختمان که دشمن روی آن ایستاده را بردارید و یا دو ساختمان را کلا به هم بکوبید. هر وسیله ای را در این بازی می توانید به هم وصل کنید (البته به غیر از سنگ های اصلی محیط) تنوع کار با این اسلحه بسیار بالا است. چیزی که هنوز ما را دو دل می کند، ساختار کلی بازی است. چرخیدن در محیط و منفجر کردن هر چیزی در اطراف، خیلی جذاب است، ولی نمی توان در مورد کلیت آن فعلا نظری داد. همچنین Jetpack در بخش تک نفره وجود ندارد و فقط در قسمت چندنفره می توانید از آن استفاده کنید. البته Volition هنوز در مورد بخش چندنفره صحبت نکرده، پس نمی توان نظر قطعی راجع به نبود Jetpackها در بخش تک نفره داد. خوشبختانه مبارزات خیلی هیجانی تر از قبل هستند و موجودات فضایی موجود در مریخ چالش بیشتری در مبارزات به همراه دارند.

  4. 5کاربر از M.Salehi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (23rd September 2011),elc.rgb (17th October 2011),FARASSO (4th November 2011),iraj_kh (23rd September 2011),majidgolboy (23rd September 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University