.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: اخبار گمرک خودرو در ایران

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #7


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش تعرفه واردات خودروهای کم مصرف به نفع دولت است

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس صنعت خودرو سابقه توجه بر ضرورت تولید خودروهای کم مصرف در دنیا را از زمان افزایش قیمت حامل های انرژی در سال های 1972 میلادی اعلام کرد و گفت:از همین زمان بود که شرکت های خودروساز بزرگ دنیا ،برنامه هایی را از جمله کاهش تولید خودروهای پر مصرف و در مقابل ،افزایش تولید خودروهای کم مصرف و کوچک را در دستور کار خود قرار دادند.
    دکتر امینی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، تغییر نوع سوخت خودروها را از دیگر اقدامات خودروسازان بزرگ دنیا جهت کاهش مصرف سوخت خودروها اعلام کرد و افزود:امروزه شرکت های خودروساز در تلاش اند ضمن رعایت تمامی استانداردهای لازم ، مصرف سوخت خودروها را در هر صد کیلومتر به 3 الی4 لیترکاهش دهند.
    وی ابراز داشت: با توجه به اینکه هم اکنون کشور ما با معضل افزایش آلودگی هوا به علت مصرف بالای سوخت خودروها روبروست ،لازم است که دولت و خودروسازان کشور ما نسبت بر تولید و واردات خودروهای کم مصرف توجه لازم را مبذول نمایند.
    به گفته وی ، متاسفانه تا کنون تولید خودروهای کم مصرف در کشور ما مورد توجه جدی شرکت های خودروساز داخلی قرار نگرفته و علت آن نیز این است که شرکتهای خودروساز داخلی بر این باورند که کاهش مصرف سوخت خودروها علاوه بر اینکه نیازمند بکارگیری تکنولوژی پیشرفته می باشد، سرمایه هنگفتی را نیز می طلبد .بر همین اساس این شرکت های خودروساز تولید این دسته از خودروها را در دستور کار خود قرار نداده اند.
    این کارشناس صنعت خودرو ضمن بیان اینکه کاهش تعرفه واردات خودروهای کم مصرف منافع قابل توجهی را برای دولت به همراه دارد اذعان داشت:لازم است که دولت تعرفه واردات این دسته از خودروها را با هدف افزایش استقبال و همچنین فراهم نمودن قدرت خرید این دسته از خودروها برای تمامی اقشار جامعه ،کاهش دهد.
    دکتر امینی ضمن اشاره بر توانایی علمی دانشگاه های کشور جهت طراحی خودروهای کم مصرف متذکر شد:در راستای تولید خودروهای کم مصرف ،لازم است که توانایی های علمی کشور ما به تولید انبوه تبدیل شود و این مهم نیز نیازمند حمایت دولت و شرکت های خودروساز از دانشگاه ها می باشد.
    استاد دانشگاه علامه طباطبایی در پایان افزایش قیمت حامل های انرژی را تا حدودی در کاهش مصرف سوخت و به عبارت دیگر افزایش استقبال از خودروهای کم مصرف موثر دانست و خاطرنشان کرد:مصرف بنزین در مقابل قیمت آن کشش ناپذیر است و به منظور تحقق امر فوق راهکارهای مختلفی از جمله تقویت زیر بناها،افزایش جرائم و همچنین گسترش و توسعه سیستم حمل و نقل عمومی مطرح می باشد. __________________

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (11th November 2011),khadem (2nd October 2011),KIAN FAR (16th October 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University