.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 195

موضوع: تایـپـیــک جـدیـدتـریـن اخـبــار از دنــیای بـــازی

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #14


    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    3,215
    تشکر ها
    14,827
    19,325 سپاس از3,180 پست
    رهایی محدودیت ها عامل رفتن Beyond Good and Evil 2 به نسل بعد

    Click here to enlarge

    آقای Michel Ancel در مصاحبه ای با سایت خبری GamesRadar وسعت بالای بازی Beyond Good and Evil 2 را عامل به تعویق نداختن انتشار این بازی به نسل بعد بازی های ویدئویی عنوان کرد، و گفت تا آمدن نسل بعد کنسول های بازی چیزی از این بازی نخواهید دید.
    او گفت:"به دلیل پیچیدگیِ بازی، در حین توسعه ی بازی به تعدادی مشکلات تکنیکی برخوردیم."
    او ادامه داد:" زمانی که من فایل ها و پرونده های تکنیکی بازی Beyond Good and Evil را برای SONY ارسال کردم که موتور Emotion Engine برای Playstation 2 توسعه یافته بود و ما کمبودی برای ساخت این بازی برای این بستر حس نمی کردیم. پرونده های ارسالی ما شامل سیاره ها و سفرهای میان آنها، شهر ها و تمام چیزهایی که قرار بود در بازی باشد می شد. اما در پایان چیز ی که ما ساختیم با چیزی که در ذهن پرورانده بودیم بسیار متفاوت و کوچکتر بود."
    "البته Beyond Good and Evil نیز بزرگ بود.شما شهر ها، اقیانوس ها، ماه، سفینه های فضایی برای سفر میان سیارات را داشتید. البته سفینه های فضایی برای فائق آمدن بر محدودیت ها طراحی شده بود."
    "اکنون در فکر من ساخت بازی ای میگذرد که پیشتر به آن فکر می کردم و در خاطرم داشتم، که شامل حس سفر می شد. Mass Effect در این زمینه بسیار خوب عمل کرد.و چیزهای زیادی برای ادامه ی راهشون هست، دنیای بزرگشون و روایت داستانشون."

    انتقال این بازی به نسل بعد داد.
    Ancel در پایان این مصاحبه را با یک جواب کوتاه به پایان برد:" بله، بله. دلیل این انتقال همین هست." Beyond Good and Evil 2 در سال 2008 در Ubidays سال 2008 به نمایش در آمد و از آن تاریخ به طور زیر زمینی به کار خود ادامه داده است، و آقای Ancel در E3 امسال خبر از
    راه ارتباطی با بنده از طریق جیمیل:

    iraj.khosravani2@gmail.com

  2. نمایش تمام تشکر های iraj_kh در این پست:

    elc.rgb (17th October 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University