زمان پاسخگویی سامانه 09990 به کمتر ازیک دقیقه رسید
مدیر عامل شرکت خدمات اول مبین اعلام کرد:زمان پاسخگویی سامانه 09990 به مشترکان در ساعات غیر پیک به کمتر ازیک دقیقه رسید.
ناصر قدیر کاشانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به افزایش تعداد اپراتورهای فعال در سامانه 09990 اظهار داشت: تا پیش ازاین در برخی اوقات مشترکان در هنگام تماس با این سامانه حدود 45 دقیقه منتظر پاسخگویی اپراتور می مانند، اما در شرایط حاضر متوسط انتظارمشترکان در ساعات غیر پیک به کمتر از یک دقیقه رسیده است.
وی با بیان اینکه در حدود 400 اپراتور جدید در سامانه 09990 فعال شده اند، اظهار داشت: با آموزش های مکرر به این اپراتورها،80 درصد کیفیت پاسخگویی افزایش یافته است.
کاشانی خاطر نشان کرد: این سامانه در روزهای تعطیل و به صورت شبانه روزی به مشترکان خدمت رسانی می کند.
وی با بیان اینکه از طریق 09990خدماتی همچون قطع و وصل تلفن، اخذ ریز مکالمات، حذف از black list ارائه می شود و مشترک می تواند تلفن همراه خود را آسانتر مدیریت کند، گفت: قرار است تا چندی دیگر خدمات جدیدی دیگری از طریق این سامانه به مشترکان ارائه شود.