.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: راه حل مشکل پاک کردن چسب روی برد ECU

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #4


    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    210
    تشکر ها
    261
    1,350 سپاس از202 پست

    پیش فرض

    با سلام خدمت شما دوست عزیزم

    حرف شما کاملا درسته و بنده هم به تعمیرکاران حرفه ای همانند شما احترام میگزارم و دلیل اینکه حرف شما رو تایید میکنم این هست که کار تعمیرات کار تجربه است و هر تعمیرکاری برای خودش یه راهکارهایی رو داره که شاید هزاران بار از اون روش استفاده کرده و به مشکلی برنخورده و از نظر خودش بهترین راه هست ....

    دلیل اختراع این محلول بدین شرح است که :

    در گذشته تا قبل از ارائه حلال های چسب بردهای الکترونیکی به چندین روش عایق ها و یا چسب های محافظ اطراف آی سی ها را از برد جدا میکردند ..

    1 - استفاده از هیتر با دمای زیر 250 درجه : اکثر تمیرکاران حرفه ای با استفاده از دمای بین 180 تا 250 درجه هیتر و بدون استفاده از مواد غلیظ کننده ( فلکس یا خمیر لحیم ) این چسب ها رو جدا میکردند بدین صورت که گرمای هیتر رو روی چسب گرفته و با یک جسم نوک تیز همانند پنس یا تیغ کم کم چسب رو از روی برد جدا میکنند
    (معایب روش 1 : این روش با اینکه متداول است ولی عیبی را دارد که این روش رو چندین نمونه از چسب های سیلیکون مشکل جواب نمیدهد و باعث از برد جدا شدن لایه روی برد یا همان سیم کشی های برد همراه چسب میشود و دوم اینکه با این روش فقط میتوان چسب های اطراف برد را پاک کرد و زمانی که با گرمای 300 به بالا اقدام به برداشتن آِی سی میکنیم اگر چسب باقی مانده زیر آیسی خنثی نشده باشد فشار چسب باعث کنده شدن متالیزه های زیر برد میشود و این دو مشکل باعث میشود تا خسارت سنگینی رو تعمیرکار متحمل شود )

    پس با این حساب دوست عزیزم انسان همیشه از (خوب خوبترین و بهتر بهترین ) بهترین روش رو انتخاب میکنه

    مزیت های دراگون نسبت به مدل های بی خاصیت چینی :

    1 - محلول دراگون دارای درجه ته نشینی 18 از 35 درجه محلول های موجود بازار است ..... خوب حالا این یعنی چه ؟
    یعنی زمانی که ما محیط چسب را اسیدی میکنیم بین حدود 20 تا 50 دقیقه ( بستگی به نوع چسب داره ) چسب یا بهتر بگیم همون عایق رو خنثی میکنه و شما میتونید بوسیله یک مسواک آغشته به تینر و یا الکل اون رو تمیز کنید در صورتی که محلول چینی با اینکه نوشته 35 یعنی حدود 40 تا 100 دقیقه خنثی میکنه ولی بلوفی بیش نیست و بی خاصیت بودن اون بر همگان ثابت شده ....

    2 - محلول چینی 30cc هست یعنی طبق متن بالا با درجه هایی که خودشون اعلام کردن شما میتونید 3 تا 4 بار استفاده کنید ( Click here to enlarge ولی خودتونم میدونید اگه یه بشکه 200 لیتری اون رو هم بریزین رو چسب و 3 سال بعد هم برین سراغش هیچ کاری نکرده ) اما دراگون : محتوای دراگون 50cc هست و ثابت شده که دقیقا میتوان 10 بار از آن استفاده کرد و هر بار فقط 5cc .


    3 - محلول چینی رو از 6000 تومان تا 12000 تومان هم میفروشند با محتوای 30cc
    اما دراگون : 50cc یعنی تقریبا 1.5 برابر اون با خاصیت 2 برابر اون در سراسر ایران 6500 تومان بفروش میرسد

    از همه مهمتر این محلول تماما ایرانی بوده و بزودی همون چینی ها از دراگون ایران استفاده خواهند کرد




    تصاویر کوچک فایل پیوست تصاویر کوچک فایل پیوست 04018496283741814089.jpg  

    >هیچ وقت برای هیچ رابطه ای در زندگی ات اشک نریز. چون برای کسی که گریه میکنی لیاقت اشک های تو را ندارد. و کسی که لیاقت اشک های تو را دارد هیچ وقت کاری نمیکند که تو گریه کنی.

    بخش.... تجربه...اتومبیل

    ؟هیچ خودرویی درانحصار تولید ایران نیست ؟چر ا؟
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. 23کاربر از txwdvb بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aligoli24 (30th November 2011),arazpjd (18th June 2012),davood arbabi (12th August 2016),elc.rgb (14th November 2011),farhad1904 (16th September 2012),farshid1365 (27th July 2012),hantosh (17th June 2013),Hasan Shabani (3rd January 2014),javadvelayati (20th June 2012),keyantic (10th January 2012),m.aminifar (14th November 2011),majid62 (28th November 2011),mnsb13600 (1st August 2013),navab-88 (20th April 2014),omeed_1355 (14th November 2011),ramina (6th December 2011),rasty (12th April 2012),shine1 (14th March 2012),محمد 293 (15th November 2013),محمد دهقان (16th November 2011),ترانزیستور (25th December 2012),حميد ذوالعلا (15th November 2011),علي اصلاني  (15th July 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University