.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: روش های تقویت موتور

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    220
    تشکر ها
    341
    1,892 سپاس از220 پست

    پیش فرض

    خواستم بحث یک طرفه نباشه
    در مورد مکش:
    نقش مکش در موتور هایی که ردلاین پایین دارن به اندازه ی موتور های بنزینی و موتور های سبکی که ردلاینشون بالاست اینقدر حساس و تاثیر گذار نیست.
    موتور های سبک به این دلیل که میتونن با بالانس بهتر و قابلیت دور خوردن بیشتر تا محدوده ی مجاز بیشتری بچرخن نیاز دارن که تا اونجایی که امکانش هست و مصرف بالانره و گشتاور دور پایین فدا نشه از بیشترین زمان باز بودن سوپاپ هوا و بیشترین مقدار باز بودن این سوپاپ استفاده کنن و این موضوع برای اینکه بتونه بازده حداکثر داشته باشه نیاز داره که کمترین مقاومت هوا ی ورودی به موتور رو داشته باشه تا در دور های بالا و حتی در پیک تورک بیشترین مقدار هوا وارد سیلندر بشه.
    این موضوع اینقدر مهمه که توی موتور های پر بازده مسیر ورودی هوا رو هم صیقلی میسازن تا عبور هوا با کمترین مقاومتی مواجه بشه.
    اما اگه داخل منیفولد های تولید داخل رو نگاه کنید نه تنها صیقلی و تمیز نیستن بلکه رد پای یه ریخه گری خیلی ناشیانه و بی دقت هم توشون مشخصه.
    همینطور که کاملا مشهوده هر ماشینی وقتی ***** هواشو در میاریم بطور محسوسی مخصوصا توی دور های بالا بهتر راه میره و این نشون میده که ***** هوا چقدر در مقابل اون دبی عبوری هوا مقاومت ایجاد میکنه که بهترین راه حل استفاده ار ***** هایی هست که با روغن مخصوص آغشته میشن و گرد و غبار رو جذب میکنن که در ایران هم این ***** ها براحتی قابل تهیه و نصب هستن.
    تفاوت استفاده از یه ***** خوب با مجاری مکش تمیز با یه ***** بیخود هزار تومنی در دو ماشین هم مدل حدودا 1600 سی سی در درگ 400 متر بیشتر از دو طول ماشین میشه !
    برای نشون دادن این تفاوت بین یه ***** مرغوب و ***** بیخودی که روی ماشینا میزارن به این کلیپ بسنده میکنم.
    هر کاری کردم توی آپلود سنتر سایت آپ نشد مجبور شدم تو هات فایل آپ کنم
    Hotfile.com: One click file hosting: kn.zip

  2. 12کاربر از hossein206 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    arazpjd (18th November 2011),elc.rgb (18th November 2011),karim_9 (17th November 2011),khadem (2nd December 2011),KIAN FAR (1st December 2011),kuhnavard (21st November 2011),m.aminifar (17th November 2011),majid62 (17th November 2011),moniri (17th November 2011),sajadnasirpor  (2nd December 2011),محمد دهقان (19th November 2011),شهریار (17th November 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University