.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 49 از 313 نخستنخست ... 293940414243444546474849505152535455565758596999149 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 481 تا 490 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #481


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروی سال 2012 انتخاب شد

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: مجله موتور ترند(Motor Trend) خودروی فولکس واگن پاسات را به دلیل طراحی و مهندسی پیشرفته، بازده و ایمنی بالا و عملکرد مناسبش به عنوان خودروی سال 2012 انتخاب کرد.
    به گزارش خبرخودرو، نسل جدید خودروی فولکس واگن در طی نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس به عنوان خودروی برتر سال 2012 انتخاب و از جایزه آن به جاناتان برانینگ – مدیر فولکس واگن امریکای شمالی – اهدا شد.
    این خودروی آلمانی توانست در رقابت با 34 مدل جدید یا کاملا باز طراحی شده مقام اول را کسب کند. جاناتان برانینگ گفت: فولکس واگن برای دریافت این عنوان به خود می بالد. این انتخاب حاکی از سطح بالای مهندسی پاسات می باشد.
    فولکس واگن پاسات 2012 دارای سه نسخه متفاوت S،SE و SEL می باشد. موتور پایه 2.5 لیتری پنج سیلندر آن 170 اسب بخار توان و 177 پوند فوت گشتاور دارد و در کنار یک جعبه دنده پنج سرعته دستی و یا شش سرعته خودکار قرار می گیرد. قوی ترین موتور این خودرو نیز 3.6 لیتر ظرفیت دارد. این موتور شش سیلندر 280 اسب بخار توان و 258 پوند فوت گشتاور ایجاد می کند. قیمت فولکس واگن پاسات 2012 از 19995 دلار آغاز می شود.

  2. 4کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (21st November 2011),elc.rgb (22nd November 2011),kuhnavard (21st November 2011),shok53 (21st November 2011)

  3. #482


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بنتلی 2012 رونمایی شد

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: رونمایی خودروی بنتلی GTC در نماشگاه 2012 لس آنجلس در آمریکای شمالی با ظاهری زیبا و جدید برای این خودرو به انجام رسید.
    به گزارش خبرخودرو، لازم به ذکر است که این خودرو با داشتن پره های آلمینیومی جلویی و طراحی نعل اسبی دوبل در قسمت عقبی که برای اولین بار در این مدل بنتلی مشاهده می شوند ، شبیه هیچ یک از خودروهای دیگر بنتلی نبود.
    این خودرو دارای شتاب صفر به 100 در مدت 6.5 ثانیه بوده و دارای P569 نیروی برق است.
    جعبه ارسال سریع موجود در این مدل مدت زمان پاسخ شتاب را بهبود داده و زمان جابجایی را به 200 میلیونیوم ثانیه کاهش می دهد.
    شاسی GTC سفت ترین شاسی خودرو در دنیا می باشد که یک پایه محکم و ثابت برای کنترل استثنایی فراهم می آورد.
    داخل این خودرو با بهترین نوع چوب و چرم تزئین شده است. از امتیازات دیگر این خودرو سیستم صفحه لمسی و سیستم جستجوگر ورود زیپ کد است که همگی آن ها با یک هارد درایور 30 گیگابایتی پشتیبانی می شوند.
    از این به بعد مشتریان این خودرو از داشتن ماساژور گردن در قسمت تکیه گاه سر در صندلی های عقبی که به صورت خط باریک کبری شکل طراحی شده اند ، لذت خواهند برد. با پر نمودن دوباره باک بنزین ، سیستم صوتی به خاطر افزودن صفحه حساس صوتی ، آستر فرمان خودرو ، آیینه های بغلی و جلو ، سقف سه لایه و میان لایه لاستیکی بهبود یافته است.

  4. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (21st November 2011),elc.rgb (22nd November 2011)

  5. #483


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ارائه طرح بدنه جدیدی برای آئودی R8

    Click here to enlarge


    متخصصین شرکت تی سی کانسپت به تازگی طرح جدیدی را برای بدنه خودروی آئودی r8 رونمایی کرده است. این طرح بدنه که تاکسیک نام دارد ، شامل ساخت بدنه از الیاف سبک کربنی و ایجاد نمایی کاملا اسپرت می شود. طبق اعلام شرکت تیونینگ تی سی کانسپت این طرح باعث ایجاد تغییرات ظاهری شگرفی در قسمت های جلو ، عقب و کنار خودرو می شود.قیمت این بدنه که عمدتا از الیاف کربنی ساخته شده 16800 یورو می باشد .اما دارندگان خودروهای r8 می توانند با پرداخت 9800 یورو بدنه ای ارزان تر از جنس الیاف کربن و شیشه را بر روی خودروهایشان نصب کنند.
    از دیگر ویژگی های این طرح می توان به ایجاد تغییراتی در سامانه تعلیق و کاهش ارتفاع خودرو ، تغییر اندازه تایرها ( جلو 20x8.5 و عقب 20x10 اینچ)، کنسول مرکزی داشبورد ، صندلی ها و درها اشاره کرد.

  6. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (22nd November 2011),elc.rgb (22nd November 2011)

  7. #484


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    الزام استفاده از تریلر استاندارد، بُرد شیرین ایران خودرو دیزل

    Click here to enlarge

    روز گذشته معاون سازمان ملی استاندارد با اشاره به مصوبه هیات دولت در مورد شماره گذاری فراز (هوو ارتقا یافته) اعلام كرد: خریداران فراز پس از شماره‌گذاری این كشنده تنها مجاز به استفاده از تریلر استاندارد خواهند بود.
    بهادر كاظمی با بیان این‌كه پیش از این استفاده از تریلر‌های غیراستاندارد مشكلاتی را برای كشنده هوو ایجاد كرده بود، تصریح كرد‌: در حال حاضر لیست شركت‌های تولید‌كننده‌ تریلر استاندارد اعلام شده و رانندگان فراز تنها باید از این تریلر‌های استاندارد برای كشنده خود استفاده كنند.
    این سخنان نشان می‌دهد پافشاری ایران خودرو دیزل در رابطه با اثر تریلرهای غیراستاندارد در تصادفات سرانجام مورد توجه قرار گرفته و همین پیروزی بزرگی برای این خودروساز است اما سوالی كه بوجود آمده این است كه چرا فقط خریداران فراز باید به این الزام پایبند باشند و همچنین روش اجرای الزام فوق چیست؟
    به نوشته رانه نیوز، هم اینك در بازار، تریلرها قیمتی از 5 تا 32 میلیون تومان دارند و علی‌رغم استانداردهای اجباری، سخت‌گیری در مورد تریلر دیده نمی‌شود و بسیاری از تریلرها هویت نداشته و همین باعث شده در تصادفات نتوان نقشی برای تریلر در نظر گرفت.
    پیش‌تر ایران خودرو دیزل مدعی شده بود خریداران هوو با توجه به اینكه با پیش‌پرداخت‌هایی بسیار اندك كشنده خریده‌اند از تریلرهای غیراستاندارد و ارزان استفاده كرده‌اند.
    موضوعی كه در تحقیقات نیز ثابت شد اما باید توجه داشت موضوع تریلرهای غیراستاندارد فقط مربوط به هوو نبوده و در سایر كشنده‌ها مخصوصا كشنده‌های چینی كه ارزان‌تر هستند وجود دارد.

  8. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (22nd November 2011)

  9. #485


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    نوسازی ناوگان تجاری در دست انداز نبود تسهیلات مناسب

    Click here to enlarge
    ارزش ریالی اضافه گازوئیل مصرفی در یک سال توسط خوروهای تجاری فرسوده بر اساس گازوئیل لیتری 600 تومان، حدود دو هزار میلیارد تومان است که با در نظر گرفتن نصف این رقم برای نوسازی، قطعا می توان بخش قابل توجهی از ناوگان تجاری را نوسازی کرد.
    مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: به دلیل فرسودگی بخشی از ناوگان تجاری و سنگین، سالانه معادل دو هزار میلیارد تومان سوخت اضافی در این بخش مصرف می شود.
    هاشم یکه زارع اظهار داشت: بر اساس آمار به طور متوسط هر خودرو تجاری فرسوده در هر 100 کیلومتر پیمایش بین 10 تا 20 لیتر گازوئیل اضافی مصرف می کند که بر اساس آن گازوئیل اضافی مصرفی توسط ناوگان تجاری در یک سال حدود سه میلیارد و 416 میلیون و 800 هزار لیتر است.
    وی با اشاره به عدم تمایل دارندگان خودروهای فرسوده تجاری به نوسازی خودروهای خود گفت: به دلیل عدم ارائه تسهیلات مناسب به این بخش، بسیاری از دارندگان خودروهای فرسوده تجاری، تمایل کمتری نسبت به نوسازی خودروهای فرسوده خود دارند.
    به گفته وی، به منظور تسهیل در نوسازی خودروهای فرسوده سنگین باید اقدامی جدی در جهت رفع موانع موجود و اختصاص منابع بانکی به صاحبان این خودروها صورت پذیرد تا بدین ترتیب انگیزه لازم جهت ورود به این طرح برای دارندگان این نوع خودروها ایجاد شود.


  10. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (22nd November 2011)

  11. #486


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    فراز می خواهید باید تریلر استاندارد داشته باشید

    Click here to enlarge
    معاون سازمان ملی استاندارد با بیان این‌كه مصوبه‌ هیات دولت در خصوص شماره‌گذاری كشنده فراز 23 آبان ماه به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است، خاطرنشان كرد: بر این اساس خریداران فراز پس از شماره‌گذاری این كشنده تنها مجاز به استفاده از تریلر استاندارد خواهند بود.
    بهادر كاظمی با بیان این‌كه پیش از این استفاده از تریلر‌های غیراستاندارد مشكلاتی را برای كشنده هوو ایجاد كرده بود، تصریح كرد‌: در حال حاضر لیست شركت‌های تولید‌كننده‌ تریلر استاندارد اعلام شده و رانندگان فراز تنها باید از این تریلر‌های استاندارد برای كشنده خود استفاده كنند.
    وی ادامه داد: پلیس راهور ناجا پیش از این اعلام كرده بود برای آغاز شماره‌گذاری فراز منتظر مصوبه‌ هیات دولت است، بنابراین با توجه به صدور این مصوبه در 23 آبان ماه به زودی شماره‌گذاری500 دستگاه از این كشنده آغاز خواهد شد.
    به گزارش ایسنا، كاظمی خاطرنشان كرد: سه ماه پس از آغاز شماره‌گذاری فراز، كمیسیونی مركب از پلیس راهور ناجا، سازمان ملی استاندارد و دانشكده خودرو دانشگاه علم و صنعت وضعیت این كشنده در جاده‌ها را بررسی كرده و در خصوص ادامه‌ شماره‌گذاری آن تصمیم‌گیری خواهد شد.
    شركت ایران خودرو دیزل از حدود دو سال پیش تعداد قابل توجهی از كشنده فراز را پیش فروش كرده و تاكنون در انتظار شماره‌گذاری این كشنده برای تحویل به مشتریان به سر می‌برد، اما پلیس راهور ناجا معتقد است كه فراز استانداردهای لازم برای شماره‌گذاری را ندارد.
    حدود دو ماه پیش رییس‌جمهوری در این خصوص وارد عمل شده و دستور بررسی شماره‌گذاری فراز در نشستی با حضور سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، دانشكده خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و پلیس راهور ناجا را ‌صادر كرد.
    پس از آن حدود دو هفته پیش در تازه‌ترین رویداد در این رابطه مدیرکل صنایع ماشین‌سازی و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام كرد كه "در جلسه‌ای كه با حضور معاون سیاسی وزیر كشور، نمایندگان سازمان استاندارد، دانشكده خودرو، پلیس راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، پس از تایید كارگروه حمایت از تولید، راهنمایی و رانندگی ناجا موظف شد طی 10 روز 500 كشنده فراز را شماره‌گذاری كند."

  12. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (22nd November 2011)

  13. #487


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    آيا رفتار پليس در رابطه با "هوو"متفاوت است؟

    Click here to enlarge


    در حاليکه با ابلاغ رياست جمهوري مجوز شماره گذاري کشنده "فراز" صادر شده است، اما به نظر مي رسد همچنان اخبار و جنجال هاي رسانه اي از جنبه هاي ديگري بزرگترين خودروسازي تجاري خاورميانه را رها نمي کند.
    به گزارش موج، اين اتفاقات در شرايطي رخ مي دهد که طي سال هاي گذشته مانور رسانه اي گسترده اي در رابطه به سوانح جاده اي مرتبط با کشنده "هوو"(نسل قديمي کشنده "فراز") مطرح شده و موجب ايجاد ذهنيت منفي در بين اقشار مختلف جامعه گرديده است. در حاليکه روزانه دهها سانحه رانندگي منجر به فوت در جاده هاي کشور رخ مي دهد، اما اخبار آن يا در رسانه ها منعکس نمي شود و يا دامنگير شرکت سازنده خودرو نمي شود.

    از سوي ديگر طي سال هاي اخير در بيشتر سوانح رانندگي که عامل آن خودرو "هوو" معرفي شده به طور مستقيم شرکت واردکننده اين محصول يعني ايران خودروديزل مقصر معرفي شده و بازتاب رسانه اي وسيعي براي اکثر اين سوانح صورت گرفته و همين موضوع شائبه هايي را در بين مخاطبان به وجود آورده است.

    در تازه ترين سانحه مرتبط با خودرو "هوو" در تبريز که حامل تانکر شير بوده، پليس طبق روال گذشته 50 درصد راننده و 50درصد شرکت خودروسازي را مقصر دانست. راننده نيز اعلام کرده است که براي رفع نقص فني به نمايندگي مراجعه کرده و چون مخزن باد در نمايندگي وجود نداشته خدمات لازم ارائه نشده است. کارشناس شرکت ايران خودروديزل نيز در محل حادثه حضور يافته و وجود نقص فني در سيستم ترمز را تاييد کرده است. تا اينجا همه چيز به زيان خودروسازي بوده و پليس نيز در اين زمينه اطلاع رساني لازم را انجام داده است.

    اما ادامه بررسي ها نشان مي دهد خودرو "هوو" در سانحه تبريز به هيچ وجه کاربري حمل تانکر شير را نداشته و راننده به صورت غير مجاز نسبت به اين کار اقدام کرده است. از طرفي اين خودرو پنج بار از سوي شرکت سازنده براي رفع نقص فني فراخوان شده که هر پنج بار راننده از اين امر سرپيچي کرده و آخرين بار آن نيز يک روز قبل از سانحه بوده که اطلاعات کامل آن در سامانه فراخوان شرکت سازنده ثبت شده است!

    گرچه کارشناس شرکت خودروسازي وجود نقص فني را تاييد کرده اما ادامه بررسي ها بر روي اين خودرو نشان مي دهد که راننده به دليل نصب باک گازوئيل بزرگ تر محل استاندارد سيستم هاي ترمز و مدارهاي باد را دستکاري کرده و به سمت ديگر خودرو انتقال داده است. همين مساله موجب مي شود تا سيستم ترمز کارآيي لازم خود را از دست بدهد و منجر به بروز چنين سوانحي شود. نکته مهمتر اينکه خودرو مورد اشاره با کاربري غيرمجاز از سوي پليس شماره گذاري شده و طبق قانون موظف به برخورد با اين راننده متخلف بوده است. قانون پليس راهنمايي و رانندگي را موظف کرده است تا با تغيير کاربري به صورت غير مجاز برخورد کند!

    بررسي ها نشان مي دهد که سانحه تبريز در بلوار پاسدارن اين شهر اتفاق افتاده و اين در حالي است که در هر دو طرف اين مسير تابلو ممنوعيت تردد خودرو سنگين نصب شده است. چندي پيش طي سانحه ديگري که در اتوبان يادگار امام تهران رخ داد، راننده خودرو "هوو" بدون مجوز پليس و به صورت غيرمجاز بونکر حمل سيمان نصب کرده بود!

    قابل توجه تر اينکه چندي قبل نيز طي سانحه اي مشابه در جاده فيروزکوه، پليس بي احتياطي راننده و شرکت سازنده خودرو را به ميزان مساوي مقصر دانست، اما نکاتي را هم يادآور شده که در نوع خود جالب توجه است. به گفته پليس راننده به دليل عدم استفاده از دنده مناسب در مسير سانحه و همچنين داشتن سرعت غير مجاز 50 درصد و شرکت سازنده خودرو به دليل نقص فني سيستم ترمز نيز 50 درصد مقصر بوده است.

    آنچه به ذهن هر مخاطبي که کمترين تخصص در رانندگي را دارد، خطور مي کند اين است که نه تنها هوو بلکه هر خودرو ديگري که از دنده مناسب استفاده نکند و سرعت غير مجاز هم داشته باشد ممکن است با چنين سانحه خطرناکي مواجه شود و در چنين شرايطي طبيعي است که کنترل خودرو دشوارتر شده و سيستم ترمز نيز به موقع عمل نکند.

    حال اين سوال مطرح مي شود که در صورت بي احتياطي راننده مانند آنچه در سانحه اخير از سوي پليس نقل شده مي توان شرکت سازنده را مقصر دانست؟ آيا عوامل ديگري هم در بروز اين سوانح مقصر نيستند؟

    هر چند اطلاع رساني سريع توسط پليس از سوي رسانه ملي قابل تحسين است و اميد مي رود در ادامه مسير و در مورد ديگر سوانح رانندگي منجر به فوت همين روند به خوبي طي شود. اما در سانحه فيروزکوه تصاويري که طي بخش هاي خبري سيما پخش شد کاملا مشخص بود که هنوز دود از لاشه خودرو بلند مي شود و سازمان هاي امدادي در حال رسيدگي به موضوع هستند، همزمان با اين صحنه پليس راهنمايي و رانندگي عنوان مي کند که طبق بررسي هاي ما نقص در سيستم ترمز خودرو يکي از علت هاي بروز اين سانحه منجر به فوت بوده است.

    قطعا به ذهن هر انسان آگاهي مي رسد که اظهار نظر در رابطه با علت يک حادثه نيازمند انجام کار کارشناسي دقيق بوده و اعلام نتايج آن دستکم چند روز زمان خواهد برد. حال چگونه است که در سانحه مورد اشاره و در حالي که هنوز دود از لاشه خودرو بلند مي شود، پليس به اين سرعت توانسته است نتايج کارشناسي خود را اعلام کند؟

    آنچه در ادامه بررسي هاي بعمل آمده در سانحه اخير بدست آمده نشان مي دهد که اين خودرو مجهز به تريلر غير استاندارد و بي نام و نشان بوده و بسياري از کارشناسان نيز بارها نسبت به خطر آفرين بودن استفاده از اين تريلرها هشدار داده بودند. پليس راهنمايي و رانندگي نيز پيش از اين اعلام کرده بود که از تردد کشنده هايي با تريلرهاي غير استاندارد جلوگيري مي کند. در چنين شرايطي اين سوال مطرح مي شود که چطور اين راننده اجازه يافته است با تريلر غيراستاندارد در جاده ها تردد کند؟ آيا پليس از صحت و سلامت و هوشياري و بيداري اين راننده اطمينان حاصل کرده است؟

    موضوع مهم ديگري که اذهان عمومي را به خود مشغول مي کند اين است که آيا فقط هوو دچار سانحه مي شود؟ بسياري از هموطنان ما تاکنون بارها و بارها سوانح رانندگي وحشتناکي را در مسير جاده هاي کشور ديده اند. آيا پليس در رابطه با ساير موارد هم به همين شيوه عمل مي کند و در مقابل دوربين هاي رسانه ملي با ذکر برند خودرو علت حادثه را تشريح مي کند؟ مهمتر از همه آنکه آيا پليس مسوول برخورد با رانندگان متخلف و تردد خودروهايي با کاربري غيرمجاز و استفاده از تريلرهاي غير استاندارد نيست؟

    اميد مي رود همچنانکه همواره در رسانه ملي شاهد حضور پر رنگ پليس براي ارائه اظهار نظرات علمي و کارشناسي مرتبط با صنعت خودروسازي کشور هستيم! به فعالان و مديران اين صنعت هم فرصت داده شود تا لااقل از توليدات خود دفاع کرده و پاسخ گوي مردم باشند.

  14. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (22nd November 2011)

  15. #488


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    جنسیس پرادا به خاورمیانه می آید


    Click here to enlarge
    شركت خودروساز هیوندای كره از عرضه محدود مدل جنسیس پرادا خود در بازار خاورمیانه خبر داد.
    جنسیس پرادا بر پایه مدل 2012 جنسیس سدان تولید شده است. این خودرو نخستین بار به صورت مفهومی در سال 2009 و در نمایشگاه خودروی سئول در معرض دید عموم قرار گرفت.
    مایك لی، مدیر بازاریابی شركت هیوندای خاورمیانه در این باره گفت: بازار خاورمیانه از نظر استراتژیك اهمیت زیادی برای هیوندای داشته و این شركت كره‌ای سابقه‌ای 28 ساله در بازار خاورمیانه دارد.
    جنسیس پرادا براساس سفارشات شخصی تولید شده و تنها هزار و 200 دستگاه از این خودرو در سراسر جهان به فروش می‌رسد.

  16. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (22nd November 2011)

  17. #489


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    پیش فرض لغو گزینش موردی خودروهای وارداتی

    Click here to enlarge
    رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران سه روز پیش طی مصاحبه‌ای، در خصوص «واردات موردی» خودرو به نکته‌ای اشاره کرد که ابهامات زیادی را به دنبال داشت. در این مصاحبه حمید صافدل واردات خودرو به صورت موردی را منتفی و تاکید کرده بود که از این پس واردات خودرو تنها برای دارندگان كارت بازرگانی مجاز است.
    اما آنچه پیش از این در خصوص واژه «واردات موردی» عنوان می‌شد منظور واردات خودرو به صورت شناسنامه‌ای بود که مقررات مربوط به آن سال گذشته منتفی و در سال جدید واردات با ارائه کارت بازرگانی جایگزین آن شد.
    «واردات موردی» خودرو سال گذشته در حالی با ممانعت روبه‌رو شد که با شکل‌گیری وزارت صنعت، معدن و تجارت و قرار گرفتن مهدی غضنفری در جایگاه وزارت، ثبت سفارش خودروها به صورت «موردی» مجددا از سر گرفته شد و از امسال نیز اشخاص حقیقی که دارای کارت بازرگانی باشند، می‌توانند نسبت به واردات «موردی» خودروهای خارجی اقدام کنند.
    اما اینکه رییس سازمان توسعه تجارت عنوان می‌کند که واردات موردی منتفی شد، در اصل به واردات با کارت بازرگانی اشاره ندارد، بلکه منظور وی لغو گزینش خودروهای وارداتی به صورت موردی و همچنین لیستی که سال گذشته از سوی وزارت صنایع و معادن به وزارت بازرگانی ارائه می‌شد، است.
    به نوشته دنیای اقتصاد، پارسال واردات خودرو سقف مشخصی برای ثبت سفارش داشت و خودروهایی که وزارت صنایع طی لیستی ارائه می‌کرد به صورت گزینشی و موردی بود كه هم اكنون این سقف با رعایت شرایط فنی آیین نامه و ضوابط خودرو برداشته شده است.

  18. 2کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (22nd November 2011),حميد ذوالعلا (23rd November 2011)

  19. #490


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    شیراز، میزبان با کیفیت ترین خودروهای کشور
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، تیانا و مورانوی شرکت پارس خودرو مورد استقبال کم نظیر مردم و مسئولین استان فارس قرار گرفتند.
    این شرکت به منظور معرفی محصولات با کیفیت خود (نیسان تیانا و نیسان مورانو) این دو خودرو را در هتل همای شیراز به نمایش گذاشت.
    در این مراسم که از تاریخ 25/8/1390 الی 27/8/1390 در شهر شیراز برگزار شد، معاونین استانداری استان فارس، قضات استان فارس، معاون شهردار، جمعی از پزشکان مشهور شیراز، روسا و نمایندگان مجامع صنفی طلا و جواهر و روغن خودرو، مسئولین اطاق بازرگانی شیراز، نمایندگان ارشد هواپیمایی Qatar airways و جمعی از مدیران آژانس های هواپیمایی استان فارس از خودروهای تیانا و مورانو بازدید کردند.
    گفتنی است بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده از بازدید کنندگان این همایش، اغلب بازدید کنندگان از کیفیت و ایمنی خودرو تیانا به عنوان با کیفیت ترین خودرو کشور و خودرو مورانو به عنوان یک خودرو شاسی بلند لوکس ابراز رضایت کرده و عرضه این خودروها توسط شرکت پارس خودرو، تحول مهمی در صنعت خودرو کشور برشمردند.

  20. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),dilan (23rd November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

صفحه 49 از 313 نخستنخست ... 293940414243444546474849505152535455565758596999149 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University