.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 50 از 313 نخستنخست ... 3040414243444546474849505152535455565758596070100150 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 491 تا 500 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #491


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    انتخاب مجدد سایپا به عنوان برند محبوب کشور
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، گروه خودروسازی سایپا موفق به کسب امتیاز و رتبه عالی شده و در حوزه رضایت مشتریان و جزو 10 برند برتر و محبوب کشور طی یک سال گذشته قرار گرفت.
    در جریان برگزاری دومین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور، شرکت سایپا در بزرگ ترین طرح ملی سپاس با کسب امتیاز عالی به عنوان یکی از ده برند محبوب کشور شناخته شد.
    این عنوان بر اساس ارزیابی های انجام شده از مشتریان شرکت سایپا در یکسال گذشته از طریق سامانه نظرسنجی طرح ملی سپاس کسب شده است.
    شرکت سایپا همچنین در راستای اجرای پروژه های مشتری مداری و حفظ رضایت مشتریان در بالاترین سطح ممکن و تلاش برای رونق کسب و کار مفتخر به کسب جدیدترین استاندارد بین المللی (ISO 10004:2010) در حوزه رضایتمندی مشتریان از موسسه AES اتحادیه اروپا شد.
    طرح ملی سپاس همه ساله با هدف ارزیابی و شناخت برندهای برتر، از طریق بررسی آمار و رتبه بندی شرکت ها و مجموعه ها بر مبنای آرای مردم، نام و نشان های تجاری ماندگار و محبوب کشور از میان مجموعه هایی که در حوزه تخصصی خود توانسته اند رتبه بالایی را در سامانه ملی نظرسنجی از نظر سطح کیفیت، محبوبیت، توجه به حقوق مصرف کنندگان و میزان رضایتمندی مشتریان کسب کنند برگزار می شود.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  3. #492


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروسازان بخش خصوصی بازویی قوی در جهت تولید پلت فرم ملی هستند
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل طراحی و ساخت پلت فرم را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: ساخت پلت فرم عزم ملی را می طلبد زیرا صرفاً بخش خصوصی از پس چنین اقدام بزرگی برنمی آید و در صورتی که دولت پیش قدم شود بخش خصوصی می تواند یکی از بازوهای قوی در این اقدام باشد.
    مسعود هراتی فر در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: شرکت های خودروساز بزرگ کشور که دارای ماهیت دولتی هستند می توانند با توجه به امکاناتی که در این بخش دارند پیش قدم شده و از سایر خودروسازان پیشی بگیرند و با حمایت های دولتی و سرمایه گذاری بانکها و همچنین استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در زمینه های فنی و مهندسی به این مهم دست یابند.
    وی تحریم ها را عاملی جهت تسریع ساخت پلت فرم ملی عنوان کرد و گفت: تحریم ها عاملی است که سبب می شود کشور به صورت جدی تر بر روی ساخت پلت فرم ملی اقدام کند زیرا درصورتی که تحریم ها افزایش یابد قطعاً خودروسازان با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود پلت فرم ملی را سریع تر و در فرصت کمتری طراحی کرده و از این طریق شرکت های خودروسازی، تهدید ها را تبدیل به یک فرصت بزرگ خواهند کرد.
    وی افزود: طراحی و تولید پلت فرم غیر ممکن نبوده و در صورتیکه بطور جدی برنامه ریزی شود در شرایط مناسب ودر یک زمان کوتاه می توان به آن دست یافت.
    هراتی فر تولید پلت فرم ملی را یکی از راههای ورود خودروسازان به سازمان تجارت جهانی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: یکی از فاکتورهای مهم برای ورود خودروسازان به سازمان تجارت جهانی ساخت و تولید پلت فرم مشترک توسط این شرکت هاخواهد بود ودر این راستا طراحی و تولید پلت فرم کمکی بزرگ خواهد بودتا شرکت های خودروساز کشور در سطح جهانی مطرح و به رقابت با سایر خودروسازان بپردازند.
    وی همکاری خودروسازان بزرگ را در تسریع طراحی و ساخت پلت فرم ملی موثردانست و گفت: در صورتیکه محدودیت های بین المللی و تحریمها وجود نداشت یقیناً حضور و همکاری خودروسازان معتبر جهانی می توانست در تسریع فعالیت و کیفیت تولیدات موثر با

  4. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  5. #493


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    باشگاه مشتريان در سايپا شکل مي گيرد
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل سایپا یدک گفت : با اجرای طرح‌ باشگاه مشتریان، نظارت بر شبکه خدمات سایپا بیشتر می شود.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس گرمان گفت : برای اصلاح ساختار شبکه خدمات سایپا مطالعات طرحی را آغاز کرده ایم که مشتریان ما را ارزیابی خواهند کرد.
    وی گفت : هم اکنون نیز تلفن های امور مشتریان 1817 در تهران و 09677 در شهرستان ها پاسخگوی هر گونه پیشنهاد ، انتقاد و نظر مشتریان هستند.
    گرمان گفت : در حال حاظر مهم ترین اولویت ما برای جلب رضایت مشتریان تامین قطعات در شبکه توزیع به اندازه لازم است.
    وی افزود : گاهی به علت نوسان تولید داخل و برخی قطعات که از خارج تامین می شود ، کمبود هایی داریم.

  6. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  7. #494


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ضرورت تشکیل کمیته ای از خودرو سازان برای تسریع در طراحی پلت فرم های جدید
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی روند طی شده برای طراحی پلت فرم را مناسب ارزیابی کرد و گفت: روند طی شده در زمینه توسعه خودروسازی ها از مونتاژ تا تولید و طراحی پلت فرم روند مناسبی است.
    شهریار طاهر پور در ادامه گفتگو با خبر نگار خبر خودرو گفت: طراحی و تولید پلت فرم اگر چه بسیار سنگین و هزینه بر است منتهی ورود بخش خصوصی به دلیل نیازمندی این صنعت به سرمایه گذاری، بسیار ضروری است و به همین منظور باید به گونه ای اقدام شودکه شرکت های خودروسازی با خصوصی شدن چنین سرمایه گذاری ها را خودانجام دهند.
    وی تولید پلت فرم های ملی را توسط خودروسازان باعث افزایش رقابت دانست و تصریح کرد: هم اکنون زمینه رقابت درست به دلیل انحصاری بودن بازار بین خودروسازان فراهم نیست و به همین منظور باید بازیگران بسیاری وارد این صحنه شوند تا رقابت برای تولید پلت فرم بیشتر و پلت فرمهای جدید طراحی شود.
    وی خواستار مشارکت خودروسازان در تولید پلت فرم شد و تصریح کرد: شرکت های خودروسازی باید به سمتی حرکت کنند که با مشارکت با هم مجموعه ای را تشکیل داده که این مجموعه بصورت تخصصی به تولید و طراحی پلت فرم اقدام کند ودر صورتیکه بخش خصوصی در این زمینه وارد شود شاهد افزایش و سرعت در تولید پلت فرم خواهیم بود.
    عضو کمیسیون صنایع تحریمها را مانعی برای تولید و طراحی پلت فرم ندانست و گفت: تحریمها در طراحی پلت فرم ملی می تواند آثار مثبتی را داشته باشد وبا توجه به امکاناتی که در اختیار خودروسازان است و همچنین مدیریت صحیح این امر امکان پذیر است و می توانیم تهدید ها را تبدیل به فرصت کنیم.
    طاهر پور برند سازی را در صنعت خودرو کشور یک اصل عنوان کرد و افزود: برای طراحی و تولید پلت فرم ،خودروسازان نیازمند تولید و عرضه برند های جدید به بازار هستند و در صورتیکه تولید برند های مختلف در عرصه صنعت خودرو نهادینه شود طراحی و تولید پلت فرم نیز به راحتی و سرعت انجام خو اهد گرفت.

  8. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  9. #495


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حضور پررنگ ايساكو در ششمين نمايشگاه بين‌المللي قطعات، لوازم و مجموعه‌هاي خودرو
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو(ايساكو) در ششمين نمايشگاه بين‌المللي قطعات، لوازم و مجموعه‌هاي خودرو كه از 4 تا 7 آذر ماه سال جاري در نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود، شركت خواهد داشت.
    غرفه اين شركت در فضايي به مساحت 101مترمربع به نمايش قطعات اصلي و تقلبي و بسته‌بندي‌هاي قطعات شركت ايساكو و مقايسه آن با قطعات تقلبي خواهد پرداخت. اهميت اين موضوع به گونه‌اي است كه ايساكو عرضه اين قطعات را در كنار هم به عنوان يكي از فعاليت هاي مهم خود در هنگام حضور در نمايشگاه‌هاي مختلف مي‌داند.
    همچنين مسولان غرفه پاسخگوي سوالات فني بازديدگنندگان خواهند بودند و به ثبت شكايات، راهنمايي و حل مشكلات مراجعه‌كنندگان مي‌پردازند.
    بنابراين گزارش، هدف از حضور فعال ايساكو در كنار ساير شركت‌هاي تحت پوشش گروه صنعتي ايران خودرو، در نمايشگاه‌هاي خودرو معرفي هرچه بهتر خدمات پس از فروش به مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو عنوان شد.
    ايساكو با تمام توان خود سعي در برآورده كردن وظايف تعريف شده خود از سوي شوراي سياست‌گذاري خودرو را داشته كه در اين ميان توسعه شبكه نمايندگي‌ها، بهبود كيفيت خدمات‌رساني، كسب سهم بازار قطعات يدكي و افزايش سطح دسترسي مشتريان به قطعات يدكي از جمله سياست‌هايي بوده كه در الويت فعاليت‌هاي ايساكو قرار گرفته است.
    در اين نمايشگاه 325 شركت داخلي و 483 شركت خارجي از 22 كشور مشاركت خواهند داشت و شركت‌هاي تحت پوشش گروه صنعتي ايران‌خودرو بالغ بر 4400 متر فضا را به خود اختصاص خواهند داد.

  10. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  11. #496


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بستر ها برای طراحی پلت فرم در کشور کافی است
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بستر های لازم برای طراحی پلت فرم در کشور کافی دانست و گفت: خوشبختانه در صنایع خودروسازی با توجه به اینکه برند های مختلفی تولید می شود پلت فرم های مختلفی رانیز می توان طراحی کرد.
    حسین گروسی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: بنابراین با توجه به اینکه بستر های لازم برای طراحی پلت فرم فراهم است انتظار این است که شرکت های خودروسازی سریع تر برروی افزایش تولید پلت فرم اقدام کنند و عقب ماندگی های کشور در خودروسازی ها برطرف شود.
    وی تنوع در طراحی پلت فرم را درجذب مشتری ضروری دانست و گفت: خودروسازان نباید این فرصت را از دست بدهند و به همین منظور باید پلت فرمهای مختلف و متنوعی را طراحی کرد زیرا تنوع در طراحی این پلت فرمها باعث جذب بیشتر مشتری و رغبت برای استفاده از خودرو های داخلی خواهد شد.
    وی مشارکت بخش خصوصی را در ارتقاء کیفیت پلت فرمهای داخلی لازم دانست و خاطر نشان کرد: مشارکت بخش خصوصی با خودروسازی های کشور باعث می شود ارتقاء کیفیت همراه با بهره وری در طراحی و تولید پلت فرمها نهادینه شود .
    وی تنوع در طراحی پلت فرم را باعث ورود خودروسازان به بازار های جهانی اعلام کرد و گفت: وارد شدن به بازار های جهانی کیفیت و تنوع در طراحی و تولید پلت فرمهای داخلی را می طلبد یعنی اگر کیفیت کاهش یابد واردات بر صادرات پیشی می گیرد و انواع و اقسام خودرو ها به کشور وارد می شود و این امر باعت می شود خودروسازان کشور به بازار های جهانی راهی نداشته باشند.
    عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در سند توسعه خودرو پیش بینی شده است 3میلیون خودرو تولید شود که 5/1 میلیون آن به صادرات تعلق می گیرد بنابراین در صورتیکه خودروسازان تنوع و طراحی پلت فرم را داشته باشند قطعاً ارتقاع کیفیت امکان پذیر است.
    وی در پایا ن گفت: طراحی و تولید پلت فرم های مختلف در ارتقاء خودروسازان در بازار های جهانی موثر خواهد بود زیرا مردم بیشتر به دنبال تنوع در تولیدهستند.

  12. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  13. #497


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    طراحی پلت فرم ملی عزم بخش خصوصی را می طلبد
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طراحی و تولید پلت فرم ملی را نیازمند همکاری بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: در اصل 44 قانون اساسی بند ب ماده 7سیاست های ابلاغی که منع مداخله دولت در امور اجرایی اقتصادی است ،بخش خصوصی و تعاونی ها در اقتصاد کشور مدیریت،مالکیت حق بهره بردای را دارند بنابراین خودروسازان بخش خصوصی لازم است در پروژه های ملی از جمله پلت فرم ملی و خودرو ملی حضور داشته باشند.
    کاظم دلخوش در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در قانون ،دولت مکلف شده است اقدامات سیاستی و حاکمیتی را انجام داده و اقدامات اجرایی و تعاونی ها را به بخش خصوصی واگذار کند.
    وی افزود: ورود بخش خصوصی به پروژه تولید پلت فرم ملی علاوه بر اینکه باعث تسریع در ساخت و طراحی آن می شود بلکه کیفیت را در این پرو ژ ه ارتقا داده و خودروسازان را تشویق به طراحی پلت فرمهای بیشتری خواهد کرد.
    وی تولید پلت فرم ملی را لازمه ورود به بازار های جهانی دانست و گفت: بر اساس اهداف کمی 1404 تولید حداقل سه میلیون دستگاه خودرو سبک که یک سوم از صادرات خودرو را در بر می گیرد و رشد صادرات در سه دوره پنج ساله پیش بینی شده است که برای رسیدن به این اهداف باید گامهای صادراتی بلندی برداشت که ساخت پلت فرم ملی راه ورود به سازمان تجارت جهانی است و علاوه بر آن برای افزایش صادرات کیفیت را نیز باید مد نظر قرارداد و در همین راستا خودروسازان باید ذهنیت مشتری را نسبت به کیفیت تغییر داده زیرا دیگر نمی توان با تصویر سازی و القاء کردن خودرو کیفی برای مشتری باور کیفیت ایجاد کرد.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تحریمها را مانعی برای سرمایه گذاری ندانست و گفت: علاوه بر سرمایه گذاران بخش خصوصی سرمایه گذاران خارجی نیز در تولید پلت فرم ملی باید با خودروسازان همکاری داشته باشند و متناسب با تحول و نوآوری جدید حرکت کند.
    دلخوش در پایان گفت: مدیریت صحیح و ورود بخش خصوصی خود به خود به تسریع در تولید و طراحی پلت فرم هایی ملی کمک خواهد کرد و تولید آن را افزایش خواهد داد.

  14. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  15. #498


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ورود بخش خصوصی در طراحی پلت فرم شکوفایی صنعت خودرو را در پی دارد
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که ورود بخش خصوصی آینده خوبی را در طراحی پلت فرم در کشور رقم خواهد زد گفت: با ورود بخش خصوصی و ورود سرمایه های آزاد و هدایت شده از طریق شرکت های خصوصی و افراد حقیقی انتظار پیشرفت خوبی را در طراحی و تولید پلت فرم خواهیم داشت.
    احد خیری در ادامه گفتگو با خبر نگار خبر خودرو گفت: زیرا ورود بخش خصوصی همیشه حساب شده بوده و سعی دارد آینده بازار را در نظر گرفته و بازگشت سود را برای سرمایه گذار به همراه داشته باشد.
    وی افزود: ورود بخش خصوصی برای تهیه پلت فرم آینده خوبی را برای کشورمان به ارمغان می آورد و می تواند دستاورد های خوبی برای شکوفایی صنعت خودرو کشور باشد.
    وی خواستار ادغام شرکت های خودروسازی شد و خاطر نشان کرد: شرکت های بزرگ خودروسازی برای اینکه بتوانند ازظرفیت ها ی موجود استفاده و از حالت رکود خارج شوند ادغام را پیش گرفته اند که این ادغام سبب شده استعداد های مختلف وارد این عرصه شده و شرکت های خودروسازی با پتانسیل قوی تر به جلوحرکت کنند.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار همکاری شرکتهای خودروسازی با سایر شرکتها شد و افزود: برای طراحی پلت فرم، شرکت های خودروسازی علاوه بر همکاری با سایر شرکت های داخلی باید باشرکت های خارجی نیز جوینت شده تا موفقیت خوبی را برای این صنعت به همراه بیاورند.
    وی خاطر نشان کرد: شرکت های مختلف علاوه بر سرمایه ، تکنولوژی های مختلف را به بازار عرضه می کنند و همین امر باعث پیشرفت در طراحی پلت فرم ها شده و همچنین همکاری شرکت های خودروساز داخلی با این شرکتها در تسریع تولید پلت فرم موثر خواهد بود.
    خیری در پایان گفت: خودروسازان باید به گونه ای عمل کنند که زمینه جذب سرمایه گذاری سایر شرکت ها را فراهم کنندواز دستاورد های آنها استفاده کنند.
    ویرایش توسط حميد ذوالعلا : 23rd November 2011 در ساعت 01:56

  16. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  17. #499


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پايان موفقيت‌آميز جشنواره خدمات پس از فروش ايران‌خودرو
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، نخستين جشنواره خدمات پس از فروش ايران‌ خودرو كه با رويكرد رضايت هر چه بيشتر مشتريان گروه صنعتي ايران‌خودرو از 15 آبان آغاز شده بود در تاريخ 25 آبان ماه پايان پذيرفت.
    شهريار سلطاني معاون شبكه خدمات پس از فروش ايران ‌خودرو، با اشاره به اين مطلب گفت: در اين جشنواره كه به مناسبت اعياد سعيد قربان و عيد غدير و با مشاركت479 نمايندگي‌ منتخب ايران ‌خودرو و در سراسر كشور برگزار شد، خدمات ويژه و جديدي به مشتريان ارائه گرديد.
    وي افزود: با توجه به فرارسيدن فصل سرما طرح تعويض قطعات بسته زمستاني شامل برف‌ پاك‌كن، منبع آب شيشه‌ شور، شمع، ضديخ، مايع شيشه‌ شور و فيلتر هوا با اجرت رايگان براي مشتريان محصولات ايران ‌خودرو انجام گرديد. در ضمن به منظور انجام عمليات پيشگيرانه تعميرات، 24 آيتم خودروي مشتريان مورد بازرسي و بازبيني قرارگرفت و تخفيف 50% در اجرت براي مشتريان طرح لحاظ شد.
    سلطاني اضافه کرد: براي تمام مشترياني كه در اين ايام به نمايندگي‌هاي مجاز منتخب ايران‌ خودرو مراجعه کردند، علاوه بر خدمات مذكور، 10 درصد تخفيف در اجرت خدمات وارانتي به جز خدمات صافكاري و نقاشي كه متناسب با كار، اجرت آن تعيين مي‌شود، ارائه شد.
    وي ادامه داد: براي نظارت بر اجراي بهينه جشنواره در شبكه خدمات پس از فروش، 17 اكيپ‌ نظارتي به صورت محسوس و نامحسوس شبكه نمايندگي‌ها را به صورت گسترده مورد ارزيابي قرار دادند.
    سلطاني ضمن تشكر از استقبال بي‌نظير مشتريان محترم محصولات ايران خودرو از طرح جشنواره خدمات نويد داد كه براي رضايت بيشتر مشتريان برنامه‌هاي جديدي نيز مشابه جشنواره خدمات در آينده نزديك توسط شركت ايران‌خودرو و ايساكو برنامه‌ريزي و اجرا خواهد شد.
    معاون ايساکو در پايان خاطرنشان کرد: براي شركت‌كنندگان منتخب در قرعه ‌كشي اين طرح، هداياي ويژه‌اي شامل 12دستگاه خودرو 206 و ساير هدايا نيز در نظر گرفته شده كه طي مراسمي به ايشان اهدا خواهد شد.

  18. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

  19. #500


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فعاليت بيش از 1200 ميني بوس فرسوده در تهران
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه 1250 مینی بوس فرسوده در انتظار نوسازی هستندگفت: نوسازی مینی بوس های فرسوده به دلیل معرفی نشدن بانک عامل و امکان استفاده از وام کم بهره متوقف مانده است که امیدواریم دولت همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، پیمان سنندجی افزود: 1250 دستگاه مینی بوس فرسوده در تهران فعال هستند که بیش از 20 سال عمر دارند و میزان تولید آلایندگی آن ها بسیار بالاست.
    وی گفت: برای نوسازی مینی بوس های فرسوده مقرر شده است که شهرداری و سازمان محیط زیست هر کدام 10 میلیون تومان کمک بلاعوض بدهند که این اعتبارات تامین شده و آماده است و در این میان فقط منتظر پرداخت وام کم بهره به مبلغ 20 میلیون تومان هستیم که باید با مشارکت وزارت کشور پرداخت شود اما هنوز بانک عامل برای تحقق این مهم معرفی نشده است.
    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ادامه داد: ثبت نام برای نوسازی هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در سال 90 صورت گرفته است که امیدواریم هرچه سریع تر با معرفی بانک عامل و امکان استفاده از وام کم بهره، زمینه خروج مینی بوس های فرسوده و جایگزینی مینی بوس های جدید فراهم شود. سنندجی افزود: خطوط مینی بوسرانی در تهران خطوط پر مسافری هستند که باید با نوسازی ناوگان ، ارتقای سطح خدمات رسانی را در این خطوط محقق کنیم و همچنین با خروج مینی بوس های فرسوده برای کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی در شهر گام برداریم.

  20. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th November 2011),drpc (23rd November 2011),elc.rgb (23rd November 2011)

صفحه 50 از 313 نخستنخست ... 3040414243444546474849505152535455565758596070100150 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University