مورد بعدی سیستم NOS هست
این سیستم در دوحالت نصب میشه
سیستم dry به یعنی که فقط Nos به درون منیفولد هوا تزریق میشه وبدون سوخت و از یک نازل مخصوص بهره میگیزیم که بش انژکتور نیترو هم میگن گاهی و البته به منظور فراهم اوردن سوخت اضافی که مورد نیاز خواهد بودباید فکری کرد حالا اگه ماشین کلا واسه درگه میشه کلا ECU رو واسه این کار ریمپ کرد و یا اینکه اگه ECU مپ های جانبی رو هم ساپورت میکنه میشه یه مپ جدا واسه زمان فعال شدن تعریف کرد. وگرنه اگه استوکیومتری به هم بخوره و سوخت لین بشه موتور صدمه میبینه.
در سیستم wet با تزریق ناس مقدار معینی هم سوخت تزریق میشه.
یه چیزی که توی فیلم ها گاها میبینیم اینه که کپسول NOS منفجر میشه و...
اینا فیلمه و NOS در واقع سوخت نیست که بخواد منفجر بشه بلکه وقتی این ترکیب در محفظه ی احتراق شکسته میشه به شدت گرماگیره و اکسیژن آزاد میکنه که برای احتراق کامل خیلی مفیده.