حذف نمایندگی های رتبه پایین باعث افزایش رقابت پذیری است
Click here to enlarge
Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که افزایش کیفیت نیاز به نمایندگی های خدمات پس از فروش را کاهش می دهد گفت: کیفیت خودروهای تولید داخل باید به حدی ارتقاء یابد که نیازی به مراجعه به نمایندگی های خدمات پس فروش نباشد و این مراکز فعالیتشان در حد سرویس دهی در مواقع ضروری کاهش یابد.
حسین گروسی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: امیدواریم تمام مراکزی که خدمات ارائه می دهند فقط دارای گریدهای A باشند و به همین منظور حذف مراکز داری گرید پایین تر در اولویت قرار گیرد و گارانتی ها به اندازه ای طولانی باشند که مشتریان اطمینان داشته و نیازی به نمایندگی ها وجود نداشته باشد.
وی تصریح کرد: شرکت های خودروسازی باید برنامه ای را تنظیم کنند تا نمایندگی هایی که مردم از آنها رضایت کاملی ندارند و اصل مشتری مداری را سرلوحه اقدامات خود قرار نداده اند حذف شوند تا مردم با رضایت کامل به این نمایندگی ها مراجعه کنند.
گروسی حذف نمایندگی های رتبه پایین را باعث افزایش رقابت پذیری دانست و خاطر نشان کرد: در صورتیکه نمایندگی ها بتوانند خدمات خوبی ارائه دهند قطعاً مراجعه به آنها بیشتر می شود و همین امر باعث افزایش رقابت بین نمایندگی ها خواهد شد.
وی حضور کارکنان ماهر را در نمایندگی ها در ارتقاء آنها موثردانست و گفت: استفاده از نیروی ماهر و کارامد و تحصیلکرده در رشته های مرتبط با این صنعت باعث می شود اعتماد مردم و مشتریان به این نمایندگی ها و کارامدی مراکز افزایش یابد.