.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 58 از 313 نخستنخست ... 83848495051525354555657585960616263646566676878108158 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 571 تا 580 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #571


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آئودي بخاطر شباهت مدل هايش مورد انتقاد قرار گرفت
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: انتقادات در قبال شركت آئودي از زماني آغاز شد كه اين شركت مدل A8 را بسيار شبيه مدل كوچك A4 توليد كرد. موضوع به همين جا ختم نشد با توليد MA6 شركت خودرويي مشابه مدل هاي A8 و A4 با ابعاد متفاوت ساخت و به اين نارضايتي ها دامن زد .
    به گزارش خبرخودرو، شركت بي ام و نيز بخاطر شباهت خودروهاي سواري اش مورد انتقاد قرار گرفت ولي بر خلاف بي ام و شركت آئودي سعي در تغيير مدل خودروهاي خود كرد بدين منظور طرحي را با نام آي كيو آر آغاز كرد كه در آن ويژگي هاي ممتازي براي هر يك از سه مدل اي 4و اي 6 و اي 8 در نظر گرفته شده است .
    اين طرح روي خودروهاي هاچ ، سواري ، شاستي بلند و اسپرت آئودي پياده خواهد شد و طبق توصيفي كه از اين طرح شده قرار است تمامي اين خودروها جزئيات منحصر به فرد خودشان داشته باشند كه شبيه يكديگر نباشد .
    رئیس بخش طراحي آئودي استفن سيلاف تاكيد كرد كه جزئيات طراحي هيچ يك از اين خودروها شبيه ديگري نخواهد بود .

    اين طرح ابتكاري در نتيجه انتقاد مردم از شباهت مدل هاي آئودي شكل گرفت ولي ميزان موفقيت اين طرح مشخص نيست . سيلاف تاكيد كرد كه ما به دنبال اين هستيم تا ببينيم چه جزئياتي در طراحي اين خودروها مي تواند آنها را از هم متمايز كند .

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (2nd December 2011),elc.rgb (2nd December 2011),yazd.diag (2nd December 2011)

  3. #572


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آيتم هاي جديد مرسدس بنز براي كلاس M و B
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: شركت مرسدس بنز اعلام كرد كه يك سري لوازم جانبي جديد براي خودرو هاي كلاس B و كلاس M توليد كرده است .
    به گزارش خبرخودرو، سيستم سرگرمي ، سيستم رهياب كه نقشه منطقه را بطور سه بعدي نشان مي دهد ، روكش چرم براق براي صندلي ها ، چرخ هاي جديد و قفسه اي براي دوچرخه ي بچه ها بخشي از تجهيزات جديد خودروهاي كلاس بي را شامل مي شوند .
    تجهيزات جديد خودروهاي كلاس M عبارتند از لبه اي براي كاپوت جلو خودرو ، سرپوش سيلور براي باك بنزين ، كفپوش جديد ، پدال هاي استيل ، قاب استيل يراي درها است. مدل ام نيز مانند مدل بي داراي سيستم رهياب سه بعدي مي باشد .
    همچنين اين مدل در صندلي عقب داراي آي پد و سيستم واي فاي براي پخش موسيقي است . هر دو مدل دارايي جعبه روي سقف و دنده مخصوص جاده هاي برفي و كوهستاني هستند.

  4. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (2nd December 2011),elc.rgb (2nd December 2011),yazd.diag (2nd December 2011)

  5. #573


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    روشن شدن خانه هاي ژاپن با نيسان ليف
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: خودروي نيسان مدل ليف مي تواند به مدت دو روز انرژي برق مورد نياز یک خانه را تامين كند .

    به گزارش خبرخودرو، اين خودروي شارژكننده در نمايشگاه خودروي توكيو به عنوان سمبل تكنولوژي پيشرفته نيسان به نمايش در آمد .
    اين خودرو مجهز به جعبه كنترل انرژي اي است كه مستقيما توسط باطري خودرو شارژ مي شود و سپس انرژي برق را به منزل انتقال مي دهد .
    باطري 24 كيلو واتي اين خودرو مي تواند انرژي مورد نياز يك خانه ژاپني را تا دو روز تامين كند با توجه به اينكه ميزان مصرف روزانه خود خودرو بطور متوسط 10 تا 12 كيلو وات است .اينكه چه ميزان از انرژي خودرو براي منزل مصرف شود به اهالي خانه بستگي دارد ، با توجه به اينكه چه مسافتي را مي خواهند با خودرو بپيمايند بايد انرژي در باطري باقي بگذارند .

    شركت نيسان اعلام كرد تلاش زيادي در طراحي باطري خودرو صورت گرفته است بنابراين اين باطري بسيار مقاوم است و عمر كوتاهي ندارد . جعبه كنترل اي كه براي تامين انرزي مورد نياز منزل از باطري خودرو تغذيه مي كند از تابستان 2012 در ژاپن عرضه خواهد شد و قيمت آن 5 هزار ين ژاپن (6429$ ) خواهد بود .اين جعبه مورد توجه شركت هاي زيادي از جمله ميتسوبيشي ، پاناسونيك ،و هيتاچي قرار گرفته است .

  6. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (2nd December 2011),elc.rgb (2nd December 2011),yazd.diag (2nd December 2011)

  7. #574


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    شركت بي ام و با همكاري شركت تويوتا باطري لیتيومي مي سازد
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شركت بي ام و و شركت تويوتا قصد دارند در زمينه ساخت باطري لتيومي براي خودروهاي الكتريكي با هم همكاري كنند.

    به گزارش خبرخودرو، در طول اين هفته دو شركت براي توليد خودروهاي سبز با هم همكاري مي كنند . اين در حالي است كه شركت بي ام و براي كارخانه هاي خودرو ساز ژاپني موتور ديزل توليد مي كند تا جايگزين نوع هيبريدي آن شود .

    به گزارش خبرخودرو، شركت تويوتا گفت كه جزئيات اين طرح بزودي اعلام مي شود . روز سه شنبه تويوتا خودروي هيبريدي الكتريكي پروزا با باطري ليتيومي را در نمايشگاه خودرو توكيو به نمايش گذاشت .

    با تمام شدن سوخت فسيلي ، نفت خام و افزايش گازهاي گلخانه اي تمامي كار خانه هاي خودور سازي بايد به دنبال ساخت خودروهايي با شند كه آلودگي كمتري توليد مي كنند و با باتري الكتريكي كارمي كنند .از آنجا كه قيمت خودروي الكتريكي دو برابر خودرو با سوخت احتراقي است محققان در پي توليد خودروهايي ارزانتر با باطري ليتيومي هستند.


  8. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (2nd December 2011),elc.rgb (2nd December 2011),yazd.diag (2nd December 2011)

  9. #575


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نمايش خودوري جديد سوپر اسپرت هوندا Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: خودروي جديد سوپر اسپرت شركت هوندا در راس همه اسپرت كوپه هاي اين شركت قرار خواهد گرفت .

    به گزارش خبرخودرو، اين مدل جديد در واقع طرح بازبيني شده مدل ان اس ايكس است . اين خودرو پس از مدل اسپرت اي وي كه در نمايشگاه توكيو رونمايي شد توليد خواهد شد . انتظار مي رود اين سوپر اسپرت در ماه ‍‍ژانويه در نمايشگاه خودروي ديترويت به نماشي در آيد .

    رئیس گروه خودرو سازي هوندا ، مانابو نيشيمايي كفت شركت اين محصول را براي مشترياني كه خواستار مدل هاي اسپرت هوندا هستند طراحي كرده است .

    اطلاعات دقيقي از موتور اين مدل در دست نيست اما انتظار مي رود طبق روند الكريكي شدن موتور هاي هوندا اين مدل هم موتوري الكتريكي يا هيبريدي داشته باشد .ويژگي ديگر اين محصول سيستم چهار چرخ متحرك دائمي آن است .مدل اسپرت اي وي كه در نمايشگاه خودروي توكيو رونمايي شد در سال 2013 وارد نمايشگاههاي فروش خودرو خواهد شد.

  10. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (2nd December 2011),elc.rgb (2nd December 2011),yazd.diag (2nd December 2011)

  11. #576


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ورود قطعه سازان به حوزه طراحی و مهندسی ضروری است
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت تلاش شرکت های قطعه سازی برای برنامه ریزی و سرمایه گذاری در طراحی و مهندسی خبر داد و گفت: سایپا مشوق و حامی قطعه سازانی است که نوآوری و خلاقیت را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
    مهندس نعمت الله پوستین دوز با اشاره به عزم گروه خودروسازی سایپا در جاری سازی یک نگاه کارشناسانه با هدف ایجاد گرید بندی جدید شرکت های قطعه سازی اظهار داشت: سایپا قطعه سازان مبتکر و خلاق را به عنوان شرکای استراتژیک خود به رسمیت می شناسد.
    وی با تاکید بر این که صنعت خودروی کشور بیش از هر زمانی نیازمند تولید علم و بهره مندی از دانش نوین جهانی است افزود: تنها راه غلبه بر مشکلات و موانع و دستیابی به جایگاه های بین المللی تغییر در نگرش های علمی و ایجاد انگیزه برای برنامه ریزی های دانش محور است که در این راه نقش شرکت های قطعه سازی به عنوان موتور محرک خودروسازان بسیار موثر خواهد بود.
    پوستین دوز بیان کرد: شرکت های قطعه سازی به عنوان زنجیره تامین از طراحی یک محصول تا بازار مصرف و موفقیت خودروسازان نقش موثری ایفا می کنند که گروه خودروسازی سایپا با درک صحیح این موضوع همواره خود را در کنار قطعه سازان می داند.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: گروه خودرو سازی سایپا ضمن شریک دانستن خود در سود و زیان قطعه سازان، تلاش می کند تا موانع را از سر راه آنان برداشته و زمینه های توسعه و دانش محور شدن خود و شرکای خود را فراهم سازد.

    __________________

  12. #577


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حذف نمایندگی های رتبه پایین باعث افزایش رقابت پذیری است
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که افزایش کیفیت نیاز به نمایندگی های خدمات پس از فروش را کاهش می دهد گفت: کیفیت خودروهای تولید داخل باید به حدی ارتقاء یابد که نیازی به مراجعه به نمایندگی های خدمات پس فروش نباشد و این مراکز فعالیتشان در حد سرویس دهی در مواقع ضروری کاهش یابد.
    حسین گروسی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: امیدواریم تمام مراکزی که خدمات ارائه می دهند فقط دارای گریدهای A باشند و به همین منظور حذف مراکز داری گرید پایین تر در اولویت قرار گیرد و گارانتی ها به اندازه ای طولانی باشند که مشتریان اطمینان داشته و نیازی به نمایندگی ها وجود نداشته باشد.
    وی تصریح کرد: شرکت های خودروسازی باید برنامه ای را تنظیم کنند تا نمایندگی هایی که مردم از آنها رضایت کاملی ندارند و اصل مشتری مداری را سرلوحه اقدامات خود قرار نداده اند حذف شوند تا مردم با رضایت کامل به این نمایندگی ها مراجعه کنند.
    گروسی حذف نمایندگی های رتبه پایین را باعث افزایش رقابت پذیری دانست و خاطر نشان کرد: در صورتیکه نمایندگی ها بتوانند خدمات خوبی ارائه دهند قطعاً مراجعه به آنها بیشتر می شود و همین امر باعث افزایش رقابت بین نمایندگی ها خواهد شد.
    وی حضور کارکنان ماهر را در نمایندگی ها در ارتقاء آنها موثردانست و گفت: استفاده از نیروی ماهر و کارامد و تحصیلکرده در رشته های مرتبط با این صنعت باعث می شود اعتماد مردم و مشتریان به این نمایندگی ها و کارامدی مراکز افزایش یابد.

  13. #578


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تك نرخي شدن قيمت سوخت جزء برنامه هاي پنجم توسعه است
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو، مدير بهينه سازي انرژي در بخش حمل و نقل شركت بهينه سازي مصرف سوخت، تك نرخي شدن بنزين را گامي در جهت آزادسازي قيمت بنزين اعلام كرد و گفت: به هر ميزان كه نرخ سوخت به قيمت‌هاي واقعي و جهاني نزديك‌تر شود، بدون شك مصرف سوخت در كشور بهينه و شدت انرژي به ميزان قابل توجهي در بخش حمل و نقل كاهش مي‌يابد. ضمن اينكه استانداردهاي توليد خودرو و فرهنگ استفاده از خودرو بهبود يافته و تكنولوژي به كار رفته در طراحي و ساخت خودروها ارتقا مي‌يابد.
    سيدرضا فيض‌آبادي در ادامه گفتگو با خبرنگارخبرخودرو، واقعي شدن قيمت سوخت را زمينه ساز ارتقاي راندمان در خودروها و بطوركلي در بخش حمل و نقل اعم از كالا و مسافر اعلام كرد و افزود: تحقق اين امر مي‌تواند شرايطي را فراهم آورد كه مردم رغبت بيشتري جهت استفاده از امكانات حمل و نقل عمومي و استفاده از خودروهاي كم‌مصرف داشته باشند كه همين موضوع به نوبه خود مي‌تواند مسئولين كشور را به توجه بيشتر در ايجاد زيرساخت‌هاي لازم براي گسترش امكانات حمل و نقل عمومي اعم از مترو- تراموا، منوريل، اتوبوس، ميدي‌باس، ميني‌بوس و يا ساير شيوه‌هاي حمل و نقل وادار سازد تا پاسخگوي مطالبات مردم باشند و همچنين باعث ايجاد انگيزه در خودروسازان كشور جهت بكارگيري فناوريهاي پيشرفته‌تر در طراحي و ساخت خودروهاي كم مصرف مي‌نمايد.
    وي هدف از آزاد سازي قيمت حامل‌هاي انرژي و اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها را واقعي نمودن قيمت حامل انرژي و در نهايت بهره‌گيري از منابع حاصله از حذف يارانه‌ها جهت سرمايه‌گذاري در زيرساخت‌هاي بخش توليد و به حركت درآوردن چرخ اقتصادي كشور و به تبع آن رونق يافتن بازار كسب و كار و ايجاد اشتغال اعلام كرد.
    وي با بيان اينكه آزادسازي قيمت‌ها و در پي آن استفاده از منابع مالي ناشي از حذف و يا هدفمندي يارانه‌ها جهت ارتقاء راندمان در واحدهاي توليدي و ايجاد زيرساخت‌ها، منافع ملي مؤثري براي كشور به همراه دارد كه نتايج ملموس آن اشتغال مولد، بهينه سازي در مصرف انرژي و كاهش شدت انرژي، شكوفائي اقتصادي و افزايش درآمد ناخالص داخلي و بسياري موارد از اين دست خواهد بود.
    فيض‌آبادي در ادامه افزود: كل سهميه بنزين يكصد توماني باقي مانده در كارت سوخت مردم براساس آخرين اعلام ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت، حدود يكصد و بيست ميليون ليتر مي‌باشد و با توجه به اينكه سهميه يكصد توماني سوخت خودروها رو به اتمام است، طبيعتاً زمينه براي حركت به سمت تك نرخي شدن قيمت سوخت آغاز خواهد شد. البته تصميم‌گيري در اين خصوص با ستاد هدفمندسازي يارانه‌هاست.
    مدير بهينه سازي انرژي در بخش حمل و نقل شركت بهينه سازي مصرف سوخت در ادامه اذعان كرد: يقيناً‌ مسئولين امر به منظور تك‌نرخي نمودن قيمت بنزين، سياست‌هايي را اعمال خواهند نمود كه به اقشار مختلف جامعه، بخصوص مصرف كنندگان اين سوخت در مقاطع زماني مختلف آسيبي وارد نشود و يا در حداقل ممكن كاهش يابد.
    به گفته وي، از جمله اهداف پيش‌بيني شده در برنامه پنجم توسعه، رسيدن به قيمت‌هاي واقعي حامل‌هاي انرژي در عرضه مي‌باشد.
    وي متذكر شد، قطعاً‌ برنامه‌ريزان و مسئولين در ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها با نگرش هم جانبه در خصوص ميزان نرخ عرضه سوخت تصميم گيري خواهند نمود.
    وي در پايان سهميه بندي سوخت را در هر شرايطي بسيار مفيد ارزيابي نمود و خاطر نشان كرد: سهميه بندي علاوه بر كنترل ميزان مصرف سوخت مي تواند اطلاعات جانبي ارزنده‌اي را در مورد ميزان مصرف سوخت انواع خودرو، وضعيت ناوگان حمل و نقل و مواردي از اين دست در اختيار برنامه‌ريزان كشور قرار دهد كه مي تواند كمك شاياني به مديران و تصميم گيران جهت برنامه‌ريزي‌هاي دقيق‌تر نمايد.

  14. #579


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    انجام تست سیار معاینه فنی بر روی خودروهای دودزا توسط سه اکیپ
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو،مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی از همکاری ستاد مرکزی معاینه فنی ،سازمان حفاظت از محیط زیست و پلیس راهور ناجا به منظور انجام تست معاینه فنی بر روی خودروهای دودزا خبر داد و گفت: از آنجایی که بخشی از آلودگی هوای استان تهران ناشی از تردد وسایل نقلیه دودزا می باشد،بر همین اساس مقرر گردید تا پلیس راهور ناجا با همکاری ستاد مرکزی معاینه فنی و سازمان حفاظت از محیط زیست در برخی از محدودهای پر تراکم استان تهران حضور یابند و نسبت به توقف و معاینه فنی و در نهایت اعمال قانون بر روی خودروهای آلاینده ،اقدام نماید.
    صدرالدین علی پور در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق ،افزود:هم اکنون در بسیاری از کشورها مالکان خودروها پس از انجام تست های لازم معاینه فنی بر روی وسیله نقلیه خود، گاهاً اقداماتی را از جمله حذف قطعه کاتالیست و مواردی از این دست صورت می دهند که این امر موجب می شود تا خودرو از حالت نرمال خارج شود.
    وی با اعلام اینکه کشور ما نیزاز این امر مستثناء نمی باشد،بیان داشت:در سایر کشورها به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی هوا در اثر تردد خودروهای دودزا،امکانات معاینه فنی سیار در اختیار نیروی پلیس آن ها قرار داده شده است.
    به گفته وی، حدود یک سال نیم گذشته در راستای جلوگیری از تردد خودروهای دودزا در سطح شهر تهران اقداماتی از جمله خرید دستگاه های تست سیار در دستور کار بخش های مربوطه قرار گرفت .
    وی همکاری این سه اکیپ جهت انجام تست چهار گاز بر روی خودروهای دودزا را علاوه بر اینکه نمادی بر همکاری بخش های فعال در حوزه کنترل آلودگی هوا دانست،تحقق آن را بر کاهش آلودگی هوای سطح شهر تهران خصوصا در بخش های پر تراکم بسیار تاثیر گذار اعلام کرد.
    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی در ادامه یادآور شد:قرار گرفتن این سه اکیپ بیشتر در مجاری مرکزی شهر و محدوده های طرح ترافیک که با تراکم فراوانی از خودروها روبروست ،صورت خواهد پذیرفت.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست پلیس با مشاهده عیوب ظاهری در خودرو اقدام به توقف خودرو می نماید و در مرحله بعدی تست های لازم بر روی خودروها انجام می پذیرد و در نهایت امر خودروهای دارای نقص فنی جریمه خواهند شد.

  15. #580


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نياز روزافزون صنعت خودروي امريكايي به نيروي كار جديد
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بين الملل: طبق تحقيقات انجام شده مركز تحقيقات اتومبيل آن آربر بعد از احيا اقتصادي صنعت خودورسازي امريكا، اين صنعت تا سال 2015 به 190 هزار نفر نيروي كار جديد احتياج دارد.

    به گزارش خبرخودرو، پيش بيني مي شود از اين بين بخش قطعه سازي بيشترين احتياج را به نيروي كار جديد داشته باشد. در حال حاضر 590 هزار نفر در صنعت خودروسازي امريكا فعال هستند كه از اين مقدار 130 هزار نفر آن در ايالت ميشيگان مشغول به كار مي باشند. در واقع حدود 52% از نيروي كار صنعت خودروي امريكا در ميشيگان فعال هستند و پيش بيني مي شود تا سال 2015 اين مقدار دو سوم افزايش يابد.

    انتظار مي رود با توجه به روند رو به رشد بازار خودروي امريكا ، تعداد نيروي كار صنعت خودروي اين كشور در سال 2012 حدود 60 هزار نفر افزايش يابد.

    طبق تحقيقات انجام شده حدود نيمي از اين فرصت هاي شغلي كه ظرف چهار سال آينده ايجاد مي شود به سركمپاني بزرگ جي ام، فورد و كرايسلر تعلق خواهد داشت.

  16. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (3rd December 2011),elc.rgb (3rd December 2011)

صفحه 58 از 313 نخستنخست ... 83848495051525354555657585960616263646566676878108158 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University