.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #9


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حذف نمایندگی های خدمات پس از فروش رتبه پایین با نظر سنجی از مشتریان
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خواستار حذف نمایندگی های رتبه پایین با استفاده از نظرسنجی مشتریان شد و گفت: نمایندگی های خدمات پس از فروش که بنا به دلایلی دارای امتیاز و خدمات نامناسبی هستند لازم است سریعتر از گردونه رقابت خارج شوند.
    مهدی صادق در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: هر نمایندگی باید دارای فرم های نظر سنجی باشد و این فرم ها را پس از ارائه خدمات به مراجعین ارائه و از لحاظ کیفیت خدمات و برخورد با مشتریان هر روز توسط مشتریان مورد نظر سنجی قرار گیرند تا براین اساس بررسی و صلاحیت آنها تایید شود.
    وی تعطیلی نمایندگی هایی که توجیه اقتصادی ندارند را ضروری دانست و گفت: در صورتیکه نمایندگی های خدمات پس از فروش توجیه اقتصادی نداشته و در محل یا شهری واقع شده باشند که مراجعات بسیاری ندارند ضروری است که هرچه زودتر این نمایندگی ها حذف و یا از لحاظ کیفیت ارتقاء یابند زیرا برخی شهر ها به اندازه ای کوچک ویا به تعداد مورد نیاز خودرو در آن فعالیت نمی کند بنابراین نیازی به فعالیت این نمایندگی ها وجود ندارد.
    وی بازار نمایندگی های خدمات پس از فروش را بسیار پررقابت توصیف کرد و گفت: نمایندگی های خدمات پس ازفروش بازار بسیار حساس و پرظرفیت و پررقابتی دارند و تحت تاثیر همه گونه فناوری های جدید هستند و در صورتی که کوچکترین لغزشی داشته باشند و مشتریان از آن احساس رضایت کامل را نداشته باشند خذف خواهند شد.
    وی افزود: هم اکنون در دنیا خودرو های بسیاری تولید می شوند و خودروسازان برای داشتن رقابت بیشتر باید سعی کنند نظر مشتری را برآورده کنند و از این رو حذف نمایندگی ها چه داخلی چه خارجی که دارای فعالیت های ضعیفی هستند باید هرچه زودتر در دستور کار قرار گیرد.
    صادق تصریح کرد: در حال حاضر در کشور مراجعات به نمایندگی های خدمات پس از فروش بسیار زیاد است به همین منظور همانطور که اشاره شد باید از سوی خودروسازان نظر سنجی صورت گیرد تا علاوه بر افزایش رضایتمندی مشتریان از خودروسازان در جهت ارتقاء صنعت خودروسازی نیز گامهایی برداشته شود.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (7th December 2011),elc.rgb (10th December 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University