.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 65 از 313 نخستنخست ... 154555565758596061626364656667686970717273747585115165 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 641 تا 650 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #641


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    روزهای طلائي تخفیف هاي امداد خودرو ایران
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ، شرکت امداد خودرو ایران در نظر دارد به مناسبت روز دانشجو تخفیفهای ویژه ای به مشتریان خود ارائه دهد.
    این شرکت تصمیم دارد از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۶ آذر ماه ۹۰ ، ۱۵ درصد تخفیف جهت فروش کارت طلایی‌ سال و تک ستاره و ۱۰ درصد تخفیف جهت کارت طلایی‌ ۲ و ۳ ستاره اعطا كند.
    امداد خودرو ایران با بزرگترین ناوگان امدادی کشور ، ۲۴ ساعت و در تمامی‌ طول سال و در اقصي نقاط كشور آماده خدمت گذاری به عموم متقاضیان كليه خدمات می‌باشد .
    لازم به توضیح است در راستی‌ افزایش رضایت مشتریان و عدم سر درگمی مردم ، گروه صنعتی ایران خودرو تنها تلفن سراسری ارتباط با خود را معرفی‌ می‌کند و کلی‌ امور از جمله در خواست امداد ، ثبت شکایت ، تخصیص وقت نمایندگی‌ ، اخذ اشتراک و ... تنها از طریقه این شماره میسر می‌باشد .
    کليه متقاضیان خدمات امداد خودرو ایران میتوانند از طریقه تماس با ۰۹۶۴۴ مرکز تماس ایران خودرو و یا مراجعه به ‌ نمایندگی‌‌های مجاز ايران خودرو اقدام به خرید و عضوی از شبکهٔ سراسری این شرکت شوند

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (10th December 2011)

  3. #642


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم دخالت دولت جهت رفع مشکل شماره گذاری وانت پیکان
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه،صنعت خودروسازی کشور از نظر کمی به معیار مناسبی دست یافته به گونه ای که این صنعت از نظر ارتقای سطح کمی محصولات توانسته پاسخگوی نیاز متقاضیان باشد ،اظهار داشت:هم اکنون به ازای هر 5 نفر در کشور یک خودرو تولید و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
    محمد رضا خباز در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق افزود:با این تفاسیر لازم است که صنعت خودروسازی کشور ما در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات خود حرکت کند به طوریکه بتواند جایگاه مناسبی را در میان بازارهای بین المللی کسب نماید.
    وی ایجاد قطب سوم خودروسازی را منوط به اجتناب شرکت های خودروساز از تولید محصولات تکراری و به عبارت دیگرجلوگيري از تولید خودروهایی که از گذشته تا کنون در دست طراحی و ساخت می باشند ،دانست و ابراز داشت: ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور تنها زمانی می تواند مثمر ثمر واقع شود که خودروسازان داخلی همگام با افزایش تولید ،سطح کیفی محصولات خود را در کنار طراحی و ساخت محصولات جدید و به روز، ارتقا دهند.
    وی صنعتی را موفق و ارزشمند دانست که از همان ابتدای امر با هدف صادرات فعالیت خود را آغاز نموده باشد و اذعان کرد:تنها راه دستیابی به امر مذکور فقط از طریق کیفی سازی محصولات امکان پذیر خواهد بود.
    به گفته وی ،ایجاد قطب سوم خودروسازی و ایجاد بازاری جدید در صنعت خودروسازی کشور ،بدون در نظر گرفتن ارتقای تکنولوژی و سطح کیفی محصولات،امری کاملاً غیر منطقی و در عین حال برای اقتصاد کشور زیان ده می باشد.
    نماینده مردم کاشمر در خانه ملت در ادامه به تمامی شرکت های خودروساز داخلی توصیه نمود که در راستای تولید محصولات جدید به گونه ای گام بردارند که امکان صادرات محصولات به سایر کشورهای جهان فراهم گردد.
    وی با اعلام اینکه روند افزایش تعداد خودروها در تهران روز به روز تندتر می شود و با توجه به اینکه هم اکنون متوسط حرکت خودروها در تهران ساعتی 20 کیلومتر می باشد، خاطرنشان کرد:در صورتی که روند تولید خودرو در کشور به همین روال ادامه یابد،در سال های آتی شاهد کاهش متوسط حرکت خودروها به میزان 5 کیلومتر خواهیم شد که این امر به هیچ عنوان مطلوب به نظر نمی رسد.
    خباز در پایان در خصوص عدم شماره گذاری وانت پیکان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون مطرح می گردد که شماره گذاری وانت پیکان از سوی سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی و نیز از سوی هیئت دولت مورد تایید قرار گرفته اما با این وجود پلیس از ارائه مجوز لازم جهت پلاک گذاری این وسیله نقلیه امتناع می ورزد ،در این راستا لازم است که این معضل از طریق ریاست محترم جمهوری یا معاونت حقوقی آن با ایجاد تعامل و هماهنگی میان بخش های ذیربط از جمله شرکت های خودروساز،سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی و پلیس راهور ناجا ،مرتفع گردد.

  4. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    dilan (8th December 2011),elc.rgb (10th December 2011)

  5. #643


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بی ثباتی در صادرات، مانعی بر تحقق برنامه صادراتي قطعات
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو انجمن قطعه سازان گفت: در حال حاضرصنعت قطعه سازی ایران به لحاظ تکنولوژی و دانش فنی تولید با مشکلی مواجه نبوده و از این منظر در شرایط مناسبی قرار دارد.
    رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، افزود: با وجود دانش فنی تولید قطعات ،صادرات در این بخش همواره با مسائل پیچیده ای مواجه بوده است ، هم اکنون صادرات قطعات توسط ارتباط با شرکتهای بزرگ خودروساز ،تعامل مستقیم شرکتهایی بزرگ تولیدی با خودروسازان و یا after market ها صورت می گیرد و جزء این سه مسیر، راهکار دیگری برای صادرات قطعات وجود ندارد.
    وی همچنین با توجه به راهکارهای موجود در صادرات قطعات ،تعامل شرکتهای تیر وان با خودروسازان را راهکار مناسبی برای صادرات ندانست و گفت : هم اکنون تیر وان ها راهکار مطمئنی برای صادرات قطعات در ایران نیست.
    وی در ادامه تحقق برنامه هاي صادراتي را صادرات پایدار و با ثبات در كشور ذکر کرد و گفت: صادرات باید مستمر و پایدار بوده تا در این راستا کشورها و محصولات صادراتی آنها در دنیا شناخته شود اما متاسفانه این موضوع در ارتباط با قطعات ایرانی به عنوان تامین کننده در دنیا صورت نگرفته است.
    وی محدودیت ها داخلی را نیز از دیگر عوامل کاهش صادرات قطعات عنوان کرد و افزود: علاوه بر مسائل خارجی که هم اکنون در راستای صادرات قطعات در کشور وجود دارد مشکلات داخلی نیز همچون عدم ارائه مشوق های صادراتی ، مسائل گمرکی ، قیمت تمام شده قطعات و ... صادرات در این بخش را با مشکل روبرو کرده است.
    وی تصریح کرد: علاوه بر مواردی که ذکر شد، هم اکنون بی‌ثباتی نرخ ارز، افزایش بهای تمام‌شده تولیدات در اثر قانون هدفمندی یارانه‌ها و مشکلات نقل و انتقال پول در سطح بین‌المللی در اثر تحریم ها نیز صادرات قطعات را با مشکلات جدی روبرو کرده است.
    عضو انجمن قطعه سازان در ادامه به برنامه استراتژیک صادرت قطعات در افق 1404 اشاره و اظهار داشت: با روندی نا مناسبی که هم اکنون در صادرات قطعات خودرو وجود دارد به نظر می رسد برنامه صادرات 6 میلیارد دلار قطعات در افق 1404 صنعت قطعه سازی محقق نشود.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (10th December 2011)

  7. #644


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تحقق صادرات 6 میلیارد دلاری قطعات ، با بهبود فضای کسب و کار
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ،عضو انجمن قطعه سازان ، روند مناسب صادرات قطعات در کشور را مستلزم تعیین بازارهای هدف دانست و گفت : برای صادرات بهتر قطعات باید بازارهای هدف مشخص شوند تا در این راستا رقابت مناسبی به لحاظ کیفیت ، قیمت و تحویل به موقع با بازارهای دنیا حاصل شود .
    علی اکبر جوانروح در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، افزود:هم اکنون مسائلی چون تحریم ها موانع چندانی را بر مسیر صادرات ایجاد نکرده است چرا که گاها می توان به شکل غیر مستقیم نیز قطعات را به بازارهای هدف صادر نمود.
    وی در ادامه به سابقه صادرات قطعات در کشور اشاره و یادآور شد: صادرات قطعات در ایران از مدتها قبل وجود داشته و اغلب صادرکنندگان در این بخش به صورت مستقیم قطعاتشان را به شرکتهای رنو و پژو صادر ارائه می کردند
    وی تصریح کرد :هم اکنون اغلب قطعاتی که در کشور تولید می شوند علاوه برصادرات، مصارف داخلی نیز دارند و تنهاد تعداد انگشت شماری از قطعات ریخته گری است که صادرات آنها می توانند تحت تاثیر تحریمها قرار گیرد.
    وی همچنین به برنامه استراتژیک توسعه صنعت قطعه و صادرات 6 میلیارد دلار قطعات اشاره و افزود:به نظر می رسد با روندی موجود در صادرات و مشکلات این صنعت، امکان تحقق این میزان صادرات وجود نداشته باشد مگر آنکه زمینه بهبود فضای کسب و کار فراهم شود .
    وی تحریمها و موانع خارجی را بخشی از مشکلات صادرات قطعه در کشور ذکر کرد و گفت: بیشترین موانع صادرات معمولا به تحریمهای داخلی باز می گردد مثل مشکلاتی که امروز از سوی دستگاههای مختلف بر سر راه تولید وجود دارد چنانچه توسط دولت برطرف شود قطعا مسیر صادرات هموار خواهد شد.
    عضو انجمن قطعه سازان در ادامه خاطر نشان کرد: باید انگیزه برای تولید در کشور وجود داشته باشد تا سرمایه گذاری در این بخش افزایش یافته و در نهایت صادرات نیز رونق یابد.
    جوانروح همچنین تاثیر بی ثباتی نرخ ارز،نقل و انتقال پول و افزایش بهای تمام شده تولید به دلیل تحریمها را بسیار محدود ذکر کرد و گفت: تاثیر این موارد در قیمتها تمام شده محصول صادراتی حدود 5 درصد است ولی قطعا این مسئله نیز می تواند توسط دولت و با حذف برخی از عوارض از مسیر تولید برطرف شود.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (10th December 2011)

  9. #645


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بهبود فروش مهمترین صنعت آرژانتین
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: بعد از افت چند درصدی تولید در دو ماه گذشته، خودروسازان آرژانتین تولید خودرو در ماه نوامبر را افزایش دادند.
    به گزارش خبر خودرو، تولید خودروسازان آرژانتین در ماه اکتبر حدود 3.2 درصد نسبت به ماه اکتبر افزایش یافت. ولی با این وجود به دلیل عدم رشد تقاضای بازار کشورهای امریکای لاتین که جزء مهمترین مقاصد صادرات خودروهای این کشور هستند. فروش این ماه تفاوت چندانی با مدت مشابه سال گذشته نداشت.
    طبق اعلام انجمن خودروسازان آرژانتین (ADEFA) تولید یازده ماهه اول سال 2011 با 19 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 776359 هزار دستگاه رسید.
    پیش از این ADEFA پیش بینی کرده بود که حجم کلی تولید در سال 2011 از مرز 840 هزار دستگاه عبور کند. گفتنی است که 50% از صنعت آرژانتین را صنعت خودروی این کشور به خود اختصاص داده و بیش از 38% از صادرات آن متعلق به این بخش می باشد.
    صادرات خودروی آرژانتین در ماه نوامبر با 307% افت نسبت به ماه گذشته و 178% افت سالیانه حدود40901 دستگاه اعلام شده است.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (10th December 2011)

  11. #646


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید بومی محصولی دیگر از مرسدس در چین
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: اولین دستگاه از مرسدس، بنز جی ال کی که به صورت بومی در چین تولید شده است از تاسیسات این شرکت خارج شد.
    به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام مرسدس، بنز این خودرو طی قرارداد مشترک همکاری که ماه ژوئن میان دایلمر و بائیک امضا شده بود، تولید شده است.
    مرسدس، بنز جی ال کی سومین مدل از این خودروساز آلمانی است که بعد از خودروهای کلاس ای و سی در چین تولید شده است. اولریش واکلر، مدیر دایلمر شمال شرق آسیا، گفت: هیچ چیز بهتر از تولید بومی محصولاتمان تعهد بلند مدت با بازار چین را نشان نمی دهد. تولید بومی محصولات مرسدس، بنز عامل بسیار مهم در رشد شرکت ما در بازار این کشور است.
    مرسدس، بنز موفق شده در مدت ژانویه تا نوامبر 2011 حدود 169 هزار دستگاه را به فروش برساند. مرسدس، بنز امیدوار است تا سال 2015 حجم تولید خود را در چین را به سالانه 300 هزار دستگاه برساند. تمامی مدل های مختلف مرسدس، بنز جی ال کی با موتور 3.0 لیتری شش سیلندر تولید خواهد شد.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (10th December 2011)

  13. #647


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نیسان فراخوان می دهد
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: طبق اعلام اداره ملی ایمنی جاده ای ایالات متحده ( NHTSA) بیش از 7300 دستگاه خودروی نیسان روگ (Rogue) مدل 2011 به دلیل نقص در سامانه موتور الکتریکی کمکی آن فراخوان می شوند.
    به گزارش خبر خودرو، NHTSA اعلام کرد که این نقص فنی می تواند باعث افزایش نیروی خودرو و بالا بردن ریسک تصادف شود. با این حال این اداره جزئیاتی را درباره آمار تصادف و یا جراحت منتشر نکرد.
    NHTSA در بیانیه ای رسمی اعلام کرد: صفحه مدار برخی از خودروهای فوق ممکن است به درستی در محل مناسب و بر روی موتور الکتریکی نصب نشده باشد. در صورت اعمال فشار بر روی این برد ممکن است قسمت لحیم شده آن ترک برداشته و مانع انجام عملکرد صحیح آن شود. با باز شدن صفحه مدار، عملکرد آن با مشکل روبرو و با افزایش نا خواسته سرعت خودرو، احتمال خطر تصادف افزایش یابد.
    نیسان از دارندگاه تمامی خودروهای تولیدی بین هفدهم آگوست تا سی ام اکتبر 2012 خواست تا در اولین فرصت نسبت به تعمیر رایگان وسایل نقلیه شان در نمایندگی های این شرکت اقدام کنند

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (10th December 2011)

  15. #648


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رونمایی محصول مشترک اوپل و واکسهال
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت بریتانیایی واکسهال و شرکت خودروسازی اوپل خودروی جدیدی به نام اینسیگنیا بای توربو « Insignia Biturbo » را رونمایی کردند.
    به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام این دو خودروساز خودوری اوپل/ واکسهال اینسیگنیای مدل 2012 در مدل های مختلف بدنه و موتور عرضه می شود.
    فولکر شارف، سر مهندس طراحی اینسیگنیا، گفت: در این کلاس قدرت و گشتاور موتورهای شش سیلندر دیزیلی با ظرفیت سه لیتر جز موارد مد نظر شرکت برای نصب بر روی این خودرو است. به کمک فناوری بای توربو نه تنها اندازه موتورها کوچک تر می شود و قدرت آن ها افزایش می یابد بلکه میزان مصرف سوخت آن ها نیز تا 30 درصد کاهش می یابد.
    اینسیگنیا بای توربو دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو دیزل به توان 192 اسب بخار و بیشینه گشتاور 400 نیوتون متر است. صد تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو 8.7 ثانیه و بیشینه سرعت آن 230 کیلومتر بر ساعت می باشد و طبق گفته اوپل مصرف سوخت اینسیگنیا در هر صد کیلومتر تنها 4.9 لیتر و آلایندگی کربن دی اکسید آن 129 گرم بر کیلومتر است. قیمت اینسیگنیای بای توربو 33405 یورو اعلام شده است.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (10th December 2011)

  17. #649


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افت فروش بزرگترین بازار خودروی آمریکای لاتین
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: اگر چه بازار خودروی برزیل رشد 16 درصدی را نسبت به ماه گذشته ( اکتبر) نشان می دهد اما آمارها حاکی از افت 2 درصدی فروش آن نسبت به ماه دسامبر سال گذشته است.
    به گزارش خبر خودرو، انجمن فروشندگان خودروی برزیل مهمترین عامل کاهش فروش ماه نوامبر را افت تقاضای مشتریان عنوان کرد و رکورد اقتصادی و مالی جهان را بزرگترین دلیل آن دانست.
    فروش خودروهای سواری و تجاری سبک در ماه نوامبر به 305 هزار دستگاه رسید که دو درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد. فروش کلی بازار برزیل در یازده ماهه اوایل سال جاری با 4.3 درصد رشد به 3.1 میلیون دستگاه رسید. البته این مقدار رشد در مقایسه با رشد فروش این بازار در سال گذشته حدود 5 در صد کم تر است.
    بلینی، مدیر انجمن خودروسازان برزیل، ضمن پیش بینی فروش 3.69 میلیون دستگاه تا پایان سال 2011 گفت انتظار داریم با افزایش طبیعی تقاضای مشتریان در رروزهای پایانی سال بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده سال جاری دست پیدا کنیم

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (10th December 2011)

  19. #650


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    نوسازی ناوگان تجاری آینده روشنی ندارد


    Click here to enlarge
    با توجه به پشت سر گذاشتن حدود سه چهارم از سال، چنانچه روند نوسازی خودروهای فرسوده تجاری بر همین اساس ادامه یابد نمی‌توان به اجرای موفقیت آمیز این طرح چندان امیدوار بود.
    مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت با افزایش برنامه های کمی و کیفی تولید آمادگی دارد تا در بازسازی و نوسازی ناوگان فرسوده تجاری مشارکت گسترده ای داشته باشد.
    هاشم یکه زارع افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است 30 هزار خودرو فرسوده از ناوگان حمل و نقل تجاری خارج شود که بر این اساس ایران خودرودیزل آمادگی خود را برای حضور موثر و گسترده در این بخش اعلام می‌کند.
    وی با بیان اینکه این شرکت این آمادگی را دارد که در نوسازی 20 هزار خودرو تجاری مشارکت داشته باشد، ادامه داد: یک سوم این سهمیه برای کشنده و دو سوم آن برای انواع کامیون سنگین در نظر گرفته شده در حالی که ظرفیت ایران خودرودیزل بیش از این سهمیه است و در صورتی که منابع مالی مورد نیاز تامین شود، این شرکت قادر خواهد بود نقش بیشتری در بازسازی ناوگان تجاری کشور ایفا کند.
    وی ادامه داد: ظرفیت تولید کامیون در ایران خودرو دیزل 30 هزار دستگاه در سال است که در حال حاضر تنها از یک سوم ظرفیت خود استفاده می‌کند.
    وی اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل در نوسازی خودروهای سنگین عدم تامین منابع مالی است چرا که بر اساس طرح متقاضی باید بین 20 تا 30 درصد مبلغ خودرو را خود تامین کرده و 70 تا 80 درصد آن را به صورت تسهیلات تهیه کند که تامین منابع مالی برای اکثر متقاضیان سخت است.
    مدیرعامل ایران خودرو دیزل تصریح کرد: تامین بانکی چه از طریق کمکهای بلاعوض و چه از طریق تامین منابع از سیستم بانکی قطعا خروج خودروهای فرسوده را تسریع خواهد نمود.
    یکه زارع خاطرنشان کرد: هم اکنون سرعت نوسازی خودروهای سنگین به جهت عدم ارائه تسهیلات بانکی بسیار کند است و برنامه ریزی دقیقی در این باره انجام نشده است.

  20. 2کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (10th December 2011),حميد ذوالعلا (9th December 2011)

صفحه 65 از 313 نخستنخست ... 154555565758596061626364656667686970717273747585115165 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University