.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ایران خودرو در خدمات فروش اول شد
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ، بالاترین امتیاز خدمات فروش در میان خودرو سازان داخلی به ایران خودرو اختصاص یافت . مهندس عبداله بابایی قایم مقام معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، ایران خودرو را به عنوان بالاترین امتیاز در بخش رضایت مندی مشتریان از خدمات فروش خودروسازان اعلام کرد.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، وی با بیان این که از دو سال پیش ایران خودرو نهضت ارتقای کیفیت در تمامی حوزه های تولید، فروش و خدمات پس از فروش را برای افزایش رضایت مندی مشتریان در دستور کار خود قرار داده، یادآور شد: ایران خودرو از سال 88 در تمامی حوزه های تولید، فروش و خدمات پس از فروش، اهداف کوتاه و بلند مدتی را در دستور کار خویش قرار داده که تا کنون دستاوردهای مهمی برای خودروسازی کشور حاصل شده است.
    وی با اشاره به این که سال جاری در حوزه فروش، 45 پروژه تعریف شده که 30 پروژه آن کوتاه مدت و 15 پروژه آن بلند مدت است، افزود: بر اساس اهداف کیفیتی تعیین شده از سوی مدیر عامل شرکت ایران خودرو برای افزایش کیفیت خدمات فروش، در برنامه ریزی مدون، بیش از 30 پروژه کیفیت مختلف در چهار بخش اجرا شده، که ماحصل آن افزایش امتیاز ارزیابی خدمات فروش ایران خودرو از 635 در دوره قبلی به 645 در دوره جاری است، هم چنین این امتیاز نسبت به ارزیابی شش ماه ابتدایی سال 88 نیز بیش از 40 امتیاز افزایش یافته است.
    وی خاطرنشان ساخت: چهار شاخص اصلی اطلاع رسانی و پاسخ گویی، توجه به خواست مشتری، هزینه و زمان صرف شده و شرایط تحویل خودرو از جمله شاخص های مهم شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد بوده که در قالب 18 خصوصیت، نظرات مشتریان جمع آوری و امتیاز بندی شد.
    قایم مقام معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: ایران خودرو برای تداوم موفقیت در خدمات فروش برای هر یک از 18 خصوصیت یاد شده برنامه ریزی مدونی تدوین و به اجرا در آورده است.
    گفتنی است در این بررسی ها، خدمات فروش خودروهای سمند، پژو 206 و گراندویتارا، از نظر مشتریان سطح کیفی چهار ستاره را به دست آورده اند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (17th December 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University