با درود خدمت همه ی همکاران : من هم تمام مطالب همکاران را تایید میکنم و چند چیز دیگر را اضافه میکنم یک تعمیرکارخوب علاوه بر داشتن علم و دانش اون کار باید خوش قول و منصف باشه و از همه مهمتر زیر اب همکار خودشو برای پول یا خود شیرینی نزنه وجدان کاری داشته باشه امانت دار خوبی باشه و به امانت مردم منظورم به قطعات دستگاه مشتری خیانت نکنه یکی از همکاران بود که میگفت اگر دستگاه مشتری پیش من درست نشه برای اینکه خودم بعدا ضایع نشم که بگن دیدی فلانی درستش کرد تو نمیتونی درست کنی یه کاری سر دستگاه میارم که هیچ تعمیرکاری نتونه درستش کنه البته پیام منفی نباشه چونکه یاد گرفتن کارهای منفی خیلی راحته ؟ ..................... البته ببخشید جسارت نشه
سلام
بله دوست عزیز
کاملا به موضوع خوبی اشاره کردید معمولا در محیط های کوچک زیاد
از این کار میشه ومن خودم چند مورد دیدم که حتی طرف شماره های روی ایسی را پاک میکنه
که همکارش به راحتی نتونه به راحتی قطعه را تعویض نماید
ali2850 (17th December 2011),ali_sh (8th August 2013),ana110 (26th February 2012),footty (25th November 2012),IRANIA (31st December 2012),khadem (18th December 2011),kr@l k@mel (17th December 2011),M.Salehi (17th December 2011),mkh57 (16th April 2015),MOHSEN27 (17th December 2011),M_Repair (17th December 2011),omeed_1355 (17th December 2011),pal-electronic (17th December 2011),sajadnasirpor (5th January 2012),SONY 3D (17th December 2011),soraty (17th December 2011),sx222 (17th December 2011),مهدی چیت بند (8th May 2012),venusz (26th June 2012),اسلامی (17th December 2011)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)