.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 79 از 313 نخستنخست ... 295969707172737475767778798081828384858687888999129179 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 781 تا 790 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #781


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تعیین تعرفه خودرو با هدف حمایت از تولید داخل

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات شیوه نامه پیشنهادی سازمان حمایت مبنی بر واگذاری وظیفه تعیین تعرفه واردات خودرو به کمیته قیمت گذاری ،گفت: قطعا متولی نهایی تعیین تعرفه واردات خودرو دولت است البته این مورد معمولا در بودجه قید شده است و مطمئنا در بودجه سال آینده نیز توسط دولت تعیین و ارائه خواهد شد.
    گئوریک وارطان در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: البته تعیین تعرفه واردات خودرو از مباحث پیچیده ای بوده و نیازمند اقدامات کارشناسی و عزم جدی است در حالی که متاسفانه این موضوع تاکنون به نحو مناسبی تفسیر نشده است و حتی در مواردی افراط و تفریط نیز صورت گرفته است یعنی گاها تعرفه واردات بسیار بالا و یا بسیار پایین تعیین شده است.
    وی تصریح کرد: البته در تعیین تعرفه واردات خودرو همواره هدف مسئولان در جهت حفظ منافع صنعت خودرو کشور ، حمایت از تولید داخل و مصرف کنندگان، در جهت افزایش کیفیت محصولات داخلی و ایجاد رقابت پذیری در این عرصه از صنعت بوده است اما با این وجود معتقدم این مسئله نیازمند ایجاد شرایط تعادلی است .
    وی گفت : درصورتی که کمیته قیمت گذاری خودرو در واگذاری وظیفه تعیین تعرفه واردات خودرو بتواند با اقدامات کارشناسی چنین تعادلی را ایجاد کند به نظر می رسد انجام این کار توسط کمیته قیمت گذاری خودرو اقدام مناسبی خواهد بود.
    وی خاطر نشان کرد :البته با توجه به حضور نمایندگان برخی دستگاهها و انجمن های تخصصی حوزه صنعت خودرو در کمیته قیمت گذاری به نظر می آید این اقدام به عنوان پیشنهاد مناسب باشد .
    نماینده ارامنه شمال در مجلس همچنین تعداد آرایی اعضای کمیته قیمت گذاری را در تعیین میزان تعرفه واردات مهم ارزیابی کرد و افزود: البته وجود نمایندگان عضو در کمیته قیمت گذاری و میزان حق رای آنها طبعا در تعیین میزان و تثبیت تعرفه و یا عدم ایجاد شرایط رقابتی در صنعت خودرو موثر خواهد بود.
    وارطان تصریح کرد: این اقدام که تعیین تعرفه توسط کمیته ای با حضور نمایندگان و انجمن های تخصصی در صنعت خودرو بتواند به طورعادلانه و به دور از هرگونه جانب داری صنفی تعرفه را تعیین نمایند به نظر می رسد هماهنگ با اهداف مدنظر در این واگذاری نیست اما اگر در این راستا تنها به پیشنهادی از کمیته قیمت گذاری بسنده شود و در ارتباط مصلحت کشور و مصرف کننده نیز مدنظر قرار گیرد یقینا باید برنامه ای جهت ارتقاء خودروهای داخلی توسط این کمیته ارائه شود تا خودروهای داخلی نیز به جهت قیمت قابل رقابت شوند.
    وی افزود: اما چنانچه کمیته قیمت گذاری بدون برنامه ریزی، عددی به عنوان تعرفه واردات خودرو اعلام نماید ،به نظر می رسد همانند گذشته مشکلی را در این راستا حل نخواهد نمود.
    وی افزود:البته تعرفه واردات خودرو به هرنحو و توسط هر دستگاهی تعیین شود در نهایت در مجلس مطرح و در مورد آن تصمیم گیری می شود و امسال نیز چنانچه میزان تعرفه در قانون مشخص شود همگی باید از آن تمکین کنند.
    وی گفت : باید میزان تعرفه خودرو با هدف حمایت از تولید داخل تعیین شود اما در این راستا خودروسازان نیز باید تعرفه بالای واردات را به عنوان فرصتی در جهت ارتقاء تولیدات داخلی در نظر گیرند.
    وی با اشاره به اینکه تصویب میزان تعرفه واردات خودرو تاکنون در مجلس صورت گرفته است ، افزود:البته مجلس نیز همواره در این ارتباط با تعیین تعرفه خودرو سعی نموده تا نقطه نظرات کارشناسی را در نظر گرفته تا در این خصوص به عددی منطقی دست یابد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  3. #782


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش گارانتی خودروها نیازمند همکاری همه ارگان ها و صنایع

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو انجمن قطعه سازان گارانتی هر خودرو در کشوررا نیازمند فراهم بودن شرایط خاصی دانست و گفت: در صورتیکه شرایط لازم برای گارانتی در خودرو فراهم نباشد این ضمانت نامه ها فقط در کاغذ باقی خواهند ماند زیرا گارانتی یک خودرو بستگی به فراهم بودن سایر شرایط دارد که در حال حاضر در این صنعت این شرایط وجود ندارد.

    علی اکبر جوانروح در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در صنعت خودرو همه فعالیتها یک پارچه است وتا زمانی که قطعه یا روغنی دارای استاندارد های لازم نباشد سایر قطعات نمی توانندبه درستی فعالیت کنند.

    وی افزود: در حال حاضردر صنعت خودرو کشور استاندارد های سختگیرانه ای حاکم نیست و هم اکنون برای برخی قطعات خودرو تاییدیه های ارفاقی صادر می شود ولی در صورتیکه هم خودروساز و قطعه ساز فعالیت های خود را مطابق بااستاندارد انجام دهند قاعدتاً می توانند زمان گارانتی محصولات خود را افزایش دهند ولی متاسفانه هم اکنون اکثر خودروهای تولید داخل دارای خط تولید قدیمی هستند و چنین خودروهایی توان گارانتی 3یا 4سال را ندارند.

    وی سرمایه گذاری در صنعت خودروسازی کشور را بسیار سطحی عنوان کردو گفت: سرمایه گذاری در صنعت خودروو قطعه سازی بسیار سطحی است واستفاده از ماشین الات فرسوده و قدیمی باعث شده است قطعات با کیفیت در خودروهای داخلی کاربرد نداشته باشد.

    جوانروح تصریح کرد: این صنعت فقط به سرمایه گذاری نیازمند نیست بلکه افرادی که در صنعت خودروسازی کشور سرمایه گذاری می کنند باید خود یک صنعت گر ماهر و افراد خارج از مجموعه نباشند در این صورت است که خودروسازان و قطعه سازان کشور می توانند همگام با پیشرفتهای دنیا حرکت کنند.

    وی افزایش گارانتی خودرو ها را نیازمند یکپارچگی در همه ارگانها دانست و گفت: در صورتی گارانتی را می توان افزایش داد که همه ارگانها از جمله وزارت نفت و قطعه سازان محصولاتشان را ارتقا دهند و برای هر خودرو روغن خاصی تولید شود زیرا در این صورت است که با فراهم بودن شرایط خودروسازان می توانند گارانتی خودروها را افزایش دهند .

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  5. #783


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توقف و تعطیلی کارخانه های خودروسازی جایز نیست

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو،نمايندگان ويژه رئيس جمهوري در کارگروه حمايت از توليد به استناد اصل 127 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، توليد خودرو وانت پيکان را تا پايان سال 1390 مجاز اعلام کردند.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که توقف و عدم تولید کارخانه های خودروسازی جایز نمی باشد گفت:بیکار شدن کارگران و توقف خط تولید به دلیل عدم شماره گذاری و لجبازی پلیس راهور ناجا اقدام مناسبی نیست زیرا چنین اقداماتی باعث می شود علاوه بر اینکه بیکاری در این استان ایجاد شود به زندگی اجتماعی کارگران نیز آسیب رساند.
    یوسف قاسمی گولک در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت: سازمانهای مختلف از جمله سازمان استاندارد و پلیس راهور ناجا و همچنین شرکت ایران خودرو باید جلساتی در این مورد تشکیل دهند تا این موضوع سریعاً حل شده و کارگران در این مورد آسیب نبینند.
    وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قطعاً با تعطیلی هرگونه کارخانه ای که فعالیت های تولیدی موفقی در یک منطقه از جمله تبریز دارد مخالف هستندو نمایندگان این حوزه نیز بایدسریعاً در این راستا اقدام کنند.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پلیس راهور ناجا باید همکاری بیشتری در این قضیه با شرکت ایران خودرو داشته باشد .

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  7. #784


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فوکوس الکتریکی به بازار می آید

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: فورد موتور از تولید نسخه الکتریکی خودروی فوکوس خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، شرکت خودروسازی فورد موتور آمریکای شمالی اعلام کرد ، خوردوی جدید فوکوس الکتریکی برد حرکتی بین 112 تا 114کیلومتر دارد و می تواند از طریق یک خروجی 240 ولتی ظرف مدت سه ساعت شارژ شود.
    طبق گفته فورد خودروی فوکوس می تواند دو برابر سریع تر از نیسان لیف شارژ شود.البته برخلاف خودروی شورولت ولت داخل فوکوس موتور دیگری برای شارژ حین حرکت باتری وجود ندارد.
    قیمت این خودرو مشابه ولت بوده و 39995دلار می باشد ، البته این مقدار حدود 4800 دلار بیش تر بهار یک دستگاه نیسان لیف است.
    خریداران فوکوس الکتریکی مشمول دریافت 7500دلار یارانه دولتی می شوند که از قیمت خودرو کسر می شود.
    این خودرو دوستدار محیط زیست دارای یک LCD به اندازه 2-4اینچ ،رینگ های 17 اینچی ، دوربین و حسگرهای پارک ،نه بلندگو پخش صدا و سامانه جهت یابی می باشد.
    __________________

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  9. #785


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ستاره دار شدن نمایندگی های خدمات پس از فروش

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، مدیر پژوهشی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت خواستار نظام نظارتی مستقل برنمایندگی های خدمات پس از فروش شد و گفت: حذف نمایندگی های خدمات پس از فروش که در ارائه دادن خدمات به مشتریان ضعیف هستند، به لحاظ ظاهری امری مثبت است ولی متاسفانه به دلیل اینکه ثبات در این اقدامات نیست و پتانسیل های رقابتی در کشور وجود ندارد خیلی نمی تواند در ارتقاء کیفیت این نمایندگی ها تاثیر گذار باشد.
    دکتر کاکایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: این حذف ها نمی تواند تاثیر خاصی بر افزایش کیفیت نمایندگی ها داشته باشد و با توجه به کمبودی که در تعمیرگاهها و نمایندگی های مجاز در کشور مشاهده می شود از رده خارج کردن این نمایندگی ها باعث افزایش آسیب به شرکت های خودروسازی شده و این اقدامات فقط باعث پاک شدن صورت مسئله خواهد شد.
    وی خواستار نظارت جدی برنمایندگی های خدمات پس از فروش شد و گفت: در شرایط فعلی بجای حذف نمایندگی ها باید نمایندگی ها را رتبه بندی و آنها را ستاره دار کرد ودر این صورت برای مردم مشخص خواهد شد که کدام نمایندگی خدمات بهتری ارائه می دهد وبه جای اینکه انرژی را برای حذف این نمایندگی ها بگذاریم بر یک نظام تعمیر گاهی جامع در کشور و استاندارد سازی آن باید بیاندیشیم و به همین منظور سازمان نظارتی مستقلی برای نظارت بر تعمیر گاهها باید ایجاد شد.

    وی افزود: یکی از مشکلات نمایندگی ها این است که با تنوع و پیشرفتی که شرکت های خودروسازی دارند نمایندگی ها سازگاری ندارند و به جای حذف و جریمه در صورتیکه در ارتقاء کارکنان این نمایندگی ها اقدام شود این نمایندگی ها نیز می توانند به فعالیت خود ادامه دهند..
    کاکایی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تولید خودرو در کشور باید سیستم نظارتی خارج از دو شرکت خودروسازی براین نمایندگی ها نظارت داشته باشد تا این مشکل حل شود.
    وی در پایان گفت: در کشور های اروپایی سازمانهای مستقلی ستاره های ایمنی را به خودروسازان اعطا می کنند و تا وقتیکه تعمیر گاهها و نمایندگی های خدمات پس از فروش تحت نظارت نهاد مستقلی نباشند در ماذن اتهام قرار دارند.
    __________________

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  11. #786


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تخستين جزئيات منتشر شده از خودروي جديد V40 ولوو

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بين الملل : نخستين عكس هاي تبليغاتي خودروي جديد ولوو V30 منتشر شد.
    به گزارش خبر خودرو ، استفن جاكوبوي مدير عامل شركت ولوو نخستين عكس هاي تبليغاتي خودروي جديد اين شركت V40را منتشر كرد.
    وي تاكيد كرد كه خودروي جديد V40 قرار است به دو صورت هاچ بك و 4 در به بازار عرضه شود . جزئيات بيشتري درباره قيمت اين خودرو و زمان عرضه آن به بازار آمريكا هنوز اعلام نشده است.
    لازم به ذكر استخودوري جديد V40 با دو مدل موتور متفاوت به بازار عرضه مي شود كه شامل موتوري با ظرفيت 1.6 ليتر وتوان متغير 120 ، 150 و 180 اسب بخار و موتورديزل با دو ظرفيت متفاوت 2 و 1.6 ليتر مي باشد.
    گفتني است خودروي جديد V40 جايگزين دومدل S40 و V50 مي شود كه ديگر در سال 2012 توليد نمي شوند.
    __________________

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  13. #787


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مشكل فروشندگان جيپ براي معرفي قابليت هاي اين خودرو حل شد

    Click here to enlarge


    ديگر فروشندگان جيپ براي نمايش توانايي هاي خودروي جيپ به مشتريان در آمريكا مشكل نخواهند داشت . شركت جيپ در آمريكا مركز رالف ماهلاك را راه اندازي كرده است. اين مركز پارك مانند پر از تپه ، صخره و و موانع متفاوت طبيعي است.
    گفتني است خريدار مي تواند با خودروي جيپ مورد نظرش در مسير هاي اين مركز رانندگي كند .
    بدين ترتيب مشتريان مي توانند به طور واقعي و از نزديك تمام قابليت هاي خودروهاي جيپ را قبل از خريدشان مشاهده كنند.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  15. #788


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نصب ايربگ بر روي تمامي محصولات ايران خودرو
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، كليه محصولات گروه صنعتي ايران خودرو با كيسه هوا توليد و به بازار عرضه مي شود.
    حسين نجاري قائم مقام توليد گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: در سال جاري كليه تمهيدات براي نصب ايربگ در تمامي محصولات ايران خودرو در نظر گرفته شده است.
    وي ادامه داد: از دي ماه سال جاري كليه محصولات اين شركت با ايربگ توليد و روانه بازار مي شود.
    قائم مقام توليد گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به اينكه كليه محصولات توليدي اين شركت داراي استاندارد هاي 55 گانه مي باشد، تاكيد كرد: افزايش كيفيت و اخذ استاندارد هاي لازم از مهمترين استراتژي هاي توليد خودرو در اين شركت مي باشد.
    نجاري خاطرنشان ساخت: از ابتداي سال جاري تا كنون حدود 555 هزار دستگاه انواع خودرو در سايت هاي توليدي ايران خودرو توليد شده است.
    وي همچنين ارتقاي استانداردهاي خودرويي را از مهمترين برنامه هاي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو دانست و تصريح كرد: هم اكنون تمامي محصولات ايران خودرو از استاندارد يورو 3 برخوردارند که قابليت ارتقا به يورو 4 را نيز دارند.
    قائم مقام توليد گروه صنعتي ايران خودرو افزود: محصولات اين شركت در اخذ استاندارد هاي لازم پيشگام بوده است.
    نجاري همچنين به استانداردهاي بالاي محصولات جديد رانا و دنا اشاره كرد و گفت: اين دو محصول نيز كه در آينده نزديك وارد بازار مي شوند با خودروهاي روز اروپايي برابري مي كنند.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  17. #789


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ثبت نام يک ميليون و 200 هزار وانت بار در طرح شناسايي کارت سوخت
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ،یک میلیون و 200 هزار وانت بار درون شهری و برون شهری در طرح شناسایی کارت سوخت ثبت نام شده اند.

    قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در همدان با اشاره به اینکه در مراحل قبلی شناسایی ،صاحبان 700 هزارخودروی وانت بار اطلاعات خود را ارائه ندادندگفت: اگر در این مرحله صاحبان وانت بارها اطلاعات خودروهای خود را ارائه نکنند سهمیه‌های آنها تا 60 لیتر کاهش خواهد یافت .

    مرداد امسال 25 درصد از سهمیه صاحبان خودروهایی که در این طرح شرکت نکردندکسر شد.

    آقای جلالی افزود: در این مرحله از شناسایی اگر به این جمع بندی برسیم که لازم است تا فرصت دوباره‌ای برای ثبت نام وانت بارها داده شود بعداً اعلام می‌کنیم اما به صورت کلی قبلاً 1 میلیون و 800 هزار کارت سوخت وانت بار صادر شده بود که مشخص نبود در کدام بخش کار می‌کنند .
    او گفت: کارت سوخت آژانسها از اول دی‌ بصورت مکانیزه صادر می شود .

    قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت سهمیه فعلی آژانسها را در ماه 300 لیتر اعلام کرد و افزود: هم اکنون 220 هزار آژانس از کارت سوخت استفاده می کنند.

    جلالی درباره تخلفات افزایش کرایه آژانس‌ها هم گفت: در هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت ، شهروندان می‌توانند تخلفات کرایه‌ای آژانسها را به پیامک 3000020 و یا به شماره 124 اطلاع دهند .

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (22nd December 2011)

  19. #790


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ستاره دار شدن نمایندگی های خدمات پس از فروش
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، مدیر پژوهشی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت خواستار نظام نظارتی مستقل برنمایندگی های خدمات پس از فروش شد و گفت: حذف نمایندگی های خدمات پس از فروش که در ارائه دادن خدمات به مشتریان ضعیف هستند، به لحاظ ظاهری امری مثبت است ولی متاسفانه به دلیل اینکه ثبات در این اقدامات نیست و پتانسیل های رقابتی در کشور وجود ندارد خیلی نمی تواند در ارتقاء کیفیت این نمایندگی ها تاثیر گذار باشد.
    دکتر کاکایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: این حذف ها نمی تواند تاثیر خاصی بر افزایش کیفیت نمایندگی ها داشته باشد و با توجه به کمبودی که در تعمیرگاهها و نمایندگی های مجاز در کشور مشاهده می شود از رده خارج کردن این نمایندگی ها باعث افزایش آسیب به شرکت های خودروسازی شده و این اقدامات فقط باعث پاک شدن صورت مسئله خواهد شد.
    وی خواستار نظارت جدی برنمایندگی های خدمات پس از فروش شد و گفت: در شرایط فعلی بجای حذف نمایندگی ها باید نمایندگی ها را رتبه بندی و آنها را ستاره دار کرد ودر این صورت برای مردم مشخص خواهد شد که کدام نمایندگی خدمات بهتری ارائه می دهد وبه جای اینکه انرژی را برای حذف این نمایندگی ها بگذاریم بر یک نظام تعمیر گاهی جامع در کشور و استاندارد سازی آن باید بیاندیشیم و به همین منظور سازمان نظارتی مستقلی برای نظارت بر تعمیر گاهها باید ایجاد شد.

    وی افزود: یکی از مشکلات نمایندگی ها این است که با تنوع و پیشرفتی که شرکت های خودروسازی دارند نمایندگی ها سازگاری ندارند و به جای حذف و جریمه در صورتیکه در ارتقاء کارکنان این نمایندگی ها اقدام شود این نمایندگی ها نیز می توانند به فعالیت خود ادامه دهند..
    کاکایی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تولید خودرو در کشور باید سیستم نظارتی خارج از دو شرکت خودروسازی براین نمایندگی ها نظارت داشته باشد تا این مشکل حل شود.
    وی در پایان گفت: در کشور های اروپایی سازمانهای مستقلی ستاره های ایمنی را به خودروسازان اعطا می کنند و تا وقتیکه تعمیر گاهها و نمایندگی های خدمات پس از فروش تحت نظارت نهاد مستقلی نباشند در ماذن اتهام قرار دارند.

  20. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    00030003 (19th December 2011),elc.rgb (22nd December 2011)

صفحه 79 از 313 نخستنخست ... 295969707172737475767778798081828384858687888999129179 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University