




سلام و درود
همانطوري كه ميدانيد پرايد براي دماي آب داراي دو فشنگي ميباشد كه يكي دو فيش است و دماي آب را به اي سي يو اطلاع ميدهد و فن هم از طريق اطلاعات آن فعال ميشود و دومي هم كه تك فيش است و مربوط به آمپر
وقتي دماي آب به 90 درجه ميرسد آمپر هم دقيقاً در وسط قرار ميگيرد و در همين موقع هم فن دور كند شروع به كار ميكند
در بعضي خودروها و در بعضي مواقع آمپر از وسط رد ميشود و تا خط ماقبل آخر بالا ميآيد، تا فن شروع به كار كند ولي دما درست و 90 درجه است
سوال من اين است كه از كجا ميتوان با اطمينان فهميد كه ايراد از فشنگي تك فيش آمپر است كه دما را بالاتر نشان ميدهد يا ايراد از فشنگي مربوط به اي سي يو است كه دما را پايينتر از مقدار واقعي نشان ميدهد؟سلام
شما ماشین رو به دستگاه وصل کنید و بزار روشن باشه تا زمانی که فن روشن میشه اگر فن روشن شد و آب جوش نزد فشنگی آمپر و اتصال رو درست کن مشکل حل مشه و اگر در زمان روشن شدن فن آب کاملا جوش بود و داخا مخرن قل میزد از فشنگی سبز میباشدالبته درب رادیاتور هم بی تاثیر نیست
bijanmoradi (20th April 2014),hantosh (29th April 2012),m.aminifar (21st December 2011),mh310 (21st February 2015),moniri (21st December 2011),reza_zolfi2005 (23rd December 2011),sajadnasirpor (21st December 2011),seyed mostafa salehi (22nd July 2015),مهدی چیت بند (22nd December 2011),محمد دهقان (21st December 2011)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)




پاسخ با نقل قول