اتصال شماه 85 به بدنه بايد باشه.
اتصال شماره 86 به طرف كليد
شماره 30 به قطب مثبت باتري و البته قبل از باتري به فيوز.
شماره 87 هم به مثبت چراغ.
فكر ميكنم اتصالات رله دوم هم به صورت زير باشه :
شماره 30 كه بين هر دو رله هم مشترك هست به مثبت باتري و فيوز
احتمالا 4 به سيم نور پايين و 5 بايد به سيم نوربالا وصل بشن
اتصال بدنه هم كه از پايه رله تامين ميشه.
خوب حالا ميمونه دوتا اتصال ديگه كه از 3و7 به نوربالا چراغ ها و از 2و6 به نور پايينشون.
در مورد پایه ی 86 که فرقی هم با 85 نداره یه مساله میمونه که یکیشون به شاسی یا کلید داخل اتاق وصل میشه و اوون یکی هم بسته به این که شاسی داخل اتاق منفی رو قطع و وصل میکنه یا مثبت رو ، به بدنه وصل میشه یا به مثبت.
مثلا توی مدار بوق که عموما شاسی وسط فرمون منفی رو قطع و وصل میکنه پایه ی 86 باید به مثبت وصل بشه، ولی توی چراغ های جلو اکثرا ماجرا برعکسه.