.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 16 از 67 نخستنخست ... 678910111213141516171819202122232425263666 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 151 تا 160 , از مجموع 667

موضوع: جدیدترین اخبار CNG

  1. #151


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خبرگزاری مهر: کمبود جایگاه سی ان جی یکی از معضلات اساسی رانندگان شهر رباط کریم

    Click here to enlarge


    شهردار شهر رباط کریم گفت: یکی از معضلات اساسی رانندگان وسایط نقلیه در این منطقه کمبود جایگاه سی ان جی است.
    به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی CNG کشور به نقل از خبرگزاری مهر، منوچهر رضایی ظهر سه شنبه در همایش حمل و نقل و ترافیک این منطقه در فرهنگسرای معلم که با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از رانندگان این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: شهر رباط کریم تنها دارای یک جایگاه سی ان جی است که به رغم وجود صدها ناوگان حمل نقل این جایگاه پاسخگوی نیازهای آنان نیم باشد.

    به گفته وی برای احداث جایگاه های دیگر شهرداری آمادگی این پروژه را در این شهر دارد تا نیاز رانندگان وسایط نقلیه دوگانه سوز رفع شود.

    این مسئول امور شهری بیان کرد: مسئولین استانی و کشوری باید برای احداث جایگاه های متعدد به شهر رباط کریم نگاه ویژه ای داشته باشند چرا که وقت بسیاری از رانندگان صرف این امر می شود.

    رضایی در ادامه این همایش به حمل، نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: حمل و نقل در جامعه برای بشر از نقش بسیار اساسی و حیاتی برخوردار است و بسیاری از فعالیتهای روز مره شهروندان به واسطه همین امر صورت می گیرد.

    وی رانندگان خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی را از اقشار زحمتکش جامعه ذکرکرد و اظهار داشت: رانندگان از اقشار زحمتکشی هستند که به رغم سختی و مشقت های فراوان، ذره ای از فعالیتهای روزانه خود دریغ نمی کنند.

    رضایی از نصب جی پی اس در ناوگان اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: تجهیز کلیه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رباط کریم به سیستم جی پی اس که در دست اجراست امیدواریم تا یک ماه آینده این طرح به مرحله عملیاتی برسد.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),SONY 3D (26th December 2011)

  3. #152


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ضرورت نگرش همه جانبه در راستای افزایش قیمت CNG

    Click here to enlarge


    رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صنعت CNG کشور افزایش قیمت CNG را در صورتی مثبت ارزیابی کرد که قیمت مورد عرضه این فرآورده نفتی در جایگاه ها تناسب مناسبی با قیمت بنزین داشته باشد به طوریکه افزایش قیمت این سوخت موجب نگردد تا تقاضای موجود برای آن کاهش یابد.
    به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی CNG کشور به نقل از خبر خودرو، اردشیر دادرس در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو،افزایش قیمت این سوخت را در صورت عدم توجه بر ایجاد تعادل قیمتی میان آن و بنزین ،موجب آسیب دیدن صنعت CNG دانست و افزود:افزایش نابرابر قیمت این فرآورده نفتی علاوه بر اینکه موجبات کاهش استقبال را از سوی مصرف کنندگان جهت بهره گیری از آن فراهم می آورد،می تواند زمینه ساز تشدید آلودگی هوا نیز گردد.

    وی تغییر و افزایش قیمت حامل های انرژی بدون توجه به ایجاد تناسب قیمتی میان آنان را از جمله مواردی دانست که فعالیت قشر زحمت کش در سیستم حمل و نقل عمومی را با معضل روبرو خواهد نمود، به طوریکه تحقق این امر موجب می شود تا ادامه روند فعالیت برای افراد در سیستم حمل و نقل عمومی دیگر از صرفه اقتصادی برخوردار نباشد.

    وی متذکر شد:در صورت عدم استقبال مناسب از سوخت CNG ،افزایش قیمت آن و نیز افزایش نرخ کارمزدهای جایگاه داران دیگر نمی تواند مثمر ثمر واقع شود،بنابراین لازم است که قیمت سوخت مذکور در کنار نرخ کارمزد جایگاه دارن به صورت منطقی افزایش یابد.

    عضو هیئت مدیره انجمن صنفی صنعت CNG کشور در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که بر اساس شاخص های جهانی ،قیمت CNG 25 الی 30 درصد قیمت بنزین می باشد،یادآور شد:این در حالی است که هم اکنون قیمت CNG در کشور ما 45 درصد قیمت بنزین محاسبه می شود.

    وی تصریح کرد:با توجه به اینکه منابع گاز در ایران نسبت به سایر کشورها در وضعیت مطلوبی می باشد به طوریکه کشور ما جزء کشورهای صادر کننده این سوخت است،بنابر این لازم است که قیمت CNG بسیار کمتر از آن چیزی باشد که در سایر کشورها مورد عرضه قرار می گیرد.

    وی درادامه بر لزوم نگرشی همه جانبه در اخذ تصمیمات در حیطه افزایش قیمت CNG تاکید کرد و گفت:تصمیمات اتخاذ شده نباید موجبات ضرر و زیان را برای جایگاه داران و فعالان بخش حمل و نقل عمومی فراهم آورد.

    دادرس در پایان با بیان اینکه هم اکنون گاز تولیدی در کشور به ترکیه صادر می شود از احتمال صادرات این سوخت به کشور پاکستان خبر داد.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  5. #153


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض


    مشکلي در سرمايه گذاري بخش خصوصي در طرح توسعه
    CNG وجود ندارد

    مدير طرح توسعه
    CNG با بيان اينکه هم اکنون توسعه جايگاه هاي CNG با همکاري بخش هاي خصوصي و دولتي در حال انجام است، گفت: مشکلي در سرمايه گذاري بخش خصوصي در طرح توسعه CNG وجود ندارد.

    شهرام اسدپور؛ مدير طرح توسعه
    CNG شرکت پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج، با تأکيد بر اينکه هيچ مشکلي در سرمايه گذاري بخش خصوصي در احداث جايگاههاي جديد CNG وجود ندارد، اظهار داشت: تاکنون بخش خصوصي در راه اندازي بسياري از جايگاههاي CNG کشور همکاري داشته و با سرمايه گذاري خود، توسعه هر چه بيشتر ظرفيت سوخت رساني CNG را تحقق بخشيده است.
    وي افزود: در حال حاضر اين امکان وجود دارد که بخش هاي خصوصي متقاضي سرمايه گذاري در احداث جايگاه هاي عرضه سوخت
    CNG با مراجعه به مناطق پخش فرآورده هاي نفتي در سراسر ايران ضمن آشنايي بيشتر با روند سرمايه گذاري و سودآوري آن، اقدام به گرفتن مجوزهاي لازم کنند.
    اسدپور تصريح کرد: هم اکنون طرح توسعه جايگاههاي
    CNG کشور با سرمايه گذاري بخش هاي دولتي و خصوصي در حال پيگيري است.
    اين مقام مسئول کاهش تمايل بخش خصوصي در سرمايه گذاري صنعت
    CNG را در پي مسائلي که پس از هدفمندي يارانه ها مطرح شد، تکذيب کرد و گفت: اينطور نيست که بخش خصوصي تمايل حضور بيشتر در طرح توسعه جايگاههاي CNG را نداشته باشد و هم اکنون نيز انگيزه براي ورود به اين صنعت با هزينه شخصي وجود دارد.
    وي ادامه داد: حضور بيشتر بخش خصوصي بيش از همه نياز به فرهنگ سازي دارد.
    اسدپور خاطرنشان کرد: در روند اجرائي طرح توسعه جايگاههاي
    CNG و افزايش ظرفيت سوخت رساني به خودروهاي کشور به دنبال فرهنگ سازي و فراهم کردن شرايطي براي ايجاد انگيزه بيشتر براي حضور بيش از پيش بخش خصوصي هستيم.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  7. #154


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مشکلي در سرمايه گذاري بخش خصوصي در طرح توسعه CNG وجود ندارد

    مدير طرح توسعه
    CNG با بيان اينکه هم اکنون توسعه جايگاه هاي CNG با همکاري بخش هاي خصوصي و دولتي در حال انجام است، گفت: مشکلي در سرمايه گذاري بخش خصوصي در طرح توسعه CNG وجود ندارد.

    شهرام اسدپور؛ مدير طرح توسعه
    CNG شرکت پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج، با تأکيد بر اينکه هيچ مشکلي در سرمايه گذاري بخش خصوصي در احداث جايگاههاي جديد CNG وجود ندارد، اظهار داشت: تاکنون بخش خصوصي در راه اندازي بسياري از جايگاههاي CNG کشور همکاري داشته و با سرمايه گذاري خود، توسعه هر چه بيشتر ظرفيت سوخت رساني CNG را تحقق بخشيده است.
    وي افزود: در حال حاضر اين امکان وجود دارد که بخش هاي خصوصي متقاضي سرمايه گذاري در احداث جايگاه هاي عرضه سوخت
    CNG با مراجعه به مناطق پخش فرآورده هاي نفتي در سراسر ايران ضمن آشنايي بيشتر با روند سرمايه گذاري و سودآوري آن، اقدام به گرفتن مجوزهاي لازم کنند.
    اسدپور تصريح کرد: هم اکنون طرح توسعه جايگاههاي
    CNG کشور با سرمايه گذاري بخش هاي دولتي و خصوصي در حال پيگيري است.
    اين مقام مسئول کاهش تمايل بخش خصوصي در سرمايه گذاري صنعت
    CNG را در پي مسائلي که پس از هدفمندي يارانه ها مطرح شد، تکذيب کرد و گفت: اينطور نيست که بخش خصوصي تمايل حضور بيشتر در طرح توسعه جايگاههاي CNG را نداشته باشد و هم اکنون نيز انگيزه براي ورود به اين صنعت با هزينه شخصي وجود دارد.
    وي ادامه داد: حضور بيشتر بخش خصوصي بيش از همه نياز به فرهنگ سازي دارد.
    اسدپور خاطرنشان کرد: در روند اجرائي طرح توسعه جايگاههاي
    CNG و افزايش ظرفيت سوخت رساني به خودروهاي کشور به دنبال فرهنگ سازي و فراهم کردن شرايطي براي ايجاد انگيزه بيشتر براي حضور بيش از پيش بخش خصوصي هستيم.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  9. #155


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ایرنا: کمبود جايگاه سوخت CNG مردم لرستان را با مشکل مواجه کرده است


    Click here to enlarge

    افزايش خودروهاي دوگانه سوز در شهرهاي مختلف لرستان و کمبود جايگاه سوخت CNG مردم استان را با مشکل مواجه کرده است. به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی CNG کشور به نقل از ايرنا، در حال حاضر به علت کمبود اين جايگاهها رانندگان وسايط نقليه دوگانه سوز روزانه صفوف طولاني حتي تا کيلومترها براي استفاده از گاز مايع را تحمل مي کنند.
    يکي از اين رانندگان خرم آبادي گفت: روزانه چهار تا پنج ساعت از وقتم براي تامين سوخت موردنياز وسيله نقليه تلف مي کنم که اين مهم باعث عدم ارايه خدمات مطلوب به مسافران شده است.
    محمود عزيزي افزود: برخي اوقات نيز نيمه هاي شب براي استفاده از سوخت به جايگاههاي CNG مراجعه مي کنم که حتي اين زمان نيز با ازدحام جمعيت زياد رانندگان با خودروهاي گازسوز مواجه مي شويم.
    يکي ديگر از رانندگان لرستاني مي گويد: روزانه هزاران وسيله نقليه از جايگاههاي مختلف CNGدر استان استفاده مي کنند که با افزايش اين جايگاهها مي توان خدمات مناسب تري به مسافران ارايه داد.
    مراد باراني افزود: ازدحام جمعيت و معطل شدن در صفوف طولاني براي کساني که تنها راه امرار معاش آنها جابجايي مسافر است، بسيار زجر آور است.
    وي اظهار داشت: برخي از رانندگان تاکسي به دليل بروز اين مشکل نمي توانند به فعاليت روزانه خود ادامه دهند و همين امر باعث شده که زندگي روزمره آنان با مشکل جدي مواجه شود.
    رانندگان داراي خودروهاي دوگانه سوز در لرستان در ادامه خواستار توجه بيشتر مسوولان براي افزايش اين جايگاههاي سوخت در استان شدند.
    معاون امور عمراني استانداري لرستان گفت: در حال حاضر 14 جايگاه سوخت CNG دولتي و بخش خصوصي در استان وجود دارد.
    منوچهر فراقي افزود: همچنين 50 نفر ناظر بر فعاليت اين جايگاههاي سوخت در استان نظارت دارند.
    وي اظهار داشت: بايد به ازاي هر 50 کيلومتر در مسيرها و محورهاي اصلي لرستان يک جايگاه سوخت CNG وجود داشته باشد که تمام تلاش خود را براي اجراي اين مهم به کار گرفته ايم.
    وي يادآور شد: در حال حاضر با بخش خصوصي رايزني هايي صورت گرفته که در اين راستا همکاري لازم را داشته باشند.
    فراقي افزود: در صورت استقبال سرمايه گذاران بخش خصوصي و ساخت ساختمان مورد نياز اين جايگاهها، تمام تجهيزات و امکانات آن به صورت رايگان در اختيار آنان قرار مي گيرد.
    هم اکنون 14 جايگاه سوخت CNG در استان لرستان وجود دارد.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  11. #156


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزايش ظرفيت توزيع سي‌ان‌جي در کشور
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ،آمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی با راه‌اندازی سه جایگاه جدید به 1815 واحد و ظرفیت توزیع گاز طبیعی فشرده به یک میلیون و 902 هزار نرمال مترمکعب در ساعت رسیده است.

    شمار نازل های راه اندازی شده در سراسر کشور به 10 هزار و 520 مورد رسید.

    با تولید و تبدیل خودروهای دوگانه سوز در دو بخش تبدیل کارگاهی و تولید کارخانه ای، هم اکنون بیش از 2 میلیون و 600 هزار خودروی گازسوز در کشور وجود دارد.

    هم اکنون روزانه حدود 18 میلیون متر مکعب گاز طبیعی فشرده شده در جایگاه های سی ان جی به خودروهای دوگانه سوز تحویل داده می شود که تا 34 میلیون مترمکعب در روز قابل افزایش است.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  13. #157


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فارس: روزانه 1500 اتوبوس گازسوز به دليل كمبود جايگاه سوخت قادر به خدمات‌رساني نيستند

    Click here to enlarge

    مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت: روزانه 1500 اتوبوس گازسوز به دليل كمبود جايگاه سوخت قادر به خدمات‌رساني نيستند. به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی CNG کشور به نقل از خبرگزاري فارس، حسين بيژني دغدغه اصلي ما همچنان مشكل سوخت‌گيري اتوبوس‌هاي گاز سوز به دليل كمبود جايگاه‌هاي سوخت CNG است، گفت: با توجه به كمبود و مشكلات جايگاه‌هاي سوخت CNG در مهر روزانه هزار و 500 دستگاه اتوبوس قادر به سوخت‌گيري و خدمات‌رساني به شهروندان نخواهند بود، اين در حاليست كه همه ساله اين موضوع مشكل اصلي اتوبوسراني بوده است.

    وي ادامه داد: كمبود جايگاه‌هاي سوخت CNG همواره از مشكلات اصلي ما بوده است اما اقدام جدي‌اي براي رفع اين مشكل صورت نگرفته و هر سال با آغاز سفرهاي آموزشي و سرد شدن هوا اين مشكل بيش از پيش بردوش ناوگان و نحوه خدمات رساني به شهروندان سنگيني مي‌كند.

    وي افزود: مجموعاً در ناوگان اتوبوسراني 6 هزار دستگاه اتوبوس فعال وجود دارد كه به دليل كمبود و مشكلات جايگاه‌هاي سوخت CNG هزار و 500 دستگاه اتوبوس گاز سوز قادر به خدمات‌رساني نخواهند بود و عملاً از رده خارج مي‌مانند.

    مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه خواستار توجه و حمايت‌هاي بيشتر دولت براي رفع مشكل جايگاه‌هاي سوخت گاز شد و گفت: اين انصاف نيست كه ما حتي نتوانيم از ناوگان و ظرفيت موجود براي خدمات‌رساني به شهروندان استفاده كنيم و اتوبوس‌ها به جاي حضور در ناوگان و خدمات‌رساني در صف‌هاي عريض و طويل سوخت معطل بمانند.

    وي تأكيد كرد: در هر صورت در مهر از 100 درصد ظرفيت و توان اتوبوسراني براي خدمات رساني به شهروندان استفاده خواهيم كرد و در تلاشيم تا حتي يك اتوبوس بي‌دليل از عرصه خدمات رساني خارج نشود.

    بيژني خاطرنشان كرد: در هفته نخست مهر خدمات‌رساني به دانش آموزان و دانشجويان رايگان خواهد بود.

    مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در مورد تأمين قطعات يدكي نيز گفت: متأسفانه همچنان در بخش تأمين قطعات يدكي با مشكلات مختلفي مواجه هستيم و طي سال‌هاي اخير هيچ رشد و تغيير جدي‌اي در نوع فعاليت و همكاري شركت‌هاي خودروساز به وجود نيامده است.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  15. #158


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    استفاده از CNG به عنوان یک هدف استراتژیک در راستای کاهش آلودگی هوا
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو،معاون عمرانی استانداری تهران در خصوص تاثیر اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها بر افزایش قیمت حامل های انرژی ،ضمن بیان اینکه در فاز دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها افزایش نرخ حامل های انرژ ی مطرح نمی باشد ،اظهار داشت:در این مرحله از این قانون تاکید بیشتر بر اصلاح الگوی مالیاتی و اصلاح سیستم بیمه و نیز اصلاح گمرک کشور می باشد.
    مهندس محمدرضا محمودی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ضمن بیان مطلب فوق،افزود: مجلس شورای اسلامی همزمان با تصویب قانون هدفمند سازی یارانه ها این مجوز را برای دولت صادر نمود تا بتواند هر ساله به میزان 20 درصد بر قیمت حامل های انرژی بیافزاید.
    وی ابراز داشت: از جمله برنامه های پیش بینی شده در قانون هدفمند سازی یارانه ها در خصوص حامل های انرژی،نزدیک شدن قیمت حامل های انرژی به قیمت های جهانی و محاسبه آنها بر اساس قیمت فوب خلیج فارس می باشد.
    رئیس کارگروه صنعت CNG در ادامه سخنان خود یادآور شد:اصلاح سیستم قیمت ها در کنار سایر برنامه ها در قانون هدفمند سازی یارانه ها مطرح گردیده است .
    محمودی ضمن بیان این مطلب که قیمت گاز مورد عرضه در جایگاه ها جهت تامین سوخت مورد نیاز خودروها،هنوز به قیمت های جهانی نزدیک نشده و لازم است که قیمت آن افزایش یابد ،اذعان کرد:چگونگی افزایش قیمت حامل های انرژی و زمان اجرایی شدن آن به برنامه های پیش بینی شده در قانون هدفمند سازی یارانه ها بر می گردد.
    وی بهره گیری از سوخت CNG را به عنوان یک هدف استراتژیک در سطح کشوری در راستای کاهش آلودگی هوا خصوصاً در کلان شهرها عنوان نمود و گفت:با توجه به اینکه بهره گیری از CNG جهت تامین سوخت مورد نیاز خودروها می تواند نقش بسزایی را در راستای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا در کلان شهرها ایفا نماید با این وجود لازم است که سبد سوخت کشور تنوع کافی را داشته باشد.
    معاون عمرانی استانداری تهران در پایان ضمن ابراز خوشنودی از خودکفا شدن کشور در راستای تولید بنزین،خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه کشور در سال های گذشته از سوی برخی از کشورها مورد تحریم قرار گرفته بود،و از آنجایی که احتمال ایجاد هرگونه مشکلی در خصوص تولید بنزین در پالایشگاه های کشور وجود دارد،بنابراین لازم است که در راستای تعیین سبد سوخت کشور تدابیری مناسب اندیشیده شود و در آن از سوخت های متنوع و جایگزین مانند CNG و گازوئیل استفاده گردد.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  17. #159


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    شمار جايگاه هاي سي ان جي اهواز به 63 باب رسيد

    با راه اندازي جايگاه
    CNG"خيبر" واقع در شهرستان دزفول، تعداد جايگاه هاي CNG منطقه اهواز به 63 باب افزايش يافت .
    مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اهواز با اعلام اين خبر، گفت : اين جايگاه به يك دستگاه كمپرسور به ظرفيت يك هزار متر مكعب بر ساعت، 3 ديسپنسر و 6 نازل مجهز است .
    مهندس آل محمد افزود : عمليات ساخت جايگاه "خيبر" با مساحت يك هزار و 200 متر مربع، از نيمه دوم سال 89 آغاز و براي ساخت و راه اندازي آن مبلغي بالغ بر 10 ميليارد ريال هزينه شده است .
    اين مقام مسوول با اشاره به اينكه فشار گاز ورودي و خروجي جايگاه به ترتيب 250 و 3600 پي اس آي است، اظهار داشت : با راه اندازي اين جايگاه كه زمينه اشتغال زايي براي 11 نفر را فراهم كرده است، امكان سوخت رساني به يك هزار و 200 خودرو در طول شبانه روز وجود دارد .
    وي خاطر نشان كرد : در حال حاضر با بهره برداري از اين جايگاه، تعداد ديسپنسر هاي موجود در منطقه اهواز 164، نازل ها 327 و كمپرسورها به 67 دستگاه افزايش يافته است .
    شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اهواز يكي از مناطق 37 گانه شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران است كه هم اكنون وظيفه تأمين سوخت 10 ناحيه ( مركزي، انديمشك، دزفول، شوش، شوشتر، مسجدسليمان، ايذه، رامهرمز، بهبهان، سوسنگرد ) را به عهده دارد.

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  19. #160


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خبرگزاری مهر: برنامه دولت برای عرضه کارتی CNG

    Click here to enlarge

    سردار رویانیان رییس ستاد حمل و نقل سوخت، در خصوص برنامه دولت برای عرضه سی.ان.جی با کارت هوشمند، توضیح داد: وزارت نفت قرار بود از سالجاری عرضه سی.ان.جی با کارت هوشمند را در سطح جایگاههای سوخت اجرایی می کرد. رویانیان با اشاره به تاخیرهای انجام شده برای عرضه کارتی سی.ان.جی، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود از اواخر سالجاری به تدریج امکان عرضه کارتی این حامل انرژی در سطح جایگاهها فراهم شود.

    به گفته رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور عرضه سی.ان.جی با کارت هوشمند دولت دارای مصوبه هیات دولت است.

    به گزارش مهر، بر اساس برنامه زمان بندی تعریف شده توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش بینی می شود تا پایان سالجاری تعداد جایگاههای CNG کشور به حدود دوهزار باب جایگاه افزایش یابد.

    در شرایط فعلی به طور متوسط روزانه حدود 17 میلیون متر مکعب گاز طبیعی فشرده در جایگاه های CNG به خودروهای دوگانه سوز توزیع می شود که ظرفیت نصب شده در سطح جایگاه های کشور برای تولید و توزیع CNG تا سقف 34 میلیون متر مکعب در روز قابل افزایش است.

    در حال حاضر تعداد یکهزار و 815 جایگاه تک منظوره و دو منظوره CNG در استانهای مختلف کشور در مدار بهره برداری قرار دارد.

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

صفحه 16 از 67 نخستنخست ... 678910111213141516171819202122232425263666 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University